❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Sitter spent på venterommet.. bare en vanlig sjekk. Men lurer på om opptining og innsett vil krasje med eksamen neste uke [emoji33][emoji33]
 
Sitter spent på venterommet.. bare en vanlig sjekk. Men lurer på om opptining og innsett vil krasje med eksamen neste uke [emoji33][emoji33]

Håper det går bra med eksamen og forsøk!
 
Jeg venter til å teste den 09.06 håper det bli positivt! Jeg er så spent :schocked028:excited001
 
Wohooo!!! Gratulerer! :D :D :D Hva er termin?
Tusen takk! Det var helt surrealistisk å se streken komme frem for første gang på 3 år! Dagen i dag er faktisk eksakt 3 år siden vi begynte å prøve.

Hvis alt går som det skal, 7.februar:)
 
Tusen takk! Det var helt surrealistisk å se streken komme frem for første gang på 3 år! Dagen i dag er faktisk eksakt 3 år siden vi begynte å prøve.

Hvis alt går som det skal, 7.februar:)
For en fantastisk måte å gå inn i helgen og sommeren på, så glad på deres vegne [emoji4] og for en symbolsk dag å få positiv test på [emoji173][emoji173]
 
Hurra hurra hurra! Gratulerer så mye [emoji3] bilde?

Takk skal du ha. Kan se ut til at embryoene mine har det bedre i magen enn i petriskåla, siden 2 dagers gikk bra:D

Jeg vet ikke helt om det har gått opp for meg, men det er jo ikke til å ta feil av:

20180601_091015.jpg
 
Takk skal du ha. Kan se ut til at embryoene mine har det bedre i magen enn i petriskåla, siden 2 dagers gikk bra:D

Jeg vet ikke helt om det har gått opp for meg, men det er jo ikke til å ta feil av:

Vis vedlegget 260637

Å gratulerer så mye!! 3 år[emoji173]️ så inderlig fortjent [emoji173]️
 
Det var en veldig fin strek, og til og med før testdato [emoji3]
Jeg må innrømme jeg feiget ut på onsdag og ventet til i dag likevel.... Tenkte at hvis den ikke var positiv kunne jeg leve i lykkelig uvitenhet et par dager til:joyful: ...men det gikk jo bra!:D
 
Jeg må innrømme jeg feiget ut på onsdag og ventet til i dag likevel.... Tenkte at hvis den ikke var positiv kunne jeg leve i lykkelig uvitenhet et par dager til:joyful: ...men det gikk jo bra!:D
Jeg gjorde det samme, så full forståelse for det [emoji4] kommer nok til å ta litt tid før det går helt opp for dere, jeg kan fortsatt synes det er surrealistisk [emoji18]
 
Takk skal du ha. Kan se ut til at embryoene mine har det bedre i magen enn i petriskåla, siden 2 dagers gikk bra:D

Jeg vet ikke helt om det har gått opp for meg, men det er jo ikke til å ta feil av:

Vis vedlegget 260637

Så fantastiske nyheter [emoji7] Utrolig fin strek! Og så vel fortjent etter en lang og tøff prosess. Nå må du nyte [emoji2][emoji173]️
 
Så fantastiske nyheter [emoji7] Utrolig fin strek! Og så vel fortjent etter en lang og tøff prosess. Nå må du nyte [emoji2][emoji173]️
Tusen takk, det skal jeg gjøre!:) helt ubeskrivelig at det ser ut til å endelig bli vår tur! :)
 
Tusen takk! Det var helt surrealistisk å se streken komme frem for første gang på 3 år! Dagen i dag er faktisk eksakt 3 år siden vi begynte å prøve.

Hvis alt går som det skal, 7.februar:)

Da ble det en veldig fin dato nå. :Heartred Og nydelig strek på testen. Gratulerer igjen, dette skal gå bra frem til februar. :Heartred
 
Back
Topp