Lykke til!
Endelig ruger og fikk også et på frys!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!
Tussen takk!Da er du på lista! Lykke til på kontroll på fredag.
Gratulerer som ruger [emoji173] og hurra for bonusegg på frys!Endelig ruger og fikk også et på frys!
Gratulerer som ruger [emoji173] og hurra for bonusegg på frys!
Krysser fingrene for at du får innsett av gullegget før ferien.
Endelig ruger og fikk også et på frys!
Kontroll 28.mai. Innsett i naturlig syklus igjen.
TakkGratulerer som ruger!
GratulererEndelig ruger og fikk også et på frys!
Gratulerer
Jeg fikk beskjed om å teste 14 dager etter innsett. Det var mer enn lenge nok å vente [emoji4]Jeg hadde som sagt innsett av 2-dagers på onsdag. Jeg spurte om jeg da kunne teste om 14 dager (for det står på papiret jeg fikk) og da sa sykepleier, nei, det er 16 dager etter innsett, så du kan teste 1.juni.
Så nå lurer jeg litt på hva dere andre har fått vite? Jeg synes jo allerede de første 3 dagene har gått kjempetreigt!
Lurer på noe: jeg har 11 egg på frys. Får vi dekt alle fryseforsøkene? Altså bare betale egenandel?
Ja, det stemmer.
Jeg fikk beskjed om å teste 14 dager etter innsett. Det var mer enn lenge nok å vente [emoji4]
Ja, stemmer det! det burde jo være lenge nok ja...først trodde jeg hun kanskje hadde ment 16 dager etter uttak,men fordi hun sa 1.juni som netopp er 16 dager etter mitt innsett, så begynte jeg å lure fælt. Men, selvfølgelig, da er man jo i hvert fall veldig sikker.
Da tror jeg at jeg gir meg selv lov til å følge det som faktisk står i de papirene jeg har fått så, testdato 30/5
Synes det høres veldig fornuftig ut Bare 11 dager til! Jeg syntes nesten dagen før og selve testdagen var verst, selv om de to ukene gikk uhorvelig sakte.
Det føles nesten som om man skal opp til eksamen [emoji18] så mye slit, hormoner og tanker som ligger bak, og så skal alt avgjøres på fem minutter. Ganske brutale greier.Ja, det er ganske crazy å tenke på! Jeg prøver å være realistisk, men håper selvfølgelig!
Det kan jeg egentlig forestille meg, det blir jo plutselig veldig reelt når dagen man ventet på og jobbet så hardt mot plutselig er der en dag som gir deg et svar som avgjør hva fremtiden bringer!
Hvordan står det til med deg? Hvor langt er du på vei nå?