Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nedregulert og klar for sprøyter! Med gonal-f og menopur på én gang blir jeg jo reneste nåleputa andre som har to sprøyter på én gang? Hvordan «sirkulerer» dere med stikkeplasser på magen?
Jepp, starter i dag satt opp til uttak i uke 20, så håper det går helt til innsett denne gangenSå bra! Sprøytestart i dag? Lykke til!
Jepp, starter i dag satt opp til uttak i uke 20, så håper det går helt til innsett denne gangen
Sjekket terminkalkulator for moro skyld hvis uttak blir på mandagen den uka (som jeg tror det blir), da ble det bursdagen til samboeren...kunne jo være litt gøy hvis det ble sånn
Håper det! tusen takk EiddwenÅh, det må være et lykketegn. Pappas bursdag.
Krysser fingrene for innsett og gullegg under utvikling nå!
Negativt fryseforsøk her.(kjemisk) Nytt forsøk i august.
Da har jeg kommet til uke 12[emoji2] Har sett den lille to ganger og om 8 dager skal jeg få se den lille en gang til[emoji4][emoji173]️
Gratulerer med 12 uker!
Jaja, det var det[emoji20] kom oss akkurat på ferga før de ringte å sa at egget ikke hadde overlevd..det var det siste vi hadde..[emoji26]
Uff, dette var vanvittig leit sender deg masse klemmerJaja, det var det[emoji20] kom oss akkurat på ferga før de ringte å sa at egget ikke hadde overlevd..det var det siste vi hadde..[emoji26]
Jaja, det var det[emoji20] kom oss akkurat på ferga før de ringte å sa at egget ikke hadde overlevd..det var det siste vi hadde..[emoji26]
Lett rosa på dopapiret i kveld:/ i følge syklusen skal jeg få mens idag eller ila et par dager.. uregelmessig, mellom 30-33 dager lange sykluser...