❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Er 7+2 idag[emoji2] Skal på tidlig UL på torsdag men merker jeg gruer meg skikkelig nå[emoji17] Hva om hjertet ikke slår[emoji30] Dette er det eneste jeg tenker på om dagen[emoji17] Mister man symptomer hvis fosteret ikke lever?[emoji849]

Man kan miste symptomene, men ved MA kan man også fortsette å ha symptomer (kroppen kan tro den fortsatt er gravid, og hormonene kan være der videre.) Det vanligste er heldigvis at det går bra! Lykke til på UL på torsdag! :Heartred

Så denne nå, så utrolig trist! Håper du har kommet deg over den verste skuffelsen og kan se fremover mot nytt forsøk! Og 3 blasto på frys er jo en liten trøst :Heartbigred klem

Takk, jeg fikk raskt mensen og var akkurat hos Porsgrunn igjen, etter å ha stimulert med menopur i påsken, så nå har vi satt opp innsett til tirsdag neste uke, skal sette ovitrelle i kveld :) for håpe det går litt bedre denne gangen[emoji4]

Takk, jeg fikk raskt mensen og var akkurat hos Porsgrunn igjen, etter å ha stimulert med menopur i påsken, så nå har vi satt opp innsett til tirsdag neste uke, skal sette ovitrelle i kveld :) for håpe det går litt bedre denne gangen[emoji4]
Så bra du kom raskt i gang igjen! :) Krysser fingrene for tykk slimhinne og at det blir din tur!! :Heartpink

Krysser fingrene for deg! :)

Da prøver vi igjen! Mensen kom i påsken, så da blir det spray fra 20/4 og uttak uke 20. Stimulering med både gonal-f og menopur.

Håper virkelig jeg får noe å sette inn da....var virkelig så kjipt å ende opp med 0/6 når vi kom til dag 5.

Uke 20 er jo uken med 17.mai på torsdagen. Ut fra stimuleringsskjemaet kan det se ut som at mandag er mest realistiske uttaksdag tror jeg....så da vil det vil uansett bare kunne bli innsett på dag 2, eller hva tror dere? Siden dag 3 er 17.mai og dag 5 er lørdag liksom.

Blir uansett godt å få kommet i gang igjen egentlig, selv om jeg er nervøs for samme utfall som sist.

Man kan miste symptomene, men ved MA kan man også fortsette å ha symptomer (kroppen kan tro den fortsatt er gravid, og hormonene kan være der videre.) Det vanligste er heldigvis at det går bra! Lykke til på UL på torsdag! :Heartred

Ja må bare prøve å ikke tenke på det,men er ikke så lett[emoji85] endelig en dag nærmere[emoji4]

20180405_124433.jpg

Mine 2 små nurk med bankende hjerter, er 8+3 [emoji173][emoji64][emoji64][emoji173]

Hadde jeg kunne gjort ting om igjen, så hadde jeg ventet med å teste til testdato! Jeg har hatt tidenes Berg-og dalbane siden 10 DPO! Jeg satte ALL min lit til strimmeltester og Google. Aldri mer. Selv med hcg på 53 fikk jeg så og si negative strimmeltester. Så nå har jeg fått svar på hcgprøve nr 2. DEN VAR PÅ 111!!! :wideyed::p:D Så til det motsatte er bevist på TUL er jeg gravid!!
Så var det bare å vente på testdato 21.mars ;)

Hva er termindatoen din? :)

God søndag! Jeg er på dpo16 og har testet positivt - håper den forblir denne gang! Pleier dere måle hcg eller venter dere bare på første ultralyd for mer bekreftelse?

Hva er termindatoen din? :)

Back
Topp