litt usikker, men tror kanskje 3 desember hvis man teller fra uttak/befruktning? Mens andre steder står 7 el 8 desember. uttak ha 12 mars .. hva tenker du?Hva er termindatoen din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
litt usikker, men tror kanskje 3 desember hvis man teller fra uttak/befruktning? Mens andre steder står 7 el 8 desember. uttak ha 12 mars .. hva tenker du?Hva er termindatoen din?
Hva er termindatoen din?
litt usikker, men tror kanskje 3 desember hvis man teller fra uttak/befruktning? Mens andre steder står 7 el 8 desember. uttak ha 12 mars .. hva tenker du?
takk for oppklarende svar Nå la jeg inn på klikk og der kom det opp 5 desember.. så stemmer at de viser litt forskjellig. Men rundt 5/6 er nok datoen daDu skal legge inn 12.3 som befruktning i terminkalkulatoren, det tilsvarer da du var 2+0 (uttak), og du må bruke en norsk kalkulator siden norsk svangerskapslengde er 40+3, mens amerikansk bare er 40+0. Så termin er da 6.12.18, og du er 5+3 i dag. (Noen norske sykehus og noen norske kalkulatorer på nett opererer fremdeles med 40+2 som var norsk standard før, da ville termin vært 5.12, og du er fremdeles 5+3 i dag.)
15.nov, UL samsvarte med uttak [emoji4]Fine små! Hva er termindatoen din?
takk for oppklarende svar Nå la jeg inn på klikk og der kom det opp 5 desember.. så stemmer at de viser litt forskjellig. Men rundt 5/6 er nok datoen da
Hei. Jo, den er 24/11, men Berg-og dalbanen sluttet aldri! Blør innimellom og er overbevist om at jeg får konstatert MA på onsdag Så vil helst vente med å stå på terminliste til TUL er gjennomført på onsdag Kan oppdatere her etter TULHva er termindatoen din?
Hei. Jo, den er 24/11, men Berg-og dalbanen sluttet aldri! Blør innimellom og er overbevist om at jeg får konstatert MA på onsdag Så vil helst vente med å stå på terminliste til TUL er gjennomført på onsdag Kan oppdatere her etter TUL
Takk alltid godt med solskinnshistorier! Jeg hadde både SA og MA i 2017, så går litt på nåler her mistet du mange ganger? Hadde "bare" de to, men det er tøffe tak! Ble gravid på første forsøk med jenta mi, mens veien til nr to er lang. Hvordan ligger du an nå da?Huff, det er så utrolig frustrerende å blø. For meg endte alle graviditetene uten blødning i abort, mens den gangen jeg opplevde mange blødninger ble jeg mamma. Så jeg krysser fingrene for uskyldig blødning hos deg. Venter med å føye til termindato til du har oppdatert på onsdag. Lykke til!
Jeg er endelig blitt ruger igjen
Gratulerer!
Hei jenter!
Da er jeg på rugedag 10 i #1FER. Har holdt meg borte fra nettet så langt, i et forsøk på å tenke minst mulig på alt som skjer. Tanta kom på RD11 sist, så planen er første test i morgen som en forberedelse. Hva gjør dere, dere som har opplevd negativ test, for at sorgen skal ta minst mulig over tilværelsen? Noen med sårt trengte råd til en sliter?
Jeg gruer meg sånn til det fine vår-været skal omsluttes i et sort teppe av sorg...
Hei jenter!
Da er jeg på rugedag 10 i #1FER. Har holdt meg borte fra nettet så langt, i et forsøk på å tenke minst mulig på alt som skjer. Tanta kom på RD11 sist, så planen er første test i morgen som en forberedelse. Hva gjør dere, dere som har opplevd negativ test, for at sorgen skal ta minst mulig over tilværelsen? Noen med sårt trengte råd til en sliter?
Jeg gruer meg sånn til det fine vår-været skal omsluttes i et sort teppe av sorg...
Åh! Gratulerer så mye [emoji173]️
Gratulerer som ruger [emoji3] denne gangen skal den sitte!Jeg er endelig blitt ruger igjen