❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Tok test idag på dag 9.. så er spent på om den blir sterkere fremover..[emoji4] ble rimelig overrasket for utslag når jeg ikke akkurat er godt vant til å få positive tester...
1ad3732b6978cf1f8c15eb02fe0e1f36.jpg

Gratulerer! :D

God morgen
Jeg har et spørsmål: Jeg hadde mitt første ivf forsøk og ble avbrutt pga embryo overlevde ikke til innsetting. Etter det mensen kom som vanlig (dato den skulle komme) og etter det har ikke eggløsning kommet. Jeg er på den 17 dagen etter første mens dag. Er dette normalt? Det betyr at jeg har ikke har sjanse til å prøve å bli gravid på naturlig måte heller? Jeg er litt forvirret her og håper at noen som har opplevd dette eller om det er noen som kan gi meg noen råd.

God morgen
Jeg har et spørsmål: Jeg hadde mitt første ivf forsøk og ble avbrutt pga embryo overlevde ikke til innsetting. Etter det mensen kom som vanlig (dato den skulle komme) og etter det har ikke eggløsning kommet. Jeg er på den 17 dagen etter første mens dag. Er dette normalt? Det betyr at jeg har ikke har sjanse til å prøve å bli gravid på naturlig måte heller? Jeg er litt forvirret her og håper at noen som har opplevd dette eller om det er noen som kan gi meg noen råd.

Det er ganske vanlig at eggløsning er forsinket syklusen etter prøverør. Den kan komme senere, så det er bare å fortsette å prøve. :)

God søndag! Jeg er på dpo16 og har testet positivt - håper den forblir denne gang! Pleier dere måle hcg eller venter dere bare på første ultralyd for mer bekreftelse?

Gratulerer! :D Jeg pleier å se at strekene på strimlene blir sterkere, og så vente på første UL! :)

Det ble ikke noe innsett på oss i går alikevel :/ livmorhinnen hadde blitt enda tynnere og var på 4,2 på det aller tykkeste :(
Så denne nå, så utrolig trist! Håper du har kommet deg over den verste skuffelsen og kan se fremover mot nytt forsøk! Og 3 blasto på frys er jo en liten trøst :Heartbigred klem

Er 7+2 idag[emoji2] Skal på tidlig UL på torsdag men merker jeg gruer meg skikkelig nå[emoji17] Hva om hjertet ikke slår[emoji30] Dette er det eneste jeg tenker på om dagen[emoji17] Mister man symptomer hvis fosteret ikke lever?[emoji849]

Back
Topp