❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Fra i går er jeg offisielt en ruger[emoji1] Tenkte på noe... lever dere som gravide (ikke spiser rå mat,oster osv) og kutter medisiner ( i.mitt tilfelle melatonin) du ville kuttet ved positiv test allerede nå?

Av de befrukta ble det bare en til frys på oss.. håper virkelig at vi slipper flere runder, men kanskje litt vel optimistisk å tro det skal klaffe på første forsøk? (er vel rundt 20 prosent sjans?)

Må si det er en merkelig følelse å VITE at man har et befrukta egg inni seg[emoji4] Strimler er kjøpt, for kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke vente 16 dager[emoji38]

Fikk beskjed forresten om at det ikke var ledig for nytt forsøk før i august... andre som har hørt dette?

Gratulerer som ruger, håper det er gullegget som koser seg der inne [emoji173]

Jeg fikk også beskjed om å leve som gravid etter innsett. Klaff på første forsøk er absolutt en mulighet, det ser ut til at vi var så heldige [emoji4]

Dere som klarer å vente 10-16 dager etter innsett med å teste, hva er trikset? Har dere noen tips? Jeg blir så vanvittig utålmodig og har alltid testet tidlig men vil egentlig vente :P
Jeg klarte å vente til testdag, selv om jeg hadde flere tester liggende. Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg visste at jeg ville bli skuffet og pessimistisk hvis jeg testet tidlig og fikk negativ test, og valgte derfor å vente til jeg visste at resultatet ville være sikkert. Ville leve på "gravid til det motsatte er bevist" så lenge som mulig [emoji4]

For min del hjalp det også mye å delta i månedstråden, da kunne jeg følge med på andres testing i stedet [emoji3]

Jeg klarte å vente til testdag, selv om jeg hadde flere tester liggende. Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg visste at jeg ville bli skuffet og pessimistisk hvis jeg testet tidlig og fikk negativ test, og valgte derfor å vente til jeg visste at resultatet ville være sikkert. Ville leve på "gravid til det motsatte er bevist" så lenge som mulig [emoji4]

For min del hjalp det også mye å delta i månedstråden, da kunne jeg følge med på andres testing i stedet [emoji3]

Jeg er så imponert! Jeg blir bare enda mer sugen på å teste når jeg ser at andre i måndesgruppene får positive tester! [emoji12] vi skal sette inn i morgen og jeg driver å ser på kalenderen for når jeg kan begynne å teste, og vet jo at jeg kommer til å teste før det! [emoji12][emoji12]

Gratulerer som ruger, håper det er gullegget som koser seg der inne [emoji173]

Jeg fikk også beskjed om å leve som gravid etter innsett. Klaff på første forsøk er absolutt en mulighet, det ser ut til at vi var så heldige [emoji4]
Takk for svar, blir så gira når jeg hører at det kan gå på første forsøk:) Håper du er gravid[emoji4]har bestemt meg for å leve som gravid ja, så kutta en pille jeg ikke kunne ha og dropper rått kjøtt, alkohol osv.. Nå krysser jeg alt jeg har siden jeg ikke vil vente til august med nytt forsøk ( har definitivt ikke alderen på min side).. og tviholder litt på at jeg er gravid inntil det motsatte er bevist..[emoji6]

Jeg er så imponert! Jeg blir bare enda mer sugen på å teste når jeg ser at andre i måndesgruppene får positive tester! [emoji12] vi skal sette inn i morgen og jeg driver å ser på kalenderen for når jeg kan begynne å teste, og vet jo at jeg kommer til å teste før det! [emoji12][emoji12]
Jeg tenker at det er helt fint å teste tidlig hvis man synes det er mindre stressende enn å vente, det viktigste er jo at vi har det så bra som mulig under rugingen [emoji4]

Takk for svar, blir så gira når jeg hører at det kan gå på første forsøk:) Håper du er gravid[emoji4]har bestemt meg for å leve som gravid ja, så kutta en pille jeg ikke kunne ha og dropper rått kjøtt, alkohol osv.. Nå krysser jeg alt jeg har siden jeg ikke vil vente til august med nytt forsøk ( har definitivt ikke alderen på min side).. og tviholder litt på at jeg er gravid inntil det motsatte er bevist..[emoji6]
Er 7+6 i dag, grunnen til forbeholdet er at jeg ikke har sett hjerteslag enda. Det satser jeg på at jeg får se på torsdag [emoji2] krysser fingrene med deg [emoji106]

Det ble ikke noe innsett på oss i går alikevel :/ livmorhinnen hadde blitt enda tynnere og var på 4,2 på det aller tykkeste :(

Det ble ikke noe innsett på oss i går alikevel :/ livmorhinnen hadde blitt enda tynnere og var på 4,2 på det aller tykkeste :(

Ånei. :( Så utrolig leit. :( :Heartred

så kjipt! [emoji17]hva gjør man da, må eggene legges til frys?

Ja, di hadde tatt opp to som hadde utviklet seg til blasto, så begge ble fryst igjen . Så nå har vi 3 blasto og 3 2 dagers på fryseren ..di er av god kvalitet men det hjelper lite når vi ikke får satt dem inn :/

Ja, di hadde tatt opp to som hadde utviklet seg til blasto, så begge ble fryst igjen . Så nå har vi 3 blasto og 3 2 dagers på fryseren ..di er av god kvalitet men det hjelper lite når vi ikke får satt dem inn :/

Så trasig.. Hva har dere prøvd av hjelpemidler hittil for slimhinnen?

Æææ[emoji30][emoji30] haha forsåvidt godt å ikke være alene om det :p
Jeg startet testingen fire dager etter innsett - så jeg er helt på trynet :cool01 Dag fem fikk jeg svak strek, og det samme idag(dag seks). Det samme skjedde sist, og da ble den gradvis svakere igjen - så jeg burde kanskje ha lært at jeg likegodt kan vente :smiley-angelic002

Tok test idag på dag 9.. så er spent på om den blir sterkere fremover..[emoji4] ble rimelig overrasket for utslag når jeg ikke akkurat er godt vant til å få positive tester...
1ad3732b6978cf1f8c15eb02fe0e1f36.jpg

Tok test idag på dag 9.. så er spent på om den blir sterkere fremover..[emoji4] ble rimelig overrasket for utslag når jeg ikke akkurat er godt vant til å få positive tester...
1ad3732b6978cf1f8c15eb02fe0e1f36.jpg
Fantastisk utslag! Gratulerer!

Jeg har fryseforsøk med innsett i uke 15 forhåpentligvis :)

received_10160203045070707.jpeg

2 nydelige fostersekker med embryo og plommesekk, men ikke sikker hjertealtivitet. Men var bare 6+4, så håper på å se mer etter påske, når jeg er 8+3.

Back
Topp