❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Mest sansynlig er vi bare en av mange ja- samtidig vet jeg at når man jobber med mennesker så tenker man på dem likevel:) Har du fortsatt tilgang til Crypho? Hvis du eller noen andre her har det så send meg gjerne en pm, så kan jeg sende en hilsen:)
Jeg har ikke tilgang lengre dessverre :Heartred

Mest sansynlig er vi bare en av mange ja- samtidig vet jeg at når man jobber med mennesker så tenker man på dem likevel:) Har du fortsatt tilgang til Crypho? Hvis du eller noen andre her har det så send meg gjerne en pm, så kan jeg sende en hilsen:)
Jeg har, og skal dit på tirsdag :).

Dere som har hatt totalfrys og fryst til blasto tidligere, har de typisk ringt på dag 5-6 for å si hvordan det har gått med eggene, eller har det gjerne drøyd noen dager ekstra fordi det uansett ikke er noe hast med innsett akkurat da?

Dere som har hatt totalfrys og fryst til blasto tidligere, har de typisk ringt på dag 5-6 for å si hvordan det har gått med eggene, eller har det gjerne drøyd noen dager ekstra fordi det uansett ikke er noe hast med innsett akkurat da?
De har sluttet å ringe dagen etter uttak for å si hvor mange som er befruktet. Til meg ringte de 5dpo og fortalte om ståa

Hvor lenge går man på Cyclogest egentlig? Jeg skal spørre i morgen hvis alt er bra, men.

Da er jeg ferdig på UL. 20 follikler, så det blir totalfrys og innsett i januar. Litt skuffet over at det ikke ble noe denne mnd, men glad for antall egg, så får vi satse på at alle er bra. Uttak på onsdag :nailbiting:

Da er jeg ferdig på UL. 20 follikler, så det blir totalfrys og innsett i januar. Litt skuffet over at det ikke ble noe denne mnd, men glad for antall egg, så får vi satse på at alle er bra. Uttak på onsdag :nailbiting:
Da fortsetter vi i samme båt neste måned vi da, Marf91! Skjønner godt du er skuffa over totalfrys, det er nedtur når man er mentalt innstilt på ferskforsøk :Heartpink
Men hurra for mange egg! Krysser fingrene for at alle blir kjempebra!

Da fortsetter vi i samme båt neste måned vi da, Marf91! Skjønner godt du er skuffa over totalfrys, det er nedtur når man er mentalt innstilt på ferskforsøk :Heartpink
Men hurra for mange egg! Krysser fingrene for at alle blir kjempebra!
Ja, jeg er jo veldig glad også, og håper de er bra! :D Krysser fingrene for positive innsett for oss i januar!

Hei,
Har noen av dere erfaring med bruk av privat klinikk parallellt med Porsgrunn?
Vi har hatt to forsøk med uttak av totalt 17 egg, men ingen normale embryoer å sette inn dag 5, til tross for god befruktning. Vi hadde samtale med legen i går og han sa det antagelig er pga «dårlige»/gamle egg, og at man må finne det gode som kanskje, kanskje ikke er der.

Vi lurer på om man bør ta en sånn test av spermier for fragmentert dna, men det tilbys vel bare privat. Jeg er usikker på om de i Porsgrunn vil ta resultatet til vurdering (dvs gjøre direkteuttak av spermier og ev icsi) hvis det skulle vise seg at det er mye fragmentert dna i spermiene?

Hei,
Har noen av dere erfaring med bruk av privat klinikk parallellt med Porsgrunn?
Vi har hatt to forsøk med uttak av totalt 17 egg, men ingen normale embryoer å sette inn dag 5, til tross for god befruktning. Vi hadde samtale med legen i går og han sa det antagelig er pga «dårlige»/gamle egg, og at man må finne det gode som kanskje, kanskje ikke er der.

Vi lurer på om man bør ta en sånn test av spermier for fragmentert dna, men det tilbys vel bare privat. Jeg er usikker på om de i Porsgrunn vil ta resultatet til vurdering (dvs gjøre direkteuttak av spermier og ev icsi) hvis det skulle vise seg at det er mye fragmentert dna i spermiene?
Jeg har ingen erfaring med det, men det bør de vel kunne svare på på forhånd? Hvis du stiller dem samme spørsmålet som du gjorde her? :) Skjønner hva du tenker på, alt er dyrt!

Når på dagen ringte porsgrunn dere for å gi informasjon om utvikling av eggene? Jeg er så spent :nailbiting::nailbiting:

De ringte meg først på dag 6 forrige uke, så jeg måtte vente en dag lenger enn jeg forventa. Men da ringte de i 12-draget :happy:
Er jo ganske dårlig av de når de gir beskjed om mandag ... Som om du ikke venter nok i denne prosessen fra før liksom :banghead: :p

Noen som nylig er henvist og startet opp? Lurer på ventetid :wacky: ser at enkelte har kommet inn mye raskere enn det som står på helsenorge

Back
Topp