❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hva er fordelen med lang protokoll? Blir det flere modne egg av det?
Nei tror ikke det er noen automatikk i det. For meg så var det ganske ujevn vekst på kort protokoll, så vi fikk bare 3 egg ut, mens det var sikkert 11-12 som var for små til å bli med.
Med lang protokoll og nedregulering har jeg hatt jevnere vekst.
Lang protokoll er helvete iforhold til kort, iallefall for de som reagerer mye på sprayen.

Nei tror ikke det er noen automatikk i det. For meg så var det ganske ujevn vekst på kort protokoll, så vi fikk bare 3 egg ut, mens det var sikkert 11-12 som var for små til å bli med.
Med lang protokoll og nedregulering har jeg hatt jevnere vekst.
Lang protokoll er helvete iforhold til kort, iallefall for de som reagerer mye på sprayen.
Takk for svar. Hvilken reaksjon får man på sprayen? Eggene har reagert dårligere denne gangen, så lurer på om lang protokoll kan være noe for meg, må høre med de..

Ofte har man lang protokoll for at det er best for klinikken. Da kan de styre når du starter opp rett å slett. Men noen responderer bedre på lang/kort. :)

Takk for svar. Hvilken reaksjon får man på sprayen? Eggene har reagert dårligere denne gangen, så lurer på om lang protokoll kan være noe for meg, må høre med de..
Jeg hadde en ekstrem hodepine, samt at jeg begynte å grine av hver minste ting. Jobb med vanskelige kunder var ikke noe innertier da, så jeg har vært sykemeldt begge mine perioder på spray :smiley-angelic008

Hei!

Jeg går på lang protokoll for første gang og aner egentlig ikke hva jeg går til. I dag fikk jeg endelig blødning, men fy faen så intense menssmerter. Er det vanlig når man går på synarela? Kan ikke huske sist jeg hadde så intense menssmerter.

Henviser de i Porsgrunn til blodprøve og tidlig UL eller må jeg ringe lege? Gidder ikke masse mer enn nødvendig på Crypho :p

Henviser de i Porsgrunn til blodprøve og tidlig UL eller må jeg ringe lege? Gidder ikke masse mer enn nødvendig på Crypho :p
Jeg fikk beskjed om å ta graviditetstest på dag 16 og melde inn resultat i Crypho. Så ringer de deg. Tror de henviser til Tul

Noen med uttak denne uka eller? Antar det blir fredag kjenner jeg de rett.. :p

Jeg har innsett i morgen :)
Hadde uttak forrige uke på torsdag faktisk:)
Venter du på uttak denne uken?:Heartred
Jeg kjenner gangen relativt godt nå så antar det blir uttak fredag. Da har jeg stimulert i 10 dager som de alltid stopper på. Så enten fredag eller mandag :) tipper på 3 egg ut, 2 umodne og et av dårlig kvalitet:P

Jeg kjenner gangen relativt godt nå så antar det blir uttak fredag. Da har jeg stimulert i 10 dager som de alltid stopper på. Så enten fredag eller mandag :) tipper på 3 egg ut, 2 umodne og et av dårlig kvalitet:p
Åå så kjedelig med dårlig erfaringer…
Jeg stimulerte 12 dager denne gangen.. Det er første gangen de vil sette inn 5 dagers. Krysser fingrene for at ett har overlevd.
Lykke til- håper du får bedre resultat enn forventet :Heartred

Åå så kjedelig med dårlig erfaringer…
Jeg stimulerte 12 dager denne gangen.. Det er første gangen de vil sette inn 5 dagers. Krysser fingrene for at ett har overlevd.
Lykke til- håper du får bedre resultat enn forventet :Heartred
Ja ser nå at til onsdag er bare 8 dager så blir nok ikke uttak fredag da :P er litt vel kort! :) hehe. Ja er lov å håpe. Eneste endringen er at de byttet fra bemfola til Gonal f :)

Hei!

Første gang jeg skriver her, selvom jeg har fulgt med ganske lenge. Jeg startet kort protokoll på mandag og har fått UL neste mandag (dag 8). Sikkert vanskelig å si, men noen som har noen tanker om når uttak vil bli?

Hei!

Første gang jeg skriver her, selvom jeg har fulgt med ganske lenge. Jeg startet kort protokoll på mandag og har fått UL neste mandag (dag 8). Sikkert vanskelig å si, men noen som har noen tanker om når uttak vil bli?
Vanskelig å si.. kanskje onsdag eller fredag neste uke :)

Hei!

Jeg begynte på sprøytene fredag og hadde uttak onsdag, 13 dager etter sprøytestart.

Jeg kjenner at jeg har lyst å gi de noe, de ansatte på fertilitets avdelingen. Som takk :gen014 Men vet ikke helt hva. :Heartred har noen av dere gitt de en liten oppmerksomhet?

Jeg begynte på sprøytene fredag og hadde uttak onsdag, 13 dager etter sprøytestart.
Vanskelig å si.. kanskje onsdag eller fredag neste uke :)

Takk for svar, jenter! Jeg var på første UL mandag (dag8), ny UL i dag(dag 12) og blir uttak på mandag. Har en cyste på den ene eggstokken på ca. 40mm. Når de ringte i dag fikk jeg beskjed om at det kanskje gjør at det ikke blir innsett, men at de fryser ned eggene til senere for å ha optimale forhold. Kjipt å ikke vite om det faktisk blir innsett eller om jeg må vente til en senere syklus. Noen som har erfaring med dette? Pleier de å gjøre innsett med cyste? Man vil jo også ha optimale forhold for at det skal lykkes, så vet ikke hva jeg håper på. Leser både om folk som har blitt avbrutt og andre hvor de har sett bort ifra cysten.

Back
Topp