Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Kelsey ,hvilken dosering hadde du på menopur?
Holder på å sette 225 daglig. 2. Runde med stimulering.
Fyremadel begynner å gå meg på nervene. Den er så seig.
Ellers ikke så mye ubehag foreløpig, men kjenner at eggstokkene jobber.
Da blir det uttak på torsdag og mange fine follikler. Så krysser vi fingrene for mange fine egg og nydelige embryoer klare for innsett og frys neste tirsdagJeg hadde 150, så ganske lav dose
Masse lykke til denne runden!
De har stengt alt av helger og helligdager dessverreNoen her som vet om porsgrunn er åpen på mandag? Det er jo rød dag.. Skal på første kontroll i morgen, og er så stressa for at foliklene ikke er store nok i morgen, men at det er for sent på tirsdag (om de har stengt på mandag)..
Føler liksom at de negative og stressende dagene er så veldig mørke, og dager som idag hvor vi får vite mye mer, blir så innmari lyse i forhold Så nå kan vi være glade til ting går dritt igjen
Når skal de forresten komme med en sprøytekur som kan booste sædantall og -kvalitet?
Blir fryseforsøk i august her i naturlig syklus, håper sommeren går fort!! De skreiv i brevet at det blir avbrutt om insett havner på lørdag eller søndag... Hvilken dag pleier de å sette inn? Er det rett etter eggløsning?
Haha, har visst ikke fått varsel på denne Men tror jeg svarte deg i juni-tråden? Bare hodepine de første dagene, men menopur fikk jeg hodepine bare av å lukte på Uttaket gikk veldig fint fikk dobbel dose bedøvelse denne gangen, og hadde det egentlig litt gøy innpå salen der snakka og tulla og tøyset.Åå sprøytekur til mennene hadde vært noe!!!
Åssen gikk det med uttaket? Så du gikk på menopur og fyremadel. Æ begynner også på de to nå. Hadde du noe bivirkninger?
Min fikk ikke lov :-(Får mannen lov til å være med inn, når vi skal sette inn igjen?
Jeg spurte på Crypho i mai og fikk beskjed at mannen kun fikk være med på tidlig ultralyd, ikke innsettFår mannen lov til å være med inn, når vi skal sette inn igjen?
Min fikk ikke lov :-(
Jeg spurte på Crypho i mai og fikk beskjed at mannen kun fikk være med på tidlig ultralyd, ikke innsett
Helt enig, syns det er fryktelig trist at når man først er i en situasjon hvor man må bruke assistert befruktning så må man i tillegg «lage» barnet alene masse lykke til med innsettSå utrolig trist altså! Min mann syns det er helt forferdelig at han ikke får være med på disse tingene
Jaa sant! Er såå enig!Helt enig, syns det er fryktelig trist at når man først er i en situasjon hvor man må bruke assistert befruktning så må man i tillegg «lage» barnet alene masse lykke til med innsett
Helt enig, syns det er fryktelig trist at når man først er i en situasjon hvor man må bruke assistert befruktning så må man i tillegg «lage» barnet alene masse lykke til med innsett