❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

@Kelsey ,hvilken dosering hadde du på menopur?
Holder på å sette 225 daglig. 2. Runde med stimulering.

Fyremadel begynner å gå meg på nervene. Den er så seig.
Ellers ikke så mye ubehag foreløpig, men kjenner at eggstokkene jobber.
 
Håper at det biir innsett. Håper på mange egg ut. Håper håper og håper. Men fikk beskjed om mulig totalfrys, for sist på bemfola, hadde jeg 4 egg ut, men amh på 40
 
@Kelsey ,hvilken dosering hadde du på menopur?
Holder på å sette 225 daglig. 2. Runde med stimulering.

Fyremadel begynner å gå meg på nervene. Den er så seig.
Ellers ikke så mye ubehag foreløpig, men kjenner at eggstokkene jobber.

Jeg hadde 150, så ganske lav dose :)

Masse lykke til denne runden!
 
Føler liksom at de negative og stressende dagene er så veldig mørke, og dager som idag hvor vi får vite mye mer, blir så innmari lyse i forhold :joyful: Så nå kan vi være glade til ting går dritt igjen :hilarious:

Når skal de forresten komme med en sprøytekur som kan booste sædantall og -kvalitet?
 
Noen her som vet om porsgrunn er åpen på mandag? Det er jo rød dag.. Skal på første kontroll i morgen, og er så stressa for at foliklene ikke er store nok i morgen, men at det er for sent på tirsdag (om de har stengt på mandag)..
 
Noen her som vet om porsgrunn er åpen på mandag? Det er jo rød dag.. Skal på første kontroll i morgen, og er så stressa for at foliklene ikke er store nok i morgen, men at det er for sent på tirsdag (om de har stengt på mandag)..
De har stengt alt av helger og helligdager dessverre
 
Føler liksom at de negative og stressende dagene er så veldig mørke, og dager som idag hvor vi får vite mye mer, blir så innmari lyse i forhold :joyful: Så nå kan vi være glade til ting går dritt igjen :hilarious:

Når skal de forresten komme med en sprøytekur som kan booste sædantall og -kvalitet?

Åå sprøytekur til mennene hadde vært noe!!!

Åssen gikk det med uttaket? Så du gikk på menopur og fyremadel. Æ begynner også på de to nå. Hadde du noe bivirkninger?
 
Blir fryseforsøk i august her i naturlig syklus, håper sommeren går fort!! De skreiv i brevet at det blir avbrutt om insett havner på lørdag eller søndag... Hvilken dag pleier de å sette inn? Er det rett etter eggløsning?
 
Blir fryseforsøk i august her i naturlig syklus, håper sommeren går fort!! De skreiv i brevet at det blir avbrutt om insett havner på lørdag eller søndag... Hvilken dag pleier de å sette inn? Er det rett etter eggløsning?

Dagen med positiv eggløsningstest blir dag 0, og bestemmes innsettdagen etter alderen på embryoet. Blastocyst settes inn på dag 5, 3-dagers settes inn på dag 3. :)
 
Åå sprøytekur til mennene hadde vært noe!!!

Åssen gikk det med uttaket? Så du gikk på menopur og fyremadel. Æ begynner også på de to nå. Hadde du noe bivirkninger?
Haha, har visst ikke fått varsel på denne :joyful: Men tror jeg svarte deg i juni-tråden? Bare hodepine de første dagene, men menopur fikk jeg hodepine bare av å lukte på:hilarious: Uttaket gikk veldig fint :) fikk dobbel dose bedøvelse denne gangen, og hadde det egentlig litt gøy innpå salen der :D snakka og tulla og tøyset.
 
Så utrolig trist altså! Min mann syns det er helt forferdelig at han ikke får være med på disse tingene :confused:
Helt enig, syns det er fryktelig trist at når man først er i en situasjon hvor man må bruke assistert befruktning så må man i tillegg «lage» barnet alene :confused: masse lykke til med innsett:Heartpink
 
Helt enig, syns det er fryktelig trist at når man først er i en situasjon hvor man må bruke assistert befruktning så må man i tillegg «lage» barnet alene :confused: masse lykke til med innsett:Heartpink
Jaa sant! Er såå enig!

Tusen takk! Er ikke før på tirsdag så krysser alt jeg har for at det blir noe :Heartred
 
Helt enig, syns det er fryktelig trist at når man først er i en situasjon hvor man må bruke assistert befruktning så må man i tillegg «lage» barnet alene :confused: masse lykke til med innsett:Heartpink

Jeg priset meg bare lykkelig over at han fikk bli med på alt i ettertid. Vi hadde innsett i januar hvor jeg dro alene, men han fikk være med på uttak i november og alle UL i graviditeten :)
 
Hei!
Jeg har ny oppstart i august. Noen fler her inne som har det? :happy: Blir mitt siste forsøk hvis det ikke blir avbrutt.
Har noen av dere vært igjennom lang protokoll?
Syns det høres veldig rart ut. Jeg har veldig lav reserve, så kan ikke skjønne at det kan hjelpe?
Men alt dette er jo ganske komplisert.

Blir antagelig start helt i slutten av ferien min hvis jeg har skjønt riktig. Nesespray på dag 20 i den gjeldene syklusen. :oops: Altså nesten helt over i neste syklus der igjen før man begynner på sprøyter?
 
Back
Topp