❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Så godt å høre at det gikk fint med deg både overstimulering og første innsett. Og gratulerer med 20 ukers gutten :Heartred

Ultralyd gikk fint. Alt ser ut som det skal være her. Jeg er veldig takknemlig for det

Tusen takk :) Jeg har fremdeles vanskelig for å tro at jeg er gravid, enda jeg kjenner bevegelse hver dag nå :p

Gratulerer med graviditeten til deg også, og at alt var fint på ultralyd i dag! Er det din første?
 
Mitt uttak var en fredag. Da er det sikkert ukedagen som avgjør på totalfrys også :)

Skal du ha pausesyklus før innsett?
Både pause-syklus og påskestengt-syklus ser det ut til:dead: Men er glad for for alle eskimoene - og var forberedt på totalfrys og påfølgende ventetid, men skulle selvfølgelig ønske at det kunne blitt innsett i april!
 
Både pause-syklus og påskestengt-syklus ser det ut til:dead: Men er glad for for alle eskimoene - og var forberedt på totalfrys og påfølgende ventetid, men skulle selvfølgelig ønske at det kunne blitt innsett i april!

Så typisk!! Den ventingen er til å bli sprø av. Masse lykke til med innsett og håper ventetiden går kjapt!
 
Tusen takk :) Jeg har fremdeles vanskelig for å tro at jeg er gravid, enda jeg kjenner bevegelse hver dag nå :p

Gratulerer med graviditeten til deg også, og at alt var fint på ultralyd i dag! Er det din første?

Ja, når man har gått gjennom denne behandlingen, er det vanskelig å tro på om det er ekte.

Tusen takk! Ja, det er første :) Hva med deg?
 
Må man vente til testdag for å melde inn i Crypho?
Jeg har tre positive tester men ikke testdato før til fredag :D
 
Må man vente til testdag for å melde inn i Crypho?
Jeg har tre positive tester men ikke testdato før til fredag :D
Jeg meldte inn to dager før testdato (14 dager etter innsett), da fikk jeg melding med gratulerer og time for tul :) men testdagen min var på en søndag, så da må det jo være greit å si ifra på fredag :p
 
Jeg meldte inn to dager før testdato (14 dager etter innsett), da fikk jeg melding med gratulerer og time for tul :) men testdagen min var på en søndag, så da må det jo være greit å si ifra på fredag :p
I morgen er to dager før testdag. Hadde vært så gøy å komme i gang. Men hele denne prosessen er jo å smøre seg med tålmodighet ( virkelig ikke min beste side) og nye milepæler.. så får vel holde ut:confused::p
 
Noen som vet om det er mulig å få Primolut for å utsette mensen ved styrt syklus?
Jeg skal prøve styrt syklus neste innsett, men det kræsjer litt med en ferie vi har planlagt. Er det mulig å foreslå for de å utsette mensen ei uke med Primolut, eller er det dumt?
 
Hei er det noen som venter på første besøk? Jeg vil begynne med mannen min og er nysgjerrig hvor mye tid Vi må vente nå? hilsen
 
Hei er det noen som venter på første besøk? Jeg vil begynne med mannen min og er nysgjerrig hvor mye tid Vi må vente nå? hilsen

Vi har vært til første besøk i dag! Ble henvist i november 2021 og fikk i utgangspunktet beskjed om at vi ville bli innkalt i uke 21. Men for et par uker siden fikk jeg brev på helsenorge om første time nå i dag.

Jeg ville forberedt meg på at det kan ta lang tid så blir du heller positivt overrasket! :happy: dersom dere kan møte på kort varsel ville jeg bedt om å få stå på ringeliste, kanskje det går litt fortere.
 
Har lyst å gi lille et søsken og vil gjerne i gang med søskenforsøk til høsten (frys). Regner med at de krever at man ikke ammer lenger, men er det noen som vet hvor lang tid i forveien de ønsker at man har sluttet å amme??
 
Har lyst å gi lille et søsken og vil gjerne i gang med søskenforsøk til høsten (frys). Regner med at de krever at man ikke ammer lenger, men er det noen som vet hvor lang tid i forveien de ønsker at man har sluttet å amme??

3 mnd :)
 
Forrige uttak stimulerte jeg på bemfola. denne gangen har jeg fått menopur og gonapeptyl. Men skjønte at menopur skal blandes opp selv? NÅ BLE JEG STRESSA :wacky::joyful:
 
Forrige uttak stimulerte jeg på bemfola. denne gangen har jeg fått menopur og gonapeptyl. Men skjønte at menopur skal blandes opp selv? NÅ BLE JEG STRESSA :wacky::joyful:
Det går så fint.. godt forklart i den bruksanvisningen som følger med. Masse lykke til ❤
 
Back
Topp