Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt to runder med lang protokoll. Det har gitt best uttelling for min del.Hei!
Jeg har ny oppstart i august. Noen fler her inne som har det? Blir mitt siste forsøk hvis det ikke blir avbrutt.
Har noen av dere vært igjennom lang protokoll?
Syns det høres veldig rart ut. Jeg har veldig lav reserve, så kan ikke skjønne at det kan hjelpe?
Men alt dette er jo ganske komplisert.
Blir antagelig start helt i slutten av ferien min hvis jeg har skjønt riktig. Nesespray på dag 20 i den gjeldene syklusen. Altså nesten helt over i neste syklus der igjen før man begynner på sprøyter?
Å så godt å høre. Fikk du flere egg ut og flere befruktet på lang protokoll?Har hatt to runder med lang protokoll. Det har gitt best uttelling for min del.
Begynte på nesespray ca dag 20 i daværende syklus. Begynte på sprøyter 18 dager etter første dag med synarela. Stimulerte i 10 dager med sprøyter.
Vi skal i gang med fryseforsøk på august-syklusen, men blir nok ikke innsett før mot slutten av august/begynnelsen av september
hei!Flere som sliter nå i sommer med og se positivt på ting her i livet , selv om det er sommer og ferie og alt? Vi skal ikke ha neste forsøk før seint i august /beg av september. Ble avbrutt i mai.. Føler tiden står stille.. Hvordan går det med dere andre i sommer?
Alle her har kjent på samme skuffelsen, når det ikke går ens egen vei. Jeg leste en artikkel her om dagen av ei som sa hun var misunnelig på sin venninne. Jeg vet ikke om jeg egentlig tør bruke det ordet. Er nok det det er, men synes ordet høres farlig ut og med en gang man sier det at man er misunnelig, så føler jeg at man blir mindre verdt og mer egoist i andres øyne.Hurra ekstra gøy når venninna di er blitt gravid etter et års tid med prøving unner henne det så klart! Men følelsene er såre likevell
Veldig fint skrevet og fine tanker. Takk for gode ord. Jeg er absolutt glad på hennes vegne. De har hatt sitt å stri med de også. Og deres ønske er jo like stort selv om det har gått relativt fort for dem. Hun syns det var vanskelig å fortelle det til meg, det kunne jeg merke for hun vet mye om det vi prøver på om dagen.Alle her har kjent på samme skuffelsen, når det ikke går ens egen vei. Jeg leste en artikkel her om dagen av ei som sa hun var misunnelig på sin venninne. Jeg vet ikke om jeg egentlig tør bruke det ordet. Er nok det det er, men synes ordet høres farlig ut og med en gang man sier det at man er misunnelig, så føler jeg at man blir mindre verdt og mer egoist i andres øyne.
Håper det går fort til dere får starta opp igjen. Verste jeg vet med dette, det er ingen garanti :-( Men stoooor trøsteklem til deg uansett ❤❤❤
Og til alle dere andre i gruppa også som ikke har fått ønskebarnet enda og bare lengter til det er i armene deres. ❤
Vi har innsett til uka som kommerEr det noen som er i gang igjen etter sommeren? Jeg begynner å stimulere i dag. Forhåpentligvis uttak uke 37
Spennende Hvor mange egg fikk du ut?Vi har innsett til uka som kommer
Vi fikk ut 10,dette er fryseforsøk da det forrige før sommeren ble avbruttSpennende Hvor mange egg fikk du ut?
Burde ikke. Er vel 2 uker etter mtp infeksjonsfareKan man bade i basseng ei uke etter innsett (fryseforsøk)??
Har kort protokoll . Men regner med det kommer Ann på diagnoser osv ?Hei, vi var henvist til Porsgrunn og har første møte om 2 uker hvilken protokoll brukes mest på Porsgrunn ved ivf ? I Riksen er det lang protokoll som er mest populær