Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man få innsett i syklusen etter totalfrys hos Porsgrunn? Venter på mensen (kjennes ut som den straks er her) og blir gal av å vente på ny plan..
Vet om ei som fikk det i mai/juni, men virker som det er litt mer ventetid nåTror ikke det. Jeg fikk ikke det i alle fall.
Tror ikke det. Jeg fikk ikke det i alle fall.
Vet om ei som fikk det i mai/juni, men virker som det er litt mer ventetid nå
Da kan det jo være det er håpDe sa det var lite ventetid… Men men, regner med det blir rett etter nyttår
Hei!
Har lenge fulgt med på denne tråden da jeg og samboer har ventet på oppstart i Porsgrunn. Endelig fikk vi time til forsamtale i starten av januar! Vi er utredet begge to, jeg har pcos og helt fraværende menstrasjon. Regner også med at de vil undersøke oss igjen i Porsgrunn. Men nå lurer jeg veldig på hva som blir snakket om på denne forsamtalen?? Hva spør de om, og hva bør evt. vi spørre om?
Det var bare en utredning egentlig. UL sjekk og sædprøve, og gjennomgang av dette. De gikk gjennom prøvesvar og forklarte vår diagnose (uforklarlig barnløshet). Til slutt spurte hun hva vi ønsket videre. Vi ville gå rett på ivf, som de var enige i.
Lykke til på forsamtale!
Hei!
Har lenge fulgt med på denne tråden da jeg og samboer har ventet på oppstart i Porsgrunn. Endelig fikk vi time til forsamtale i starten av januar! Vi er utredet begge to, jeg har pcos og helt fraværende menstrasjon. Regner også med at de vil undersøke oss igjen i Porsgrunn. Men nå lurer jeg veldig på hva som blir snakket om på denne forsamtalen?? Hva spør de om, og hva bør evt. vi spørre om?
Vi var så og si ferdig utredet før vi kom til Porsgrunn. Var egentlig helt greit, for da er det bare førsamtale, så kjører man i gang etter det. Jo mindre arbeid de trenger å gjøre på klinikken, jo bedre er det jo egentlig, for da blir ikke køene så lange. Vi var også litt engstelig for at vi måtte vente i 3-4-5-6måneder før oppstart. Hos oss er det mannlig faktor, foreløpig har det vært enkelt. Vi var på førsamtale i august med oppstart i oktober
Vil jo si at vi også er det, jeg har blitt utredet hos priv. gyn og prøvd letrozol opptil trippel dose uten resultat. Han leverte første sædprøve til Porsgrunn i juni (alt fint), og skal levere ny før forsamtalen. Håper vi slipper å vente flere mnd, da jeg syns vi har ventet lenge bare for å komme inn i «systemet»
Lykke til til dere!
Porsgrunn har rimelig OK kapasitet, så er dere heldige starter dere rett på eller så er det nok maks 1-2 måneders ventetid med mindre det akutt er blitt veldig fullt
Vil jo si at vi også er det, jeg har blitt utredet hos priv. gyn og prøvd letrozol opptil trippel dose uten resultat. Han leverte første sædprøve til Porsgrunn i juni (alt fint), og skal levere ny før forsamtalen. Håper vi slipper å vente flere mnd, da jeg syns vi har ventet lenge bare for å komme inn i «systemet»
Lykke til til dere!
Hei! Noen som vet ventetid på nytt forsøk nå? Mislykket desember forsøk, så har da hatt ett forsøk, og har igjen to. Man havner vel tilbake i køen siden man har gjennomført et forsøk?
Hei! Noen som vet ventetid på nytt forsøk nå? Mislykket desember forsøk, så har da hatt ett forsøk, og har igjen to. Man havner vel tilbake i køen siden man har gjennomført et forsøk?