❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Aner ikke, men si gjerne i fra hvis du vet.. Klarer ikke se for meg at min skal måtte gå glipp av det også hvis jeg blir gravid :(

Hvor langt er du på vei nå? ❤️
Er kun 5+3 så er fremdeles to lange uker til.
skal skrive med de når det nærmer seg å høre, om det skulle vise seg at ikke alt er som det burde så trenger jeg mannen der sammen med meg :Heartred

Er kun 5+3 så er fremdeles to lange uker til.
skal skrive med de når det nærmer seg å høre, om det skulle vise seg at ikke alt er som det burde så trenger jeg mannen der sammen med meg :Heartred

Absolutt! Og det er like verdig hans barn også som skal til legesjekk… :( Ille nok med prosessen før som må gjennomføres alene. Jeg var heldig, uken etter jeg hadd uttak stengte de igjen for mannfolka :(

Absolutt! Og det er like verdig hans barn også som skal til legesjekk… :( Ille nok med prosessen før som må gjennomføres alene. Jeg var heldig, uken etter jeg hadd uttak stengte de igjen for mannfolka :(
På de 11 turene vi har hatt der siste halvannet året har jeg aldri få ha med mannen min på noe :hungover:

De har malt venterommet! Helt sjokkert :hilarious::hilarious:

Perfekt liten blasto inn ❤️

De har malt venterommet! Helt sjokkert :hilarious::hilarious:

Inne i avlukket der de sengestolene står? :wacky: Hadde virkelig trengt noen nye lokaler der..

Krysser fingra for lille blastoen din, gratulerer som ruger :Heartred

Inne i avlukket der de sengestolene står? :wacky: Hadde virkelig trengt noen nye lokaler der..

Krysser fingra for lille blastoen din, gratulerer som ruger :Heartred

Nei, venterommet innerst der

Er det noen som vet ca. Hvor mye slingringsmonn de legger inn når de holder av plass i porsgrunn? :) Har ikke merket noe forskjell på sykluslengde etter dose 1 og 2 med covidvaksine, men er redd det skal skje nå etter dose 3:confused:

Partneren min fikk ikke lov til å bli med når jeg var på 7ukers kontroll nå 12.01..

9 dpo etter fryst blasto

6169D686-64F4-41DB-8350-21B536A8BFA1.jpeg

D6ACF24E-8270-43F2-99D3-5EC6B38ECE68.jpeg

Vi har endelig fått henvisning til Porsgrunn, er så spent!! Hvis alt ser normalt ut med meg og han, hva er mest vanlig at de setter igang med og skjer igangsetting fort?

Vi har endelig fått henvisning til Porsgrunn, er så spent!! Hvis alt ser normalt ut med meg og han, hva er mest vanlig at de setter igang med og skjer igangsetting fort?

Vi hadde inseminasjon først, samme syklusen som samtalen. Men det er litt ventetid nå på forsøk, så dere er obs på det :)

Ventetiden finner du når du søker opp klinikken, i alle fall en omtrentlig ventetid. :)
Vi søkte i august 2020, fikk forsamtale februar og oppstart april 2021.
Om dere har mulighet til å kunne komme på kort varsel, kan du be de sette deg på ringeliste. Det kan forkorte ventetiden.

På forsamtalen vil det gjøres UL av deg, sjekke spermen til partner og ta blodprøver av begge. Utifra funn der, vil legen legge en plan tilpasset dere.

Back
Topp