❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hei :) jeg opplevde et avbrutt forsøk nå i oktober, og hadde samtale med legen i desember og skal igang i februar, så noe venting må du beregne. Men send de melding i crypho. Neste gang så si ifra til de med en gang :) så lenge du er under behandling så prioriteres du foran nye som kommer inn :)
Hei! Takk for svar:) Jeg skjønner. Hadde test dag i går etter innsett av blasto den 15 desember, men fikk ingen på frys. Men mensen har kommet og gått allerede, og testen er negativ. Jeg sendte meld til de på Crypho i går på testdagen når de ville ha svar:) Så da regner jeg med vi må snakke med legen igjen før evt et bytt forsøk?:Heartred

Hei! Takk for svar:) Jeg skjønner. Hadde test dag i går etter innsett av blasto den 15 desember, men fikk ingen på frys. Men mensen har kommet og gått allerede, og testen er negativ. Jeg sendte meld til de på Crypho i går på testdagen når de ville ha svar:) Så da regner jeg med vi må snakke med legen igjen før evt et bytt forsøk?:Heartred

Huff da :/ ikke nødvendigvis, det kan hende legen da har en ny plan liggende men vent på svar så får du beskjed :)

Du får nok svar i løpet av uken og ny plan sendt i posten Jeg ville ha skrevet på Crypho at du ønsket plass til nytt forsøk så raskt de har ledig, så vet de det når legen får beskjed.

Og god klem, alltid kjedelig med negative forsøk ❤️

Kontroll på mandag her. Innsett av fryst egg :) Håper på innsett mandagen etter.

Du får nok svar i løpet av uken og ny plan sendt i posten Jeg ville ha skrevet på Crypho at du ønsket plass til nytt forsøk så raskt de har ledig, så vet de det når legen får beskjed.

Og god klem, alltid kjedelig med negative forsøk ❤️
Tusen takk❤️ Har sendt de melding om det du sa! Får håpe at jeg kan få plass så raskt som mulig. Ja. Det er fryktelig sårt alt dette:love7

Da blir det nok syklusen i februar vil jeg tro. Haaaater at vi ikke bare kan gå rett på neste mnd. 12 mnd og 4 sjanser på graviditet. Ting tar tiiiid:hungover::hungover::hungover::hungover:

Skjønner frustrasjonen.. jeg føler meg heldig for jeg synes den pausen er helt fantastisk men jeg reagerer så sykt på hormonene.. så pausen i mellomtiden gir meg mulighet til å finne tilbake igjen til normalen før jeg starter opp igjen :P

Skjønner frustrasjonen.. jeg føler meg heldig for jeg synes den pausen er helt fantastisk men jeg reagerer så sykt på hormonene.. så pausen i mellomtiden gir meg mulighet til å finne tilbake igjen til normalen før jeg starter opp igjen :p
Nå skal jeg jo bare ha innsett, siden jeg har 4 på frys, så det er ikke så mye hormoner :)
Men uansett hvor jævlig jeg synes det er med stimulering så skulle jeg heller gjort det hver mnd enn å føle på at jeg blir eldre og eldre og sjansene mindre og mindre hver mnd det ikke skjer noe:nailbiting:

Dere som er i systemet nå :D Hvordan er de med å svare på Crypho? Og for dere som har søskenforsøk(hvor dere måtte begynne på nytt). Fikk dere time ved å sende på Crypho eller sendte dere ny henvendelse fra legen?

Dere som er i systemet nå :D Hvordan er de med å svare på Crypho? Og for dere som har søskenforsøk(hvor dere måtte begynne på nytt). Fikk dere time ved å sende på Crypho eller sendte dere ny henvendelse fra legen?

Virker som det er litt variabel erfaring angående kommunikasjonen på Crypho. De har alltid svart meg relativt raskt, men noen ganger har de kun svart på et av spørsmålene, slik at jeg har måttet spørre på nytt. Har også opplevd at de ikke har lest spørsmålet skikkelig og dermed svart på noe helt annet. Alt i alt er jeg fornøyd med kommunikasjonen, og har oftest fått gode svar tilbake. :)

Nå har vi egentlig ikke hatt behov for så mye kommunikasjon med dem, men jeg har spurt dem om hver minste ting jeg har lurt på i forbindelse med IVF og fryseforsøk. Jeg ble gravid på første fryseforsøk (etter første IVF, som ble totalfrys pga overstimulering). Snart 11 uker gravid nå, holder fremdeles pusten fordi det virker for godt til å være sant :p

:D
Virker som det er litt variabel erfaring angående kommunikasjonen på Crypho. De har alltid svart meg relativt raskt, men noen ganger har de kun svart på et av spørsmålene, slik at jeg har måttet spørre på nytt. Har også opplevd at de ikke har lest spørsmålet skikkelig og dermed svart på noe helt annet. Alt i alt er jeg fornøyd med kommunikasjonen, og har oftest fått gode svar tilbake. :)

Nå har vi egentlig ikke hatt behov for så mye kommunikasjon med dem, men jeg har spurt dem om hver minste ting jeg har lurt på i forbindelse med IVF og fryseforsøk. Jeg ble gravid på første fryseforsøk (etter første IVF, som ble totalfrys pga overstimulering). Snart 11 uker gravid nå, holder fremdeles pusten fordi det virker for godt til å være sant :p

Litt det samme jeg opplevde for et år siden også :confused: Ble gravid på 2. fryseforsøk ved 1. forsøk. Å det var det siste egget vi hadde i fryseren, så skikkelig flaks der :D Frøkna er nå 4 mnd. Et lite mirakel :happy: Lykke til med graviditeten :D

Svar varierer veldig. Veldig trege til tider (spesielt etter å ha vært på ultralyd/kontroll andre steder), andre ganger raske.

Vi sendte bare melding om at vi ville starte opp (hadde dog på frys - men kunne gjort det uansett).

Svar varierer veldig. Veldig trege til tider (spesielt etter å ha vært på ultralyd/kontroll andre steder), andre ganger raske.

Vi sendte bare melding om at vi ville starte opp (hadde dog på frys - men kunne gjort det uansett).

Ok takk. Ser de ikke tilbyr til par med 2 barn. Er dette i norsk lov (har lest lovdata opp og ned, uten å finne noe). Eller er det hvert sykehus som bestemmer dette selv?

Ok takk. Ser de ikke tilbyr til par med 2 barn. Er dette i norsk lov (har lest lovdata opp og ned, uten å finne noe). Eller er det hvert sykehus som bestemmer dette selv?

Dette er lov som gjelder alle offentlige sykehus ja.

Innsett tirsdag ❤️

Noen som kjenner til om partner får lov å bli med på ultralyden ved graviditet nå? :nailbiting:

Noen som kjenner til om partner får lov å bli med på ultralyden ved graviditet nå? :nailbiting:

Aner ikke, men si gjerne i fra hvis du vet.. Klarer ikke se for meg at min skal måtte gå glipp av det også hvis jeg blir gravid :(

Hvor langt er du på vei nå? ❤️

Back
Topp