Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk det utover i første forsøket mitt. For meg så var ble det ikke noe bra resultat, så var veldig skeptisk når jeg dette forsøket ble satt på Bemfola 225, men det gikk jo strålende. Så mye mulig det var en skikkelig elendig syklus for meg det første forsøket. Som du ser under her så ble det etterhvert fart på utviklingen, og jeg tror at om de hadde tatt uttak mandag istedenfor fredag så hadde det vært flere egg ut. Og så brukte de IVF her, etter det har de gått over til ICSI.Noen som har fått kombinasjon av bemfola og menopur fra Porsgrunn?
Jeg fikk det utover i første forsøket mitt. For meg så var ble det ikke noe bra resultat, så var veldig skeptisk når jeg dette forsøket ble satt på Bemfola 225, men det gikk jo strålende. Så mye mulig det var en skikkelig elendig syklus for meg det første forsøket. Som du ser under her så ble det etterhvert fart på utviklingen, og jeg tror at om de hadde tatt uttak mandag istedenfor fredag så hadde det vært flere egg ut. Og så brukte de IVF her, etter det har de gått over til ICSI.
Ble totalt 14 dager med stimulering. Etter dette har jeg blitt satt på lang protokoll de to neste uttakene og da har jeg stimulert 10 og 11 dager.
Syklusdag 3
150 IU Menopur
Syklusdag 7
150 IU Fyremadel i tillegg
Syklusdag 10
UL = slimhinne 6 mm
20 eggposer på hver side - alle under 7 mm
Blir tatt av Fyremadel
150 IU Bemfola i tillegg
Syklusdag 12
UL = slimhinne 6 mm
Eggposer under 8 mm
Porsgrunn vil avbryte, men fortsetter til tirsdag med samme medisiner.
Syklusdag 16
UL = slimhinne 11 mm
10-12 eggposer på mellom 12-16 mm
Resterende er under 10 mm
Siste dag med Menopur og Bemfola. Tar i tillegg Fyremadel.
Syklusdag 17
Fyremadel 150IU
Kl 2130 settes Ovitrelle
Syklusdag 19
0930 Uttak
10 eggposer - 3 egg ut
Avbrutt forsøk - ingen egg befruktet
Er det noen her som har fått andre støttemedisiner enn Lutinus? Og evt hvorfor?
Nei, partner får ikke være med dessverre. jeg spurte for 3 uker siden og da sa de at kvaliteten på eggene hadde blitt merkbart bedre under restriksjoner og færre folk i rommet så derfor ønsket de å fortsette med detNoen som vet om de er åpne for å la partner være med under uttak nå?
Nei, partner får ikke være med dessverre. jeg spurte for 3 uker siden og da sa de at kvaliteten på eggene hadde blitt merkbart bedre under restriksjoner og færre folk i rommet så derfor ønsket de å fortsette med det
Vi hadde uttak onsdag for en uke siden og innsett på mandag. Mannen min fikk være med på begge. Vi var hos han nye legen og han var veldig allrightNoen som vet om de er åpne for å la partner være med under uttak nå?
Vi tok ut egg på onsdag i forrige uke og hadde i basert på mandag. Mannen fikk være med inn på beggeHåper mannen får være med på innsett. Jeg gruer meg veldig, så hadde vært fint å ikke være alene
Vi hadde uttak onsdag for en uke siden og innsett på mandag. Mannen min fikk være med på begge. Vi var hos han nye legen og han var veldig allright
Hey damer.. kjapt spørsmål... Står i papirene mine at de beregner mensen min fra ca 2/11.. den er ikke ankommet enda å kjennes ikke ut som driten skal komme enda heller. Hva skjer da? Pleier de å legge inn slingringsmonn eller er jeg fucked om ikke den kommer i løpet av denne uka? -.-
Hey damer.. kjapt spørsmål... Står i papirene mine at de beregner mensen min fra ca 2/11.. den er ikke ankommet enda å kjennes ikke ut som driten skal komme enda heller. Hva skjer da? Pleier de å legge inn slingringsmonn eller er jeg fucked om ikke den kommer i løpet av denne uka? -.-