❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.

Du venter i juni du haha, sant det :P Men da tar du bare kontakt når dere vil igang igjen ;) Blir vel oppstart igjen her rundt høsten 2019, har termin august 2018.

Du venter i juni du haha, sant det :p Men da tar du bare kontakt når dere vil igang igjen ;) Blir vel oppstart igjen her rundt høsten 2019, har termin august 2018.

Så god du er å huske xsmile9 Det stemmer. Høres fornuftig ut å starte høsten 2019, man vet jo aldri hvor lang tid det kan ta

Idag var jeg på UL og skulle egentlig ha innsett i uke 5 men dette blir utsatt i enda 2 uker da jeg ikke har hatt noe mensen og slimhinna (eller hva dem måler) var på 7,5 og dem tydeligvis vil ha den mindre for så å få den større igjen[emoji849] jeg har ikke vært borti fryseforsøk så aner ikke hva som er vanlig men ble veldig lei meg da gyn trodde jeg ikke trengte med. Og kom til å ha innsett nå snart[emoji28] Men nå klarte dem i porsgrunn å spørre meg for hundrede gang åssen mensen var og det har jeg sakt hundre ganger at den ikke er regelmessig!!! Skriver dem ikke opp sånt? Hvis jeg må ha en mens først kunne dem satt meg på p-piller for det har dem gjort før så hvis det ender med det nå blir jeg sinne for det kunne jeg starta med for over en mnd siden uff ja dagens klaging fra meg[emoji28]

Idag var jeg på UL og skulle egentlig ha innsett i uke 5 men dette blir utsatt i enda 2 uker da jeg ikke har hatt noe mensen og slimhinna (eller hva dem måler) var på 7,5 og dem tydeligvis vil ha den mindre for så å få den større igjen[emoji849] jeg har ikke vært borti fryseforsøk så aner ikke hva som er vanlig men ble veldig lei meg da gyn trodde jeg ikke trengte med. Og kom til å ha innsett nå snart[emoji28] Men nå klarte dem i porsgrunn å spørre meg for hundrede gang åssen mensen var og det har jeg sakt hundre ganger at den ikke er regelmessig!!! Skriver dem ikke opp sånt? Hvis jeg må ha en mens først kunne dem satt meg på p-piller for det har dem gjort før så hvis det ender med det nå blir jeg sinne for det kunne jeg starta med for over en mnd siden uff ja dagens klaging fra meg[emoji28]

Så dårlig at de ikke holder kontroll på det med uregelmessig menstruasjon. :bored: Jeg skal ha FER på FS nå til uka, men hvis det ender negativt skal jeg ha IVF i Porsgrunn i august. Da har jeg fått Letrozol for å ha regelmessige sykluser frem til forsøket.

Håper det ordner seg med forsøket ditt snarest mulig. :Heartred

Last edited:
Du venter i juni du haha, sant det :p Men da tar du bare kontakt når dere vil igang igjen ;) Blir vel oppstart igjen her rundt høsten 2019, har termin august 2018.

Er inne og snoker her, så utrolig koselig å se at det endelig klaffet for deg VictoriaH!!! <3 Gratulerer så masse!!

704d13b57fa1623aadbed0e6bb2908d0.jpg

Tok denne i går men tok også denne som ble negativ(tatt på samme urinprøve )
101c53394f49962869baa57ce0eaea2d.jpg

I dag tok jeg også både strimmel og stav men begge ble helt negative . Er det mulig at strimmelen med den svake streken var defekt? Streken kom opp innen tidsfristen men etter 10 minutter var den borte :/
Er bare 5 dager etter innsett i dag :/

Last edited:
704d13b57fa1623aadbed0e6bb2908d0.jpg

Tok denne i går men tok også denne som ble negativ(tatt på samme urinprøve )
101c53394f49962869baa57ce0eaea2d.jpg

I dag tok jeg også både strimmel og stav men begge ble helt negative . Er det mulig at strimmelen med den svake streken var defekt? Streken kom opp innen tidsfristen men etter 10 minutter var den borte :/
Er bare 5 dager etter innsett i dag :/
Litt tidlig å teste :) prøv igjen til helgen!

Jeg har planlagt uttak i uke 5 og gruer meg som fy.. har hatt 2 uttak før med E og jeg vil veldig gjerne ha han på neste uttak også.... men han har bare uttak på mandager og fredager. Det ser nå ut som jeg endten får hun dama eller han andre på H siden uttaket mitt mest sannsynlig ender på onsdag eller torsdag.
Hvordan er de to? Er de like snille og gode som E?

Jeg har planlagt uttak i uke 5 og gruer meg som fy.. har hatt 2 uttak før med E og jeg vil veldig gjerne ha han på neste uttak også.... men han har bare uttak på mandager og fredager. Det ser nå ut som jeg endten får hun dama eller han andre på H siden uttaket mitt mest sannsynlig ender på onsdag eller torsdag.
Hvordan er de to? Er de like snille og gode som E?

Jeg foretrekker de to overfor E. H er veldig behagelig, dog litt klein. Damen er veldig hyggelig. Hadde alle 3 på kontroller sist forsøk og E på uttaket. Hatt E to ganger og H to ganger hver på uttak.

Jeg foretrekker de to overfor E. H er veldig behagelig, dog litt klein. Damen er veldig hyggelig. Hadde alle 3 på kontroller sist forsøk og E på uttaket. Hatt E to ganger og H to ganger hver på uttak.

Så du foretrekker heller de to andre fremfor E? Forsto jeg deg riktig da?
I såfall er jo det godt å høre..
Klein? Åssen da? [emoji85][emoji23]
Og du, gratulerer med 12 uker!!!![emoji173]️[emoji8]

Så du foretrekker heller de to andre fremfor E? Forsto jeg deg riktig da?
I såfall er jo det godt å høre..
Klein? Åssen da? [emoji85][emoji23]
Og du, gratulerer med 12 uker!!!![emoji173]️[emoji8]

Altså, E er jo veldig klein, men gjør jobben raskt og greit. H er veldig pratsom og skal forklare hva han gjør. Siste har jeg bare hatt til kontroll, men hun var veldig rolig og behagelig :) Foretrekker H, men har ikke noe imot de to andre heller.

Endelig en slimhinne som ville samarbeide [emoji2] 9,5 mm ca i dag, så setter ovitrielle i kveld og setter inn blastocyst på fredag neste uke (om det overlever da selvfølgelig )[emoji2]

Har helt glemt å oppdatere her inne også:)

Alt har gått fint siden spraystart i desember. Stimulerte i 10 dager og fikk ut 6 egg i går. 1 var ikke modent, men resten ble befruktet:) Så da blir det forhåpentlig innsett på onsdag:D

Alt har gått fint siden spraystart i desember. Stimulerte i 10 dager og fikk ut 6 egg i går. 1 var ikke modent, men resten ble befruktet:) Så da blir det forhåpentlig innsett på onsdag:D
Gratulerer med fem lovende kandidater [emoji2] krysser fingrene for at gullegget er blant dem. Lykke til med innsett [emoji173]

Gratulerer med flott uttak og befruktning! :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp