Hahaha Men ja, ble på fornavn og fikk spørsmålet om hvorfor jeg var her for 8 gang på 3 uker når vi hadde uttaket
Ja, men godt du var der så mange ganger at det gikk så bra til slutt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha Men ja, ble på fornavn og fikk spørsmålet om hvorfor jeg var her for 8 gang på 3 uker når vi hadde uttaket
Ja, men godt du var der så mange ganger at det gikk så bra til slutt!
Ah, det var jo litt dumt. Men, til gjengjeld er det jo heller ikke så dumt at dem som skal gjøre jobben tar sjekken også daVirket ikke som de samarbeidet med noen i nærheten av her. Men jeg kjører til Porsgrunn jeg da.
Ah, det var jo litt dumt. Men, til gjengjeld er det jo heller ikke så dumt at dem som skal gjøre jobben tar sjekken også da
Hvor lang tid pleier det å ta for å få svar i Crypho?
Hvor lang tid pleier det å ta for å få svar i Crypho?
Jeg synes det varierer veldig etter hva jeg skriver. Er det eggløsning så synes jeg det får fort. Er det rene spørsmål så går det sakte, samme med positiv graviditetstest. Di vurderer nok etter viktighet og «hastegrad»
Om du trykker på den du har sendt, så kan du se at de har lest den... de leser som regel kjapt men svarer ikke fullt så kjapt [emoji1]
Nå har jeg siste forsøk og gir litt f så har ikke vært så aktiv på Crypho denne runden som jeg har vært tidligere... [emoji28]
Godt nyttår ladies!
Noen som kunne tenke seg å ta over oppdatetingen av denne tråden?
Ja, er nok litt sånn ja. Er "sakte" type mer enn en uke? Eller pleier det å være raskere enn det uansett?
Jeg mener de sa til meg at man helst skal få svar innen tre dager..Ja, er nok litt sånn ja. Er "sakte" type mer enn en uke? Eller pleier det å være raskere enn det uansett?
Nei det var kanskje litt i overkant, sa ville jeg sendt ny melding å spørr om di har sett meldingen din. Di har nok glemt p svare deg
Jeg mener de sa til meg at man helst skal få svar innen tre dager..
Hvis du fortsatt ønsker at noen skal overta så kan jeg gjøre det. Skal jo hvert fall være her til august så.
Gjerne
Ser at det kan bli litt lite tid til å oppdatere her nå
Gjerne
Ser at det kan bli litt lite tid til å oppdatere her nå