❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har vært innom først begge legene som var på Ullevål da vi prøvde på førstemann, og så har jeg vel vært hos fire leger på Riksen og så alle tre legene på FS og nå én lege i Porsgrunn. Så foreløpig totalt 10 leger for IVF/FER. :knegg: (Og det er utenom utredning/behandling før IVF).

Ja, jeg tørr ikke tenke på hvor mange ulike gynekologer jeg totalt har vært hos de siste årene :P

Ja, jeg tørr ikke tenke på hvor mange ulike gynekologer jeg totalt har vært hos de siste årene :p

Nei, gynekologer generelt blir helt håpløst å telle. :knegg: :bag:

Godt nyttår ladies! :)

Noen som kunne tenke seg å ta over oppdatetingen av denne tråden?

Godt nyttår alle sammen!
Spraystart blir 9.januar og sprøyter fra 7.februar.

Blir samme regime som tidligere, med Synarela, Menopur 150E og Prednisolon. Siden alle eggene mine har vært modne hver gang.
Men stakkars samboeren skal igjennom TESA! [emoji28] Håper det er det som skal til for at mer enn et egg skal klare seg..

Godt nyttår ladies! :)

Noen som kunne tenke seg å ta over oppdatetingen av denne tråden?

Hvis ingen andre melder seg og jeg ikke lykkes på FER nå i januar så kan jeg gjøre det. Da skal jeg jo ikke i ilden før i august selv. :rolleyes: Men om noen andre vil så ta dem før meg! :)

Hvis ingen andre melder seg og jeg ikke lykkes på FER nå i januar så kan jeg gjøre det. Da skal jeg jo ikke i ilden før i august selv. :rolleyes: Men om noen andre vil så ta dem før meg! :)

Håper du ikke behøver å ta denne oppgaven ✌

Assa... jeg har en liten bekymring [emoji85] vet at dere ikke kan svare meg eksakt men... jeg har startet å spraye og skal starte på sprøyter 21 januar. Deretter kontroll før sprøytestart mandag 29 januar.
Man bruker jo å sprøyte i 9-10 dager sant? Og da vil jo egguttak kanskje havne på torsdag 1 februar... jeg har aldri fått innsett av egg og er nå super bekymret for at vi får ett egg som klarer seg men som ikke klarer seg over helgen til innsett?
Egentlig skulle jeg jo da ha fått innsett lørdag....

Må bare lufte bekymringen min!
Er så redd for at det havner på en torsdag [emoji15]

Assa... jeg har en liten bekymring [emoji85] vet at dere ikke kan svare meg eksakt men... jeg har startet å spraye og skal starte på sprøyter 21 januar. Deretter kontroll før sprøytestart mandag 29 januar.
Man bruker jo å sprøyte i 9-10 dager sant? Og da vil jo egguttak kanskje havne på torsdag 1 februar... jeg har aldri fått innsett av egg og er nå super bekymret for at vi får ett egg som klarer seg men som ikke klarer seg over helgen til innsett?
Egentlig skulle jeg jo da ha fått innsett lørdag....

Må bare lufte bekymringen min!
Er så redd for at det havner på en torsdag [emoji15]
Forstår selvfølgelig at du er bekymret. Jeg har hatt sprøyter i både 10 og 12 dager og uttak havnet på en mandag og onsdag. Hvor lenge gikk du på sprøyter sist? Husk at det går et par dager ifm ovitrelle også..
Tror de har innsett i bakhodet når de får tilbake svaret fra UL og skal legge plan videre [emoji4] de vil jo i utgangspunktet sette inn på dag 2, dag 5 er jo bare bonus..

Forstår selvfølgelig at du er bekymret. Jeg har hatt sprøyter i både 10 og 12 dager og uttak havnet på en mandag og onsdag. Hvor lenge gikk du på sprøyter sist? Husk at det går et par dager ifm ovitrelle også..
Tror de har innsett i bakhodet når de får tilbake svaret fra UL og skal legge plan videre [emoji4] de vil jo i utgangspunktet sette inn på dag 2, dag 5 er jo bare bonus..

Denne gangen har de satt kun 8 sprøytedager på planen. Forrige gang hadde jeg 9 på planen men ble bedt om å sprøyte en ekstra dag.
Hatt to uttak før som har havnet på mandag og en på onsdag. Og denne gangen ser deg ut som deg blir torsdag... jeg har jo crappy eggkvalitet og dette er siste forsøket så jeg vil så gjerne ha ett egg i retur på dag 2 [emoji1317]

Denne gangen har de satt kun 8 sprøytedager på planen. Forrige gang hadde jeg 9 på planen men ble bedt om å sprøyte en ekstra dag.
Hatt to uttak før som har havnet på mandag og en på onsdag. Og denne gangen ser deg ut som deg blir torsdag... jeg har jo crappy eggkvalitet og dette er siste forsøket så jeg vil så gjerne ha ett egg i retur på dag 2 [emoji1317]
Antall sptøytedager har ingenting å si før man faktisk har tatt UL, det er den som avgjør det [emoji4]

Hvordan gjør dere det ang jobb etter innsett? Skal mest sannsynlig ha innsett i uke 5 og da havner det rett før arb.helga mi og har endel løft på barn[emoji849] Hva sier dem i Porsgrunn? At man ikke trenger å ta hennsyn og leve som normalt? Har lyst til å gjøre alt for at det skal gå bra dene gangen[emoji4]

Hvordan gjør dere det ang jobb etter innsett? Skal mest sannsynlig ha innsett i uke 5 og da havner det rett før arb.helga mi og har endel løft på barn[emoji849] Hva sier dem i Porsgrunn? At man ikke trenger å ta hennsyn og leve som normalt? Har lyst til å gjøre alt for at det skal gå bra dene gangen[emoji4]
Jeg blir alltid sykemeldt 2-3 uker etter uttak pga smerter og tung stressende jobb, ved ene FER jeg hadde la jeg oop til fri noen dager i etterkant.

Jeg fikk positiv eggløsningstest i dag og tenker i samme baner som deg! Er livredd for og overanstrengte meg men har jobb helg neste helg, og tror jeg får innsett på fredag(blasto) :/ hvem snakker man med ang sykemelding da? Porsgrunn eller fastlegen?

Jeg fikk positiv eggløsningstest i dag og tenker i samme baner som deg! Er livredd for og overanstrengte meg men har jobb helg neste helg, og tror jeg får innsett på fredag(blasto) :/ hvem snakker man med ang sykemelding da? Porsgrunn eller fastlegen?
Fastlegen

Da var vi igang igjen, stimulerer med menopur fra idag. Denne gangen ville de ha meg til kontroll der istedet for hos gynekologen her i byen, hvorfor det mon tro? Det har vært vanskelig å få slimhinnen tykk nok de tre forrige rundene, håper bare de ønsker litt tettere oppfølging...så #4 FER (evt. #2 innsett) første ul kontroll 15.1 ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp