❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Grrr, kontaktet gynekologen i hjembyen min som jeg skal til på tirsdag for follikelscanning, fordi jeg ikke hadde hørt noe fra dem (ringte og avtalte før jul og fikk vite at de ville ringe meg opp med tidspunkt etter nyttår). Fikk nå vite at de ikke har plass til meg likevel.:/

Fikk bare vite at det kun hadde vært snakk om venteliste hele tiden så det var ikke noe å gjøre med. Kunne vært fint å få vite det da jeg ringte før jul synes jeg. Liker liksom å i hvert fall planlegge de tingene som kan planlegges i denne prosessen her. Hva er poenget med å ha gynekologer de samarbeider med da?

Så nå må jeg ned til Porsgrunn likevel.

Herlighet, som man liksom må styre og passe på ting selv i alt dette her.:wtf:

Noen som har erfaring med innsett av to blastocyster? Mistenker at det er strengt, men har hatt 6 fryseforsøk nå og to av de endte i SA/MA.. Og er det flere som opplever at de er vanskeligere å få tak i om dagen? Føler meg skikkelig masete, men de svarer aldri på ting jeg spør om :wideyed: Tenkte i allefall og forhøre meg om innsett av to stk :)

Noen som har erfaring med innsett av to blastocyster? Mistenker at det er strengt, men har hatt 6 fryseforsøk nå og to av de endte i SA/MA.. Og er det flere som opplever at de er vanskeligere å få tak i om dagen? Føler meg skikkelig masete, men de svarer aldri på ting jeg spør om :wideyed: Tenkte i allefall og forhøre meg om innsett av to stk :)

2 blastoer får du nok ikke, de er ganske strenge på det. Til og med private aktører her til lands nekter ofte det :) Det andre vet jeg ikke, ikke hatt kontakt med de siden jeg var der 22/12.

Grrr, kontaktet gynekologen i hjembyen min som jeg skal til på tirsdag for follikelscanning, fordi jeg ikke hadde hørt noe fra dem (ringte og avtalte før jul og fikk vite at de ville ringe meg opp med tidspunkt etter nyttår). Fikk nå vite at de ikke har plass til meg likevel.:/

Fikk bare vite at det kun hadde vært snakk om venteliste hele tiden så det var ikke noe å gjøre med. Kunne vært fint å få vite det da jeg ringte før jul synes jeg. Liker liksom å i hvert fall planlegge de tingene som kan planlegges i denne prosessen her. Hva er poenget med å ha gynekologer de samarbeider med da?

Så nå må jeg ned til Porsgrunn likevel.

Herlighet, som man liksom må styre og passe på ting selv i alt dette her.:wtf:

Føler med deg.. Måtte ned dit MANGE ganger siste forsøket, ble vel 6-7 turer før uttak. 2,5 time hver vei :P

Føler med deg.. Måtte ned dit MANGE ganger siste forsøket, ble vel 6-7 turer før uttak. 2,5 time hver vei :p

Samme avstand her også... ble bare så frustrert når jeg nå regnet med at alt var i orden... kanskje også fordi svaret fra legesekretæren var så surt...hehe, da blir man liksom ikke mer fornøyd av dårlige nyheter;)

Men 6-7 ganger? Det var vannvittig mye da:-O

Samme avstand her også... ble bare så frustrert når jeg nå regnet med at alt var i orden... kanskje også fordi svaret fra legesekretæren var så surt...hehe, da blir man liksom ikke mer fornøyd av dårlige nyheter;)

Men 6-7 ganger? Det var vannvittig mye da:-O

Jeg var/er vanskelig å stimulere med høy AMH. Tror de er rimelig fornøyde med at jeg er godt gravid nå etter 4 forsøk hos de sånn at de slipper meg :P

Takk for svar, det ante meg jo.. ;)

Går mye på det etiske rundt tvillinger/flerlinger da blastoer har en tendens til å dele seg oftere enn yngre egg. Og sjansen for graviditet er høyere.

Jeg var/er vanskelig å stimulere med høy AMH. Tror de er rimelig fornøyde med at jeg er godt gravid nå etter 4 forsøk hos de sånn at de slipper meg :p

Hehe, da er jo alle fornøyd;) Så bra det gikk bra til slutt!

Mulig de får veldig mange henvendelser pga de nye reglene de innførte 1.1. :bag:

Er det noen av dere som har fått søskenforsøk ? Hvordan går man frem da ? Må man ha ny henvisning? Eller kan man ringe Porsgrunn? Har to blastoer på frys der borte

Er det noen av dere som har fått søskenforsøk ? Hvordan går man frem da ? Må man ha ny henvisning? Eller kan man ringe Porsgrunn? Har to blastoer på frys der borte

Har du på frys tar du direkte kontakt med Porsgrunn og avtale oppstart :)

Har bare to på frys, nei nå skal jeg ikke krise maksimere. Jeg er nok bare full av hormoner :/ takk for svar

2 på frys er bedre enn ingen ;) Og stor sjanse for graviditet.

Tusen takk ❤️ Jeg har ikke eggløsning eller mensen, så må vel ha et skikkelig hormon opplegg igjen

Blir det samme her, men det planlegger de greit :) Men er litt ventetid så ville tatt kontakt med de snart ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp