❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det går bra med meg. Nettopp rundet den magiske grensen på 12 uker. Helt uvirkelig at jeg har klart å komme så langt :) leser fortsatt mye her, må følge med på alle de fantastiske kvinnene her inne :)

Å herlighet så fantastisk! Har ikke fått med meg det. Gratulerer så mye! [emoji173]️ Nå ble jeg utrolig glad [emoji2][emoji7]

Hurra for 12 uker [emoji322][emoji322][emoji322]

Hvis man har ett avbrutt forsøk, uten innsett! Må man da allikevel vente en syklus før evt. nytt forsøk? Eller kan man begynne rett på? [emoji5]

Hvis man har ett avbrutt forsøk, uten innsett! Må man da allikevel vente en syklus før evt. nytt forsøk? Eller kan man begynne rett på? [emoji5]

Spørs hva slags medisiner du har brukt.

Nå har jeg fått skjemaet mitt....føles helt surrealistisk...for 2,5 år siden hadde jeg ikke trodd jeg skulle sitte her med planer om hormonspray og sprøyter i stedet for et barn....men, en får bare bite tenna sammen og kjøre på. Godt å ha dette forumet.

Jeg har et par spørsmål jeg håper dere fine folka kanskje kunne hjelpe meg med.

1. Det står : "når du starter med sprøyter reduseres dosen nesespray til et spray i ett nesebor kl8 og kl20 (...) Nesespray skal tas om morgenen til og med ultralydsdag.

Vil det si at man tar morgen og kveld helt til UL dagen, og hvis alt er som det er vil man kun skulle spraye om morgenen den dagen?

2. Det står jeg skal bestille time hos gyn etter siste sprøyte der i januar. Kan man gjøre det allerede Nå? Og skal man bare til gyn én gang i løpet av hele stimuleringsprosessen?

Kanskje litt dumme spørsmål, men jeg freaker nok litt ut over å evt ikke gjøre ting riktig:/

Nå har jeg fått skjemaet mitt....føles helt surrealistisk...for 2,5 år siden hadde jeg ikke trodd jeg skulle sitte her med planer om hormonspray og sprøyter i stedet for et barn....men, en får bare bite tenna sammen og kjøre på. Godt å ha dette forumet.

Jeg har et par spørsmål jeg håper dere fine folka kanskje kunne hjelpe meg med.

1. Det står : "når du starter med sprøyter reduseres dosen nesespray til et spray i ett nesebor kl8 og kl20 (...) Nesespray skal tas om morgenen til og med ultralydsdag.

Vil det si at man tar morgen og kveld helt til UL dagen, og hvis alt er som det er vil man kun skulle spraye om morgenen den dagen?

2. Det står jeg skal bestille time hos gyn etter siste sprøyte der i januar. Kan man gjøre det allerede Nå? Og skal man bare til gyn én gang i løpet av hele stimuleringsprosessen?

Kanskje litt dumme spørsmål, men jeg freaker nok litt ut over å evt ikke gjøre ting riktig:/

Skjønner følelsen [emoji2] Det er vel få som ser for seg at de må gjennom IVF før drømmen om barn går i oppfyllelse. Men det er jammen godt det finnes [emoji2]

Ingen spørsmål er dumme [emoji2] Jeg stusset også over det samme [emoji2]

Spørsmål 1: helt riktig. Ett spray morgen og ett spray kveld til dagen før UL og så et spray morgen på dagen du skal på UL. Etter UL får du beskjed om hvilke medisiner du skal fortsette med. Så det er ikke nødvendigvis siste spray den morgenen, men du får tilpasset opplegget ditt på nytt.

Spørsmål 2: Du kan bestille time hos gyn når du har fått mensen. Da vet du hvilken dag som er den første i syklusen og dermed også hvilken dag du skal til gyn. Det kan være du må ha flere UL, men det kommer an på hvordan eggene har utviklet seg på første UL.

Håper dette var til hjelp [emoji2]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp