Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har rett og slett ingen anelse. Ble ganske satt ut da ho ringte på morgenen i dag og spurte om vi ville sette inn 2, men håper og tror det har økt sjansene bittelitt i det minste Nå skal det ruges. HeheOy, så spennende lykke til! Jeg håper på uttak neste uke. Ønsker de helst å sette inn blasto eller 2/3-dagers?håper jeg også evnr kan få innsett av 2 (blir 9.innsett..)
God klem DårrisDa ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. 9+1 ble den lille [emoji813]bigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem
Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. 9+1 ble den lille [emoji813]bigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem
13 uker i dag [emoji3] går veldig bra, sliter med migrene men har det veldig braHvordan går det med deg, Janke? Hvor langt er du på vei nå?
13 uker i dag [emoji3] går veldig bra, sliter med migrene men har det veldig bra
Helt utrolig hvor fort det går med nr 2Så herlig med 13 uker
Helt utrolig hvor fort det går med nr 2
Hvor langt er du på vei nå ?Håper det går like raskt her
Hvor langt er du på vei nå ?
Avbrutt igjen [emoji22]
Avbrutt igjen [emoji22]
13 uker allerede[emoji2] Jeg er 8 uker idag! Noen trege uker bak deg[emoji38]13 uker i dag [emoji3] går veldig bra, sliter med migrene men har det veldig bra
Så gøy å høre [emoji3][emoji3][emoji3]sp gøy å stadig se flere lykkes her inne13 uker allerede[emoji2] Jeg er 8 uker idag! Noen trege uker bak deg[emoji38]
Nei! Vet hvor vondt det er [emoji173]️, hva var grunnen ?