❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Så trist Dårris :(

Oy, så spennende :) lykke til! Jeg håper på uttak neste uke. Ønsker de helst å sette inn blasto eller 2/3-dagers?håper jeg også evnr kan få innsett av 2 (blir 9.innsett..)
Har rett og slett ingen anelse. Ble ganske satt ut da ho ringte på morgenen i dag og spurte om vi ville sette inn 2, men håper og tror det har økt sjansene bittelitt i det minste :) Nå skal det ruges. Hehe
Lykke til med innsett når den tid kommer :)

Takk for gode ord alle sammen :) Jeg fikk komme hjem, så er veldig glad for det :Heartred Lykke til fine jenter, og gratulerer til dere som har lyktes! Jeg henger meg på over nyttår :wav

Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. :( 9+1 ble den lille [emoji813]bigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem :(
God klem Dårris

Hvordan går det med deg, Janke? Hvor langt er du på vei nå?

Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. :( 9+1 ble den lille [emoji813]bigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem :(

Å nei, dette var fryktelig leit å lese [emoji174][emoji22]
Stor klem til deg! [emoji171]

4+3 idag og kommet hit hvor vi mistet sist. Ingen tegn til blod, symptomene er på plass (takk bekken) og legetime idag for videre planlegging :)

Avbrutt igjen [emoji22]

Nei! Vet hvor vondt det er [emoji173]️, hva var grunnen ?:(

For tynn slimhinne...sa fra før oppstart at estradot ikke fungerte første gangen, men de ville allikevel prøve sammen med progynova...så da blir det å vente til januar igjen....

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp