❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Forventet EL i dag eller morgen her, men fortsatt negative tester. Hvordan går det med dere andre? :)

Skal ha EL i morgen egentlig i følge "standard syklus", men det har aldri skjedd...så den tar jeg med en klype salt...:D

Tenker EL kommer 19/20, så fruktbar periode har i det minste startet :) :)

Måler "høy" på monitoren, og stripsene er negative. *vente vente*

Skal ha EL i morgen egentlig i følge "standard syklus", men det har aldri skjedd...så den tar jeg med en klype salt...:D

Tenker EL kommer 19/20, så fruktbar periode har i det minste startet :) :)

Måler "høy" på monitoren, og stripsene er negative. *vente vente*

Jeg krysser fingrene for deg[emoji1303][emoji1303] EL har en tendens til å være sen hos meg også.. Blir spennende å se når det blir, men håper det blir i dag eller i morgen, hvis ikke blir muligens denne pp spolert pga reise[emoji30]

Denne må da være positiv [emoji1] Tatt på morgenurin idag, har det noe å si? Har skjønt man egentlig skal teste på ettermiddagen... holdt stripsen nede i 15 sek istedenfor 3 sek siden jeg leste bruksanvisningen etter at jeg gjorde det. Fortsatt å anse som positiv? [emoji5]
12cd8d20a016c0bd7d45b3e2f304cdd3.jpg

Denne må da være positiv [emoji1] Tatt på morgenurin idag, har det noe å si? Har skjønt man egentlig skal teste på ettermiddagen... holdt stripsen nede i 15 sek istedenfor 3 sek siden jeg leste bruksanvisningen etter at jeg gjorde det. Fortsatt å anse som positiv? [emoji5]

Den der hadde jeg tolket som veldig positiv, ja! Blir sikkert sterkere i kveld! Hvilken CD er du? :D

Jeg krysser fingrene for deg[emoji1303][emoji1303] EL har en tendens til å være sen hos meg også.. Blir spennende å se når det blir, men håper det blir i dag eller i morgen, hvis ikke blir muligens denne pp spolert pga reise[emoji30]

Isj, så kjedelig! :pale Krysser fingrene for at EL ikke blir sen. Om det passer tidsmessig får du legge inn aksjer på morgenen den dagen du/han reiser - testosteronet er høyere på morgenen også! *tvi tvi*

Hvis min EL er skikkelig sen (som den har vært tidligere) så blir det reiseproblematikk her og.
Har allerede gitt beskjed til mannen om at hvis det skjer så blir det morgen-yoga den dagen han reiser :smiley-bounce022, men jeg går for gull i helgen!

Det var billig! Må bare testes ut for å se om de er gode ;) hvordan synes du de er så langt? Dårlig med fargestoff i de? Vurderer å prøve disse neste gang, men hater å bruke tester der en må tyde testene opp og ned fordi fargen nesten ikke kommer frem :p

Syns de er helt topp jeg :) bestilte en haaug med graviditetsstrips som var enda billigere. Fargestoffet er godt, og ikke vanskelig å tyde de. Det er min erfaring med de :)

Var hos gyn og tok UL av eggposene i dag. Går tregt der altså, selv med hjelp fra pergotime. Kanskje EL om 5 dager ish. Så får bare passe på å teste og legge inn aksjer i helgen [emoji5] Håper ikke den blir sen, for da ryker denne PP da jeg reiser bort en uke [emoji53]

Har kjøpt inn grapefruktjuice, ananas og solvipect som skal hives innpå hver dag [emoji28] Noen andre tips til hvordan fremskynde EL eller gjøre livmor klar for unnfangelse? Tar også ViTex og dongquai kosttilskudd.

12cd8d20a016c0bd7d45b3e2f304cdd3.jpg

Den der er positiv! [emoji1303]

Var hos gyn og tok UL av eggposene i dag. Går tregt der altså, selv med hjelp fra pergotime. Kanskje EL om 5 dager ish. Så får bare passe på å teste og legge inn aksjer i helgen [emoji5] Håper ikke den blir sen, for da ryker denne PP da jeg reiser bort en uke [emoji53]

Har kjøpt inn grapefruktjuice, ananas og solvipect som skal hives innpå hver dag [emoji28] Noen andre tips til hvordan fremskynde EL eller gjøre livmor klar for unnfangelse? Tar også ViTex og dongquai kosttilskudd.

Har ikke så mange lure tips utover de du allerede prøver. Jeg fikk supertidlig el den uken jeg fikk kjempehøye doser med steroider, men det tror jeg ikke er å anbefale som kur, for det var ganske heftig med bivirkninger også [emoji13]. 5 dager er ikke så lenge til. Hold ut!

Den der hadde jeg tolket som veldig positiv, ja! Blir sikkert sterkere i kveld! Hvilken CD er du? :D
Er CD15 idag, har så å si alltid hatt EL pp CD17 eller 18 når jeg har testet/tempet, så i mine øyne var det litt tidlig, men kan vel være positiv imorgen også og da blir vel EL på CD17 [emoji1]

Har ikke så mange lure tips utover de du allerede prøver. Jeg fikk supertidlig el den uken jeg fikk kjempehøye doser med steroider, men det tror jeg ikke er å anbefale som kur, for det var ganske heftig med bivirkninger også [emoji13]. 5 dager er ikke så lenge til. Hold ut!

Jeg har prednisolon i medisinskapet [emoji23] Håper bare EL skjer ila 7 dager, så krysser fingrene for at 5 dager kan være riktig lest ved UL [emoji5] Er du i rute med EL?

Her er nok el i dag, tidligere enn jeg hadde håpa, men vi fikk heldigvis løst det likevel med aksjer i går og i helga. Får ikke møtt hverandre i dag men får håpe det holder, kjenner den vanlige positiviteten og spenninga er på plass i allefall :p kort syklus i det minste da, med el på CD12. Aldri hatt så tidlig før! Satser på at det er fordi det var en suuuupereggløsning. Kjennes godt i dag hvertfall og det har vært mengder (!!!) med slim! (Sorry tmi:hilarious:)

Pære - pp1 (etter MA)- b2 - EL19.11 - IKM 2.12

Skulle legge deg til lista, men fikk ikke redigert posten min....vet ikke om det er noe galt nå med siden - men prøver igjen senere :)

Jeg har prednisolon i medisinskapet [emoji23] Håper bare EL skjer ila 7 dager, så krysser fingrene for at 5 dager kan være riktig lest ved UL [emoji5] Er du i rute med EL?

Tror jeg har el i dag... CD13 i dag, så det nærmeste jeg har vært normal på lenge [emoji1303] pos el-test i forgårs og superpositiv i går, negativ i dag. Venter tempstigning i morgen, evt fredag. Snaaaart i dpo land. [emoji7]

Isj, så kjedelig! :pale Krysser fingrene for at EL ikke blir sen. Om det passer tidsmessig får du legge inn aksjer på morgenen den dagen du/han reiser - testosteronet er høyere på morgenen også! *tvi tvi*

Hvis min EL er skikkelig sen (som den har vært tidligere) så blir det reiseproblematikk her og.
Har allerede gitt beskjed til mannen om at hvis det skjer så blir det morgen-yoga den dagen han reiser :smiley-bounce022, men jeg går for gull i helgen!

Har begynt å få tegn på EL nå, så håper at det blir før avreise[emoji1] Hihi, det er nok lurt med ekstra aksjer, men det kan jeg ikke tenke meg at vi rekker! Altfor trøtte og kronisk forsinket hver eneste morgen her[emoji23] Krysser fingrene for oss og heier på EL.

Jeg tipper nok over her da EL var sen :)

ørkenrev - pp?? - B2 - EL ca 14.11 - ikm 27./28.11

CD 18 her, kjennes ut som EL er på gang. Har testet nå og da, men ikke fanget toppen i alle fall [emoji85]

Positive tester siden sent i går, så her er det i alle fall et eller annet på gang[emoji1] 15 DPO i dag, så jeg krysser fingrene for at EL blir i dag[emoji1303]

Back
Topp