❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Hvis appen sier 17.11 ville jeg begynt allerede i dag :p selv om appen sier en ting kan kroppen gjøre andre ting. Mulig EL kan komme både før og etter det appen sier så derfor ville jeg begynt i dag :)

Ja jeg prøvde meg på en strips idag tidlig, eneste jeg bruker nå iom at det er kun PP2 og B1. Er litt sånn på gøy. Var neg idag tidlig. Spiller det noen rolle når på døgnet man tester?

Ja jeg prøvde meg på en strips idag tidlig, eneste jeg bruker nå iom at det er kun PP2 og B1. Er litt sånn på gøy. Var neg idag tidlig. Spiller det noen rolle når på døgnet man tester?

Kanskje. Kommer an på hvor høy og lang lh-topp du har. Lh stiger utover dagen, så de fleste får sterkest strek på ettermiddagen, men på noen tester står det at man skal bruke morgenurin. Hvis du har lang lh-topp vil du fange den over flere dager uansett. Har du kort, kan det lønne seg å teste både morgen og kveld når du ser at teststreken blir sterkere. Første syklusen finner du fort ut hva som stemmer for deg, så trenger du ikke bruke så mange tester i neste runde (hvis det mot formodning skulle bli nødvendig [emoji6]).

Det kan hende det spiller noen rolle. Kommer vel ann på når kroppen din får lh-toppen tror jeg. Jeg tester 2 ganger om dagen og kanskje 3 også, men jeg er testetøs :p hver sin smak tenker jeg. Men vet mange får best resultat ved kveldsurin. Men igjen så er jeg ingen ekspert :p

Ser dere tester etter EL fra ganske tidlig, får begynne imorgen jeg da [emoji28] CD13 imorgen... har fått el på CD17 eller 18 de mnd jeg har testet så rimelig sikker på at den kommer fredag eller lørdag [emoji4]

Kunne jeg fått litt tolke hjelp? Bilde 1 tatt i går og bilde 2 i dag tidlig er det noen av disse so er positive? Synes selv at testen fra i dag er litt svakere. Bilde tatt innenfor 5 min.

Vedlegg

• 20171112_220356.jpg
    20171112_220356.jpg
    374,9 KB · Visninger: 107
  • 20171113_082735.jpg
    20171113_082735.jpg
    408,3 KB · Visninger: 116
Tror jeg melder meg inn her også. Eggløsning senere enn antatt da jeg plutselig fikk disse testene i går og i dag (CD 17 og 18) når jeg la det inn i appen jeg bruker kommer IKM på 27 eller 28 nov, så da er det uke 48 på meg, så henger litt begge steder tenker jeg :)

PP3, EL 13.11, IKM 27/28. nov. Prøver på B1

Vedlegg

• IMG_1190.JPG
    IMG_1190.JPG
    36,3 KB · Visninger: 102
Kunne jeg fått litt tolke hjelp? Bilde 1 tatt i går og bilde 2 i dag tidlig er det noen av disse so er positive? Synes selv at testen fra i dag er litt svakere. Bilde tatt innenfor 5 min.
Syns ingen av de ser heeelt positive ut. Jeg opplevde noen som var nesten positive som dine på torsdag, men fikk klar positiv på søndag (se innlegget mitt nå nettopp :) ) Men igjen ekspert :rolleyes:

Det kan hende det spiller noen rolle. Kommer vel ann på når kroppen din får lh-toppen tror jeg. Jeg tester 2 ganger om dagen og kanskje 3 også, men jeg er testetøs :p hver sin smak tenker jeg. Men vet mange får best resultat ved kveldsurin. Men igjen så er jeg ingen ekspert :p

Jeg får prøve ved kveldsurin idag da :p min fruktbare periode skal iflg appen starte imorgen, og jeg kjenner på kroppen at det kan stemme. Uten å komme med detaljer :D

Syns ingen av de ser heeelt positive ut. Jeg opplevde noen som var nesten positive som dine på torsdag, men fikk klar positiv på søndag (se innlegget mitt nå nettopp :) ) Men igjen ekspert :rolleyes:

Takk for svar, skal uansett teste i ettermiddag. Men litt redd for at testene er på vei å bli svakere. Så då er det vel nok en syklus uten el. Spent på testen ikveld :nailbiting:

Jeg testet med strips i tillegg til monitor fra i går av - da fikk jeg "høy" på monitoren.
Testen på søndag var sterk på stripsen, men ikke positiv (ettermiddagsurin). Testen i dag (nå kl 16 ish) og den ble svakere enn i går....monitoren sier fortsatt bare "høy".

Jeg kan ikke dette med strips, men LH utslaget kan kanskje hoppe litt? Spiller det noen rolle om den gir ulikt resultat så lenge den er negativ? Tenkte på om det kunne gi noe indikasjon på at noe er "rart"....:smiley-ashamed008

Sist jeg testet fikk jeg gradvis sterkere, og ikke "sterk-ish,svakere,sterkere"-liksom...

Fortsatt cd9 bare, så ingen grunn til panikk :D..men.....:confused005

Har allerede avtalt aksjemøte i kveld for å være på den sikre siden.... :smiley-bounce015

Hei! Fikk endelig positiv EL-test etter 5 dager med EL-slim så melder meg inn her og uke 47 :) B2, pp2, EL (antakeligvis) 12.11, IKM 26 eller 27.11. Veldig spent på tempen i morgen. Krysser fingrene for mange positive EL-tester denne uka.

Hei! Fikk endelig positiv EL-test etter 5 dager med EL-slim så melder meg inn her og uke 47 :) B2, pp2, EL (antakeligvis) 12.11, IKM 26 eller 27.11. Veldig spent på tempen i morgen. Krysser fingrene for mange positive EL-tester denne uka.

Da ligger vi helt likt i løypa... Tipper at ff setter el på onsdag, men får vente på temphopp.

Da ligger vi helt likt i løypa... Tipper at ff setter el på onsdag, men får vente på temphopp.
Spennende! Det er du som også er lege, ikke sant? Hilsen hun som har fulgt mye med uten å legge igjen så mange spor men som nå er akutt pratesyk :hilarious:

Spennende! Det er du som også er lege, ikke sant? Hilsen hun som har fulgt mye med uten å legge igjen så mange spor men som nå er akutt pratesyk :hilarious:

Stemmer det. Men jeg jobber ikke med gynekologi til vanlig. Bare å hive seg med i skravlingen. Mange flotte damer her inne [emoji173]️

Spennende tider! Jeg håper også på EL onsdag, men det er aldri helt godt å si med meg.. ;p

Ikke med meg heller. Sykluser helt på tur etter MA. El på CD 18, cd12 og cd11 siste tre rundene. Nå ligger det an til CD 13 hvis det blir onsdag. Kanskje jeg endelig er på vei mot min normale 28-dagers syklus... [emoji6]

Stemmer det. Men jeg jobber ikke med gynekologi til vanlig. Bare å hive seg med i skravlingen. Mange flotte damer her inne [emoji173]️
Ikke jeg heller :) Gleder meg til skravling! Bestiller nye graviditetstester nå, lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg:rolleyes:

Back
Topp