Presterte å bestille de med 25 mIU/ml forrige gang Nå er heldigvis de med 10 miU/ml på vei. Herregud tenk hvis det går denne gangen! Prøving = hverdagsspenning x1000Bestilte nye i sted. Maaaange. [emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Presterte å bestille de med 25 mIU/ml forrige gang Nå er heldigvis de med 10 miU/ml på vei. Herregud tenk hvis det går denne gangen! Prøving = hverdagsspenning x1000Bestilte nye i sted. Maaaange. [emoji56]
Presterte å bestille de med 25 mIU/ml forrige gang Nå er heldigvis de med 10 miU/ml på vei. Herregud tenk hvis det går denne gangen! Prøving = hverdagsspenning x1000
CD10 her i dag og her krysses fingrene for at el ikke kommer enda! Massevis av el-slim i dag (og har hatt litt i noen dager allerede), men håper virkelig den drøyer noen dager til, treffer ikke mannen før onsdag. Spennende å tempe denne syklusen, prøver hardt å «tenke kalde tanker» så jeg ikke får temphopp før fredag/lørdag siste runde før utredning i desember, da hadde det vært perfekt med klaff så vi slipper
Spennende at det nærmer seg el for folk, håper det er bare gullegg der ute!!
LIMO80 - PP5 - B1- EL ca 11.11- IKM ca 28.11
Ikke med meg heller. Sykluser helt på tur etter MA. El på CD 18, cd12 og cd11 siste tre rundene. Nå ligger det an til CD 13 hvis det blir onsdag. Kanskje jeg endelig er på vei mot min normale 28-dagers syklus... [emoji6]
Spennende! Jeg har også prøvd å tenke sånne tanker, men i går ble el-testen positiv [emoji13]. Håper du rekker det!!
Nå har jeg testet på ca samme tidspunkt i tre dager. Ser at streken blir sterkere men fortsatt ikke positiv (?) iflg appen skal min fruktbare periode starte idag. Så dette kan jo stemme. Får se hvordan det blir imorgen
Nå har jeg testet på ca samme tidspunkt i tre dager. Ser at streken blir sterkere men fortsatt ikke positiv (?) iflg appen skal min fruktbare periode starte idag. Så dette kan jo stemme. Får se hvordan det blir imorgen
Spennende hvor er testene kjøpt forresten?
Fingre herved kryssetCD10 her i dag og her krysses fingrene for at el ikke kommer enda! Massevis av el-slim i dag (og har hatt litt i noen dager allerede), men håper virkelig den drøyer noen dager til, treffer ikke mannen før onsdag. Spennende å tempe denne syklusen, prøver hardt å «tenke kalde tanker» så jeg ikke får temphopp før fredag/lørdag siste runde før utredning i desember, da hadde det vært perfekt med klaff så vi slipper
Spennende at det nærmer seg el for folk, håper det er bare gullegg der ute!!
Ser ut til at det er de samme som jeg har, og de er kjøpt på eBay [emoji846]
Ahaa, Takk!
Forventet EL i dag eller morgen her, men fortsatt negative tester. Hvordan går det med dere andre?
Mine er kjøpt på wish faktisk! Men er nok fra samme forhandler. Fikk sånn 20 stk for 10kr. om de er helt 5/5 vet jeg ikke da.