[emoji1303] Happy humping!
Takk for det [emoji6] appen mener EL til søndag... så bare å henge i [emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji1303] Happy humping!
Takk for det [emoji6] appen mener EL til søndag... så bare å henge i [emoji12]
Da er det en viktig dag i dag! [emoji39]
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan redigere opprinnelig post ...»rediger» knappen er borte får ikke lagt til og endret prøvere...sukk
Har du prøvd å få det til inne på appen? Eller sendt et hint til noen av administratorene? Kanskje de har noen tips eller kan hjelpe?
Ja, jeg får hinte litt....mulig jeg plutselig har blitt blind- men mener «rediger» pleide å stå neders ....
Jeg vil være med her Jeg har ikke hatt TR enda etter forrige SA, så jeg vet ikke helt hvordan syklusen er, men jeg har hatt noe som ligner på el-slim i går og i dag, så da velger jeg og tro at det er EL
Lillefrøkna - PP8 (PP1 etter SA) - B1 - EL ca 18.11 - IKM ca 2.12
Har dessverre mistet 2 Så nå bør alle gode ting være 3Velkommen! Leit å lese at du har mistet en bittelille. Håper du bare trenger en snartur innom denne uken før du er tilbake i termingjengen. [emoji1303]
Har dessverre mistet 2 Så nå bør alle gode ting være 3
Du har vel mistet før du og? Mener å huske deg fra en tidligere IKM gruppe
Da skulle vi egentlig ha termin nesten samtidig Håper jeg blir lykkelig gravid igjen før Januar, for det gjør nok vondt å gå over den datoen, uten spire... Håper det for din del også <3
Jeg er med5 dpo, bah... ingen store forventninger. Lurer på om noen er med på en testedate onsdag? [emoji16] Skal holde meg til da.
Bobbly89 - PP4 etter SA i juli - B1 - EL ca. 17.11 - IKM ca. 01.12
Mulig jeg også blir med, selv om jeg bare er 9 dpo på onsdag hvor langt er dere andre som er med på teste-date på onsdag?Jeg er med
Mulig jeg også blir med, selv om jeg bare er 9 dpo på onsdag hvor langt er dere andre som er med på teste-date på onsdag?