❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Da er det en viktig dag i dag! [emoji39]

Hehe, samboer la seg tidlig for skal opp i natt og på jobb - men slapp ikke unna nei [emoji6]

Prøvde på denne tida i fjor også før vi tok en pause så håper det snart sitter en spire [emoji5]

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan redigere opprinnelig post ...»rediger» knappen er borte :( får ikke lagt til og endret prøvere...sukk

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan redigere opprinnelig post ...»rediger» knappen er borte :( får ikke lagt til og endret prøvere...sukk

Har du prøvd å få det til inne på appen? Eller sendt et hint til noen av administratorene? Kanskje de har noen tips eller kan hjelpe?

Har du prøvd å få det til inne på appen? Eller sendt et hint til noen av administratorene? Kanskje de har noen tips eller kan hjelpe?

Ja, jeg får hinte litt....mulig jeg plutselig har blitt blind- men mener «rediger» pleide å stå neders ....

Sjekket toppen nå og den er åpen (?) 6 dpo. Skjønner ingenting...

Jeg vil være med her :) Jeg har ikke hatt TR enda etter forrige SA, så jeg vet ikke helt hvordan syklusen er, men jeg har hatt noe som ligner på el-slim i går og i dag, så da velger jeg og tro at det er EL :)

Lillefrøkna - PP8 (PP1 etter SA) - B1 - EL ca 18.11 - IKM ca 2.12

Jeg vil være med her :) Jeg har ikke hatt TR enda etter forrige SA, så jeg vet ikke helt hvordan syklusen er, men jeg har hatt noe som ligner på el-slim i går og i dag, så da velger jeg og tro at det er EL :)

Lillefrøkna - PP8 (PP1 etter SA) - B1 - EL ca 18.11 - IKM ca 2.12

Velkommen! Leit å lese at du har mistet en bittelille. Håper du bare trenger en snartur innom denne uken før du er tilbake i termingjengen. [emoji1303]

Velkommen! Leit å lese at du har mistet en bittelille. Håper du bare trenger en snartur innom denne uken før du er tilbake i termingjengen. [emoji1303]
Har dessverre mistet 2 :( Så nå bør alle gode ting være 3 :D
Du har vel mistet før du og? Mener å huske deg fra en tidligere IKM gruppe :)

Har dessverre mistet 2 :( Så nå bør alle gode ting være 3 :D
Du har vel mistet før du og? Mener å huske deg fra en tidligere IKM gruppe :)

Oh, no! Miste flere ganger gjør meg bare trist. [emoji16] Det er urettferdig!! Joda, jeg mistet min lille blinkende bolla i uke 12+1 i juli. Hadde termin i månedsskiftet Jan/Feb-18. Etter det har det vært mye trøbbel i hormonverdenen, men nå begynner det å bli lys i tunnelen. Håper stadig på en ny liten spire [emoji39] med termin innen utgangen av -18.

Da skulle vi egentlig ha termin nesten samtidig :) Håper jeg blir lykkelig gravid igjen før Januar, for det gjør nok vondt å gå over den datoen, uten spire... :( Håper det for din del også <3

Da skulle vi egentlig ha termin nesten samtidig :) Håper jeg blir lykkelig gravid igjen før Januar, for det gjør nok vondt å gå over den datoen, uten spire... :( Håper det for din del også <3

Har alltid blitt gravid på første forsøk tidligere, så det er litt uvant å sitte her uten spire helt siden juli, ja. Håper virkelig det ordner seg før termindatoen passeres. Det blir en vanskelig uke tror jeg... ☹️ Lykke til [emoji1303]

Back
Topp