Uff håper for deg [emoji173]️
Takker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff håper for deg [emoji173]️
Da er jeg offisielt i dpo-land - dpo 2 ish kanskje...Maks på testene i for-i-gårs og i går, negativ i dag.
Tror vi var flinke med aksjemøter ift dagene - krysser fingre for første og siste PP!
Har i dag hatt veldig øm følelse nederst i magen, aldri kjent det før. Lurer på om det kan være litt aua etter samleie samtidig som EL. Mesnmurringer type. Gjør litt vondt når jeg sitter og lener meg fremover, stramme bukser er ikke godt. Veldig oppblåst - så satser på at dette er tegn på at EL overgikk seg selv og at eggene bare har dratt meg seg folk og fé hihi
Er det ikke det ene så er det det andre!
Så gøy, dette blir spennende jeg er også 2 dpo-ish
Jaaa, klør i testefingrene! Skal prøve å holde meg til lørdag morgen for første test, da er jeg 7dpo-ish så forventer ikke annet en blenda - men da får være grenser på hvor lenge man skal vente
Må bare le litt av mannen i kveld. Allerede i 2 dpo passer han på at jeg en god ruger skal bli.
Jeg tasset rundt på kjøkkenet og mumlet litt irritert over at jeg kunne tenkt meg noe å spise, men at vi ikke hadde det jeg hadde lyst på. Da kjørte han likegodt ut og handlet han, fordi han måtte unngå at "fabrikken gikk ut i streik"!
Usikker på om han skjønner det er veeeeldig tidlig for cravigs...
men jeg tror han gleder seg litt, jeg! *tvi tvi*
Plutselig så veldig hard i magen. Ellers ingen symptomer egentlig. Lite stikking ift tidligere mnd når jeg ikke har vært gravid. 8 dpo og snart tid for å teste. Skal holde meg til onsdag (håper jeg) gikk på en smell i dag men igjen antydning en gang.
Spennende!!! Jeg heier på deg[emoji1]
Håper på babystrek om noen dager Jeg holder meg til torsdag 10 DPO med testingPlutselig så veldig hard i magen. Ellers ingen symptomer egentlig. Lite stikking ift tidligere mnd når jeg ikke har vært gravid. 8 dpo og snart tid for å teste. Skal holde meg til onsdag (håper jeg) gikk på en smell i dag men igjen antydning en gang.
Testa i dag jeg...3 dpo....herregud måtte sjekke hvordan det funka er midlertidig unnskyldning...
Trenger kanskje ikke si at den var blank Hehe
Nå skal jeg skamme meg frem til helgen og 7 dpo...