❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Jeg har jammen glemt å melde meg inn her... litt usikker ikm pga varierende lengde på lutealfasen, men får bruke gjennomsnittet.

Krølle... - pp4 etter MA - B3(4) - el 15/11 -ikm 28/11

Da er jeg offisielt i dpo-land - dpo 2 ish kanskje...Maks på testene i for-i-gårs og i går, negativ i dag.

Tror vi var flinke med aksjemøter ift dagene - krysser fingre for første og siste PP!

Har i dag hatt veldig øm følelse nederst i magen, aldri kjent det før. Lurer på om det kan være litt aua etter samleie samtidig som EL. Mesnmurringer type. Gjør litt vondt når jeg sitter og lener meg fremover, stramme bukser er ikke godt. Veldig oppblåst - så satser på at dette er tegn på at EL overgikk seg selv og at eggene bare har dratt meg seg folk og fé :D hihi

Er det ikke det ene så er det det andre! :D

Gyn var god i beregningen av EL på UL forrige uke Stemte på en prikk! EL i dag, IKM tirsdag 5.des. Fikk lagt inn aksjer på lørdag, og skal motivere for aksjer i kveld også [emoji7] Krysser fingrene hardt!!

Så dermed hopper jeg over til IKM 49 - lykke til alle her i uke 48 [emoji5]

Da er jeg offisielt i dpo-land - dpo 2 ish kanskje...Maks på testene i for-i-gårs og i går, negativ i dag.

Tror vi var flinke med aksjemøter ift dagene - krysser fingre for første og siste PP!

Har i dag hatt veldig øm følelse nederst i magen, aldri kjent det før. Lurer på om det kan være litt aua etter samleie samtidig som EL. Mesnmurringer type. Gjør litt vondt når jeg sitter og lener meg fremover, stramme bukser er ikke godt. Veldig oppblåst - så satser på at dette er tegn på at EL overgikk seg selv og at eggene bare har dratt meg seg folk og fé :D hihi

Er det ikke det ene så er det det andre! :D

Så gøy, dette blir spennende :) jeg er også 2 dpo-ish :p

Så gøy, dette blir spennende :) jeg er også 2 dpo-ish :p

Jaaa, klør i testefingrene! :D Skal prøve å holde meg til lørdag morgen for første test, da er jeg 7dpo-ish så forventer ikke annet en blenda - men da får være grenser på hvor lenge man skal vente :smiley-bounce022

Jaaa, klør i testefingrene! :D Skal prøve å holde meg til lørdag morgen for første test, da er jeg 7dpo-ish så forventer ikke annet en blenda - men da får være grenser på hvor lenge man skal vente :smiley-bounce022

Haha, ja helt enig! :p jeg skal prøve å holde meg så lenge som til søndag. Men vi får se hvordan deeeet går :rolleyes:

Må bare le litt av mannen i kveld. Allerede i 2 dpo passer han på at jeg en god ruger skal bli.:happy093

Jeg tasset rundt på kjøkkenet og mumlet litt irritert over at jeg kunne tenkt meg noe å spise, men at vi ikke hadde det jeg hadde lyst på. Da kjørte han likegodt ut og handlet han, fordi han måtte unngå at "fabrikken gikk ut i streik"!

Usikker på om han skjønner det er veeeeldig tidlig for cravigs...:knegg:

men jeg tror han gleder seg litt, jeg!:dance008 *tvi tvi*

Plutselig så veldig hard i magen. Ellers ingen symptomer egentlig. Lite stikking ift tidligere mnd når jeg ikke har vært gravid. 8 dpo og snart tid for å teste. Skal holde meg til onsdag (håper jeg) :p gikk på en smell i dag men igjen antydning en gang.
df2da990a6486c5a4bebe75beb417427.heic

Må bare le litt av mannen i kveld. Allerede i 2 dpo passer han på at jeg en god ruger skal bli.:happy093

Jeg tasset rundt på kjøkkenet og mumlet litt irritert over at jeg kunne tenkt meg noe å spise, men at vi ikke hadde det jeg hadde lyst på. Da kjørte han likegodt ut og handlet han, fordi han måtte unngå at "fabrikken gikk ut i streik"!

Usikker på om han skjønner det er veeeeldig tidlig for cravigs...:knegg:

men jeg tror han gleder seg litt, jeg!:dance008 *tvi tvi*

Hihi, synes han høres helt skjønn ut[emoji5] Bare å takke og bukke det vel[emoji87]

Jeg har så lite troa at jeg ikke aner hvor mange dpo jeg har kommet til en gang :p

Plutselig så veldig hard i magen. Ellers ingen symptomer egentlig. Lite stikking ift tidligere mnd når jeg ikke har vært gravid. 8 dpo og snart tid for å teste. Skal holde meg til onsdag (håper jeg) :p gikk på en smell i dag men igjen antydning en gang.

Spennende!!! Jeg heier på deg[emoji1]

Håper på babystrek om noen dager :) Jeg holder meg til torsdag 10 DPO med testing :p

Jeg prøver å tenke på andre ting, og har allerede kommet til 9 dpo! Vurderer å teste i morgen, men egentlig burde jeg vente. De tre neste ukene er mannen på familiebesøk i et annet land, og jeg har ikke lyst til å kapre den turen. Han har ikke sett mor og besteforeldre på snart to år, så vil at han skal tenke minst mulig på meg. What to do! :confused005

er 3 dpo for tidlig for festesmerter? Sitter her nå og fikk plutselig en skikkelig skarp stikkende smerte i høyre eggstokk. :eek:

Jeg bruker el-tester, men fortsatt negative tester.. Er cd 20. Føler alt bare klusser seg til. Har tidligere hatt en syklus på ca. 28 dager. Nå etter aborten har jeg hatt 26 dager frem til forrige syklus hvor jeg hadde 29 dager. Med min flaks har jeg vel mistet el helt..

Testa i dag jeg...3 dpo....herregud :D måtte sjekke hvordan det funka er midlertidig unnskyldning...

Trenger kanskje ikke si at den var blank Hehe

Nå skal jeg skamme meg frem til helgen og 7 dpo...

Jeg har vært gravid en gang tidligere, og da hadde jeg nada symptomer frem til uke ni, så jeg forventer egentlig ikke å kjenne noe som helst på denne tiden her.

Synes også det er litt skummelt å teste tidlig, for såvidt jeg har skjønt kan det hende at man likevel ikke er gravid om man tester positivt så tidlig?

Testa i dag jeg...3 dpo....herregud :D måtte sjekke hvordan det funka er midlertidig unnskyldning...

Trenger kanskje ikke si at den var blank Hehe

Nå skal jeg skamme meg frem til helgen og 7 dpo...

Ingenting å skamme seg over. [emoji12] Kanskje du kunne blitt først i verden til å få pos test 3dpo. Det hadde vært tidenes positive overraskelse!

Back
Topp