❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Ingenting å skamme seg over. [emoji12] Kanskje du kunne blitt først i verden til å få pos test 3dpo. Det hadde vært tidenes positive overraskelse!

Det kunne jo faktisk vært en mulighet :p

Testet positivt 9 dpo sist, så 7 dpo er kanskje å ta i...men jeg er selvrealist og vet at 1 uke etter EL så kan jeg faktisk ikke vente lenger :hilarious:

er 3 dpo for tidlig for festesmerter? Sitter her nå og fikk plutselig en skikkelig skarp stikkende smerte i høyre eggstokk. :eek:

Kan det være at du får eggløsning senere? [emoji4]

Da jeg gikk gravid med sønnen min var vertfall mine festesmerter mer sentrerte [emoji4]

Har brukt el tester og hadde el 18.11. Fikk positiv 17 og 18 og alle dagene etter har de vært negative. Er helt sikker på at jeg er 3 dpo :)

Hvordan går det med lucky-48-spirene?

går dagene i dpo land uuuuuutrolig langsomt eller er det bare meg!?

4dpo.....aaaaaaaahhhh...the agony!

Vurderte å begynne å strikke et pledd...sånn med stooooore masker og tykt garn. Noen tips til oppskrift fra de som driver med sånt ?

Tror min spire må sveve fritt ennå. Den lager i hvert fall ikke nok hcg til å lage strek nr to på morgentesten 7dpo [emoji12]. Får invitere den inn til landing snart [emoji39]

Klarte ikke vente, og testet i dag 10 dpo. Men ingenting, dessverre ☹️

Det positive er jo at det fortsatt er noen dager til IKM, og mange tester jo ikke positivt før rett opp mot eller rett etter :) Krysser fingrene!

Tror min spire må sveve fritt ennå. Den lager i hvert fall ikke nok hcg til å lage strek nr to på morgentesten 7dpo [emoji12]. Får invitere den inn til landing snart [emoji39]

De eggene synes jeg er litt surrete noen ganger altså...:wacky:. Jeg satt i går på vei hjem og tenkte "hvorfor kan ikke kroppen ha hatt en funksjon som forteller deg om egget er befruktet med en gang? Typ at en finger blir grønn eller man skifter farge på øynene etter EL om det er jackpot?"

Hadde vært mye enklere enn å tvinge oss til å vente 14 dager....:rolleyes::p

De eggene synes jeg er litt surrete noen ganger altså...:wacky:. Jeg satt i går på vei hjem og tenkte "hvorfor kan ikke kroppen ha hatt en funksjon som forteller deg om egget er befruktet med en gang? Typ at en finger blir grønn eller man skifter farge på øynene etter EL om det er jackpot?"

Det der har jeg også lurt på mange ganger. Og så ønsker jeg meg en digital dings som kan måle blod-hcg etter stikk i fingeren. Så kan jeg finne hcg 2 og følge stigningen [emoji56]

Det positive er jo at det fortsatt er noen dager til IKM, og mange tester jo ikke positivt før rett opp mot eller rett etter :) Krysser fingrene!

Takk! Ja, nå får jeg heller vente til tante rød ikke kommer før jeg tester på ny. Det er så kjipt når den ene streken lyser mot deg [emoji28]

Men hvordan skjule en grønn finger de første ukene? Kan ikke gå med operahansker på jobb.

Men hvordan skjule en grønn finger de første ukene? Kan ikke gå med operahansker på jobb.

Plutselig aua i fingeren og må ha på plaster :laughing002

Er ca 6 dpo idag, har klart å holde meg enn så lenge. Har lest i alle mulige forum fra dpo dag til dpo dag, og de som har fått første positive test var ca 8-9 dpo tidligst! Er bare å holde seg litt til :D

Er ca 6 dpo idag, har klart å holde meg enn så lenge. Har lest i alle mulige forum fra dpo dag til dpo dag, og de som har fått første positive test var ca 8-9 dpo tidligst! Er bare å holde seg litt til :D

Ja, det er jo mange som ikke tester positivt før etter IKM også...så jeg ser for meg at ette kan bli noen lange dager :D

Beklager Ekle detaljer! Men nå lurer jeg fælt!!

Jeg har skrevet i kalenderen el slim forrige onsdag! Altså en uke siden! Hadde sa slim jevnt til ca søndag! Også slim sånn innimelll etter det! Igår og idag har det vært sånne slimklumper nesten, og helt glatt når jeg tørker meg! Men forrige mens startet 5. NOV! Så el burde jo vært i helgen ish! Og da jeg lurer på om det her er fra humpingen evt! Men det er strekkbart!

Noen med noen kloke hoder?

Beklager Ekle detaljer! Men nå lurer jeg fælt!!

Jeg har skrevet i kalenderen el slim forrige onsdag! Altså en uke siden! Hadde sa slim jevnt til ca søndag! Også slim sånn innimelll etter det! Igår og idag har det vært sånne slimklumper nesten, og helt glatt når jeg tørker meg! Men forrige mens startet 5. NOV! Så el burde jo vært i helgen ish! Og da jeg lurer på om det her er fra humpingen evt! Men det er strekkbart!

Noen med noen kloke hoder?

Sædrester kan strekkes en del og ligne på el-slim...

Back
Topp