❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Her er to ved siden av hverandre, nå vet jeg ikke om jeg ser syner eller ikke..

fa71361b60e534f45bfe794f132f4460.jpg
032ad27878434aed6e44e4811a0802c8.jpg

Er det strek på begge eller kun den til høyre?

Hei! Testen din var ikke så ulik min forrige søndag.

Den første testen tok jeg på morgenen og jeg kunne skimte en svak svak strek.

Den neste testen tok jeg på kvelden dagen etter.

Har testet flere ganger etter disse og strekene blir stadig sterkere. Test i morgen du! :)

Skal jeg sette deg opp som gravid?

Nå begynner jeg å lure litt. Tok en graviditetstest i går 12 DPO på morgenurin, den var negativ. Et par timer senere opddaget jeg at jeg spottet litt. Var som litt brunt/rødt + utflod (unnskyld for detaljer) tok i en tampong, for var sikker på at mensen skulle komme. Sjekket igjen et par timer senere, og hadde bare kommet litt på tampongen (samme som et par timer senere) satte ikke inn noen ny og kom ikke noe mer, og heller ikke i dag. IKM er mandag og aldri pleid å spotte før. Gadd ikke teste i dag da jeg sto opp, da jeg følte løpet var kjørt. Pleier alltid å våkne til «fult trøkk» fra TR når jeg står opp dagen for IKM. Kan det være sen festeblødning så sent? Noe. som har hatt lignende erfaringer og vært gravid? :rolleyes::rolleyes:

Nå begynner jeg å lure litt. Tok en graviditetstest i går 12 DPO på morgenurin, den var negativ. Et par timer senere opddaget jeg at jeg spottet litt. Var som litt brunt/rødt + utflod (unnskyld for detaljer) tok i en tampong, for var sikker på at mensen skulle komme. Sjekket igjen et par timer senere, og hadde bare kommet litt på tampongen (samme som et par timer senere) satte ikke inn noen ny og kom ikke noe mer, og heller ikke i dag. IKM er mandag og aldri pleid å spotte før. Gadd ikke teste i dag da jeg sto opp, da jeg følte løpet var kjørt. Pleier alltid å våkne til «fult trøkk» fra TR når jeg står opp dagen for IKM. Kan det være sen festeblødning så sent? Noe. som har hatt lignende erfaringer og vært gravid? :rolleyes::rolleyes:

Ingen erfaring av festeblødning, men kan du ikke ta en test i dag da?:)

Med nr.2 så hadde jeg litt blødninger rundt mens tider, trodde det var mensen. Men det kom ikke noe mer, så tok en test og den slo ut positiv.
Også hadde jeg en liten blødning rundt uke 9, men han klorte seg fast.
Viss du venter til i morgen eller tirsdag med å ta en test, så burden den slå ut om du er gravid.

Med nr.2 så hadde jeg litt blødninger rundt mens tider, trodde det var mensen. Men det kom ikke noe mer, så tok en test og den slo ut positiv.
Også hadde jeg en liten blødning rundt uke 9, men han klorte seg fast.
Viss du venter til i morgen eller tirsdag med å ta en test, så burden den slå ut om du er gravid.
Åå, sånt liker jeg å høre :) takk for svar! Ja, burde vel vente til i morgen tidlig med å teste, men får se om jeg ryker på en test litt senere i dag:rolleyes: pleier å være ganske flink med å holde meg:cool:

Det er jo noe på den andre også men den er svakere, ja. Kan urinen ha vært mindre konsentrert? Det er nok dessverre ikke så mye annet å gjøre enn og vente å ta en til.

Jeg syntes også jeg så noe på den andre når jeg gikk ut av det mørke badet og til et vindu istede. Men er så redd for å håpe og bli skuffet [emoji53] skal ta en til i kveld og en i morgen tidlig! Nå er det min tur [emoji174]

Holdt meg 6 timer og tester nå. Fortsatt blenda. IKM i morgen :(

Vedlegg

• C69BE317-FA14-4806-B7FB-0E59F20275CB.jpeg
    C69BE317-FA14-4806-B7FB-0E59F20275CB.jpeg
    146,3 KB · Visninger: 106
  • 677F5119-77C9-4447-8D3E-E4FA43A5AD2D.jpeg
    677F5119-77C9-4447-8D3E-E4FA43A5AD2D.jpeg
    417,7 KB · Visninger: 106
Nei, så kjedelig! Lurt å høre med gyn. Kan vel ikke skade å prøve seg litt frem mens dere likevel venter... Masse lykke til [emoji1303]

Tusen takk! Håper de vil hjelpe, vi skal ha offentlig forsøk men forsøker å høre med privat gyno i mellomtiden [emoji4]

Back
Topp