❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Venner og bekjente popper ut babyer overalt! Bruker nesten ikke instagram lengre fordi det blir lagt ut så mye bilder av mager og babyer [emoji17] har hatt flere venner som har blitt uplanlagt gravide, og til og med noen som har tatt abort fordi de har sløvet med prevensjon [emoji22] det gjør vondt i hjertet å gå på kjøpesenteret og se mammaene på kafé, barnevogner og gravidmager. Mannen må noen ganger spørre om det går bra fordi han tar meg i å «stirre» på barnevogner og babyer [emoji15][emoji85] flaut...

De skjønner ikke helt hvordan det er for vårt hode og vår kropp nei. Ikke at de ikke bryr seg, men det er liksom i vår kropp endringene skjer så det blir liksom litt annerledes.

Føler ganske likt som deg.
Føler meg snurt for en opplevelse jeg ikke vil være foruten.
Husker fra jeg var liten også. Drømte aldri om å være en karrierekvinne. Aldri. Jeg drømte om å ha en egen familie.
En liten familie som er trygg, varm og god med masse kjærlighet. Det høres veldig romantisert ut, men det er hva jeg har ønsket meg så lenge jeg kan huske. En familie som er kjærlig, trygg og stabil.
Håper jeg får oppleve det.
 
Frustrerende!
Aldri hatt kluss i syklus før nå jeg.

Blenda tester fortsatt hos deg også?

Jeg har hatt kluss siden pille slutt i april, men aldri før det :s har vært ille de to siste mnd nå:( ja blenda men ikke en jeg tok i dag..:O men tok den samme noen dager før ikm og da fikk jeg strek da også, men idag kom streken mye senere :s men en annen test jeg tok i går kveld var negativ.. håper vi får orden på syklusen vår snart [emoji173]️
 
Føler ganske likt som deg.
Føler meg snurt for en opplevelse jeg ikke vil være foruten.
Husker fra jeg var liten også. Drømte aldri om å være en karrierekvinne. Aldri. Jeg drømte om å ha en egen familie.
En liten familie som er trygg, varm og god med masse kjærlighet. Det høres veldig romantisert ut, men det er hva jeg har ønsket meg så lenge jeg kan huske. En familie som er kjærlig, trygg og stabil.
Håper jeg får oppleve det.

Ja sånn har jeg også alltid hatt det! [emoji53] aldri ønsket noe annet enn en familie [emoji173]️ håper vi begge får oppleve det!
 
Jeg har hatt kluss siden pille slutt i april, men aldri før det :s har vært ille de to siste mnd nå:( ja blenda men ikke en jeg tok i dag..:O men tok den samme noen dager før ikm og da fikk jeg strek da også, men idag kom streken mye senere :s men en annen test jeg tok i går kveld var negativ.. håper vi får orden på syklusen vår snart [emoji173]️

Gått 17pp før kluss her [emoji25]

Har du bilde ? [emoji15] postitiv i dag?
 
Gått 17pp før kluss her [emoji25]

Har du bilde ? [emoji15] postitiv i dag?

359b41c165797770ff13fdbef1e9bd0a.jpg
denne :s
 
Back
Topp