Holdt meg 6 timer og tester nå. Fortsatt blenda. IKM i morgen
Masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ser absolutt strek! håper det er en babystrek
Føler de er kjent for skygge og siden den andre er så blenda, tørr jeg ikke tro det er noe!Synes det ligner på en svak blå liten strek på cb ? Eller er det bare meg [emoji85]
Samme her men har ikke tatt en test siden i går som var veldig blenda. Føler at mensen kommer hos meg i dag. Krysser fingrene for avklaring hos deg også, og helst to streker
Negativ i dag også. Ikm i går, 14 dpo i dag[emoji174]
Negativ i dag også. Ikm i går, 14 dpo i dag[emoji174]
Samme her men har ikke tatt en test siden i går som var veldig blenda. Føler at mensen kommer hos meg i dag. Krysser fingrene for avklaring hos deg også, og helst to streker
Sånn var min test idag også [emoji22] Jeg er 19 DPO, venter på tr - som aldri kommer!!
Så slitsomt å gå rundt og ikke vite!
Enig! Følte vi traff så godt denne mnd. Men skal vel ikke klage helt ennå i PP3. Men håper det sitter en spire snart for begge to!!Huff[emoji30] Skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan bli gravide?[emoji173]️
Syns jeg ser antydning på det redigerte bilde, men veldig svakt! Sender deg en god klem og håper du får avklart snart. Når er IKM?Pp 17, 19 dpo.
Nederst er dagens test [emoji53]
Pp 17, 19 dpo.
Nederst er dagens test [emoji53]
Sånn var min test idag også [emoji22] Jeg er 19 DPO, venter på tr - som aldri kommer!!
Føler så inderlig med deg
Håper du snart får en avklaring. Sender en god klem til deg!
Syns jeg ser antydning på det redigerte bilde, men veldig svakt! Sender deg en god klem og håper du får avklart snart. Når er IKM?
Jeg ser strek på den midterste. Kan det være at du har hatt kjemisk? Tror kanskje jeg ville tatt en tur til legen?
Kanskje [emoji22] må vel det... faen altså! Nå var det min tur
Føler så inderlig med deg
Krysser fortsatt alt jeg har for deg!