Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Jeg kan settes opp på tr.
Gratulerer så mye til alle gravide[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått svak positiv idag. Så får se hvor det bærer hen[emoji4]
Jeg kan settes opp på tr.
TR kom her i dag [emoji4] PP18 here we come. Skal ringe gyno i morgen å høre om vi kan få noe hormonstøtte de to siste pp før IVF. Vil klare det selv!
TR kom her i dag [emoji4] PP18 here we come. Skal ringe gyno i morgen å høre om vi kan få noe hormonstøtte de to siste pp før IVF. Vil klare det selv!
Blæsj, da fikk du rett likevel. Sender deg en stoooor [emoji515]-klem og ønsker deg verdens beste julegave [emoji1303]
18 DPO, ingen tegn til noen ting enda..
3 dager over IKM nå, skjønner ingenting jeg.. Har tatt femar (som starter EL) så tr SKAL jo komme siden EL har vært! Domme SA forrige mnd og domme kropp! Lei av dette!
Gjorde det gitt, og nå er d INGEN tvil om at d er den grusomme tanta heller[emoji85]
Takk[emoji173]️ Masse lykke til videre i svangerskapet, du skal se d her er en liten hjerteknuser som blir med hele veien til august[emoji6]
Litt usikker, men tok el tester, den var mest positiv på cd 17 (så når jeg fant ut det gikk jeg tilbake to dager I dpo tiden) mulig den var enda senere for jeg testet ikke mer da..
legger ved bilde av el testen tatt cd 17..
Jeg går alltid ut fra at el dagen er første dag med negativ test etter de positive (kan gjerne ha 2-3 dager med positiv), så hvis d er tilfellet hos deg også er d plutselig vanskelig å se når du faktisk hadde el da[emoji51] Får håpe du slipper å vente veldig mange dager før tr dukker opp da (evt kommer en positiv test)[emoji6]
Ser dere??
Skal jeg ta en til??
Det der er vel strek?!! [emoji7][emoji1303][emoji173]️
Ser dere??
Skal jeg ta en til??