❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Jeg kan settes opp på tr.
Gratulerer så mye til alle gravide[emoji16]

TR kom her i dag [emoji4] PP18 here we come. Skal ringe gyno i morgen å høre om vi kan få noe hormonstøtte de to siste pp før IVF. Vil klare det selv!

TR kom her i dag [emoji4] PP18 here we come. Skal ringe gyno i morgen å høre om vi kan få noe hormonstøtte de to siste pp før IVF. Vil klare det selv!

Håper det vil hjelpe! :)

Blæsj, da fikk du rett likevel. Sender deg en stoooor [emoji515]-klem og ønsker deg verdens beste julegave [emoji1303]

Gjorde det gitt, og nå er d INGEN tvil om at d er den grusomme tanta heller[emoji85]
Takk[emoji173]️ Masse lykke til videre i svangerskapet, du skal se d her er en liten hjerteknuser som blir med hele veien til august[emoji6]

18 DPO, ingen tegn til noen ting enda..
3 dager over IKM nå, skjønner ingenting jeg.. Har tatt femar (som starter EL) så tr SKAL jo komme siden EL har vært! Domme SA forrige mnd og domme kropp! Lei av dette!

18 DPO, ingen tegn til noen ting enda..
3 dager over IKM nå, skjønner ingenting jeg.. Har tatt femar (som starter EL) så tr SKAL jo komme siden EL har vært! Domme SA forrige mnd og domme kropp! Lei av dette!

Er du HELT sikker på når el var da?
For hvis du ikke har positiv g.test ville jeg gått ut i fra at el var senere enn antatt[emoji51]

Litt usikker, men tok el tester, den var mest positiv på cd 17 (så når jeg fant ut det gikk jeg tilbake to dager I dpo tiden) mulig den var enda senere for jeg testet ikke mer da..
legger ved bilde av el testen tatt cd 17..

55c53107abab057ef6f3f3cb476819c9.heic

Nei, så kjedelig! Lurt å høre med gyn. Kan vel ikke skade å prøve seg litt frem mens dere likevel venter... Masse lykke til [emoji1303]

Gjorde det gitt, og nå er d INGEN tvil om at d er den grusomme tanta heller[emoji85]
Takk[emoji173]️ Masse lykke til videre i svangerskapet, du skal se d her er en liten hjerteknuser som blir med hele veien til august[emoji6]

Tusen takk - jeg drømmer om at det skal gå helt i mål denne gangen [emoji7] (blir julibaby i så fall, får 3-4 uker rabatt [emoji12])

Litt usikker, men tok el tester, den var mest positiv på cd 17 (så når jeg fant ut det gikk jeg tilbake to dager I dpo tiden) mulig den var enda senere for jeg testet ikke mer da..
legger ved bilde av el testen tatt cd 17..

55c53107abab057ef6f3f3cb476819c9.heic

Jeg går alltid ut fra at el dagen er første dag med negativ test etter de positive (kan gjerne ha 2-3 dager med positiv), så hvis d er tilfellet hos deg også er d plutselig vanskelig å se når du faktisk hadde el da[emoji51] Får håpe du slipper å vente veldig mange dager før tr dukker opp da (evt kommer en positiv test)[emoji6]

Neei, hadde håp for deg denne mnd ! [emoji173]️ jeg tror jeg kommer etter og joiner pp 18, skal ta test nå men den er nok lik som de andre er jeg redd. 4 dager over IKM.

Jeg går alltid ut fra at el dagen er første dag med negativ test etter de positive (kan gjerne ha 2-3 dager med positiv), så hvis d er tilfellet hos deg også er d plutselig vanskelig å se når du faktisk hadde el da[emoji51] Får håpe du slipper å vente veldig mange dager før tr dukker opp da (evt kommer en positiv test)[emoji6]

Ok, jeg testet negativ dagen etter positiv! Så kan gå utifra det da[emoji1360] isåfall var ikm igår, så da kan jeg håpe litt til [emoji85] tester hver morgen, så det blir noen dager ekstra som er spennende da[emoji16] plitselig var jeg ikke så langt over IKM likevell [emoji16]

Back
Topp