❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Tusen takk! [emoji7] Veldig skrekkblandet fryd. I går kveld tok angsten helt overhånd. Tør nok ikke tro helt på dette før det nærmer seg ikm i neste uke. Så får jeg prøve å ta en dag av gangen og håpe det er en «stayer» denne gangen...
Det skjønner jeg. Satser på at vi begge kommer oss over ikm og inn i august xsmile6:Heartred

Jeg har aldri prøvd det før. Denne runden prøvde jeg et lite glass daglig mellom tr og el, for å se om det endret på utfloden. Ble en haug med vannete utflod i dagene før el, og mindre av egehvite-slim (sorry for detaljene). Aner ikke om det hadde noe å si for utfallet denne gangen... Men litt spennende er det [emoji12]

Absolutt! :D

Da kom TR hos meg.. Æsj og bæsj.
Sjansen for at det blir en september spire er så minimal :( Men skal gi det et forsøk likevel!

Blenda test i dag 12 DPO! får begynne og forberede neg på PP4:rolleyes:
Gratulerer så masse til dere med positive tester:Heartred

Blenda test i dag 12 DPO! får begynne og forberede neg på PP4:rolleyes:
Gratulerer så masse til dere med positive tester:Heartred

Det verste som er å få blenda tester [emoji17] Krysser for deg! [emoji173]️

Kan noen hjelpe meg å tenke litt? Ting har vært som følger:

Hadde EL ca 08.11, ikm skulle være nå 22.11 (ondsag).

5-6 dager etter el spottet jeg litt blod, kun på papiret når jeg var på do. Forrige lørdag begynte jeg å få mensenmurringer og vondt i korsryggen, slik som jeg bruker å ha når tr er her for FULLT. da kom det ikke noe blod. Samme på søndag, murringer og ryggvondt. Kjente på tappen, den var myk utenpå, hard inni og åpningen fant jeg nesten ikke. Det var bare en slags hump nedover der den skal være. Hadde bittelitt brunt blod på fingeren da jeg hadde kjent (beklager detaljer).

Mandag hadde jeg igjen skikkelige mensenmurringer og ryggvondt og var SIKKER på at tr kom for fullt den dagen. Tok en test på morgenen, BLENDA! Kom bare litt spotting den dagen, også bare på papiret.

Tirsdag tok jeg også test, blenda [emoji22] ventet fortsatt på TR, brukte tampong den dagen for jeg var sikker på at den kom. Men de var tørre? Noen var litt missfarget av gammelt blod.

Onsdag, IKM dagen. Fortsatt ikke TR.
Torsdag, ny blenda test, mensenmurringer har stoppet. Veldig følsom.
Fredag, sikker på at tr skulle komme da jeg aldri har gått mer enn 1 dag på overtid. 0 blod.
Lørdag (i dag) fortsatt 0 blod. Litt kvalm.

Har kjent litt varierende på tunge bryster (ikke vondt), stikkinger nederst i magen og i lysken, oppblåst, raper syykt mange ganger om dagen uten at jeg har rørt brus eller lignende.
Har også kjent på tappen flere ganger om dagen, den er lik hele tiden, kjenner fortsatt ikke noe åpning.

HVA SKJER???

Ingen tr, negative tester... dette er kjipt! 16 DPO idag.

Prøve å forbrede meg på pp 21 da.. (og pp 2 etter SA) [emoji24]

5-6 dager etter el spottet jeg litt blod, kun på papiret når jeg var på do. Forrige lørdag begynte jeg å få mensenmurringer og vondt i korsryggen, slik som jeg bruker å ha når tr er her for FULLT. da kom det ikke noe blod. Samme på søndag, murringer og ryggvondt. Kjente på tappen, den var myk utenpå, hard inni og åpningen fant jeg nesten ikke. Det var bare en slags hump nedover der den skal være. Hadde bittelitt brunt blod på fingeren da jeg hadde kjent (beklager detaljer).

Mandag hadde jeg igjen skikkelige mensenmurringer og ryggvondt og var SIKKER på at tr kom for fullt den dagen. Tok en test på morgenen, BLENDA! Kom bare litt spotting den dagen, også bare på papiret.

Tirsdag tok jeg også test, blenda [emoji22] ventet fortsatt på TR, brukte tampong den dagen for jeg var sikker på at den kom. Men de var tørre? Noen var litt missfarget av gammelt blod.

Fredag, sikker på at tr skulle komme da jeg aldri har gått mer enn 1 dag på overtid. 0 blod.

Har kjent litt varierende på tunge bryster (ikke vondt), stikkinger nederst i magen og i lysken, oppblåst, raper syykt mange ganger om dagen uten at jeg har rørt brus eller lignende.
Har også kjent på tappen flere ganger om dagen, den er lik hele tiden, kjenner fortsatt ikke noe åpning.

HVA SKJER???

Har du tatt test siden torsdag?
Så lenge tr ikke har kommet er det håp:)

HVA SKJER???

Nei, skulle ta i dag men glemte å tisse i glasset da jeg sto opp og skulle være rask [emoji85] prøver å holde meg i 4 t nå for å ta en etterpå. Men er nok blenda den også..

Her er de tre siste:
e36d140d3f70965f9cd2aa2e26fcfc19.jpg
8ed3b8b2efdaecbd14b006959a903d24.jpg
093bb2468f5f10ad48b23a7eba0b0aad.jpg

Nyeste øverst og gamlest nederst. Alle blenda

Nei, skulle ta i dag men glemte å tisse i glasset da jeg sto opp og skulle være rask [emoji85] prøver å holde meg i 4 t nå for å ta en etterpå. Men er nok blenda den også..

Her er de tre siste:

Er det bare meg, eller er det en skygge på den nederste?o_O
Bare noen timer til neste test da!:happy:

Her er de tre siste:

Ser strek på alle jeg, sterkest på den nederste:)
Håper de blir sterkere fremover.

Gjør du?? Hvorfor ser jeg ikke nor selv [emoji85] nederste er den gamleste [emoji17]
Tror kanskje jeg har streksyn, de er svake men ser antydning og den nederste ser jeg veldig god. Testene kan variere med fargestoff og hvor konsentrert urin er. Tegnene du beskriver høres jo også ut som symptomer på svangerskap.
Blir spennende dager med testing, ta en ny i morgen tidlig.

Back
Topp