Kan noen hjelpe meg å tenke litt? Ting har vært som følger:
Hadde EL ca 08.11, ikm skulle være nå 22.11 (ondsag).
5-6 dager etter el spottet jeg litt blod, kun på papiret når jeg var på do. Forrige lørdag begynte jeg å få mensenmurringer og vondt i korsryggen, slik som jeg bruker å ha når tr er her for FULLT. da kom det ikke noe blod. Samme på søndag, murringer og ryggvondt. Kjente på tappen, den var myk utenpå, hard inni og åpningen fant jeg nesten ikke. Det var bare en slags hump nedover der den skal være. Hadde bittelitt brunt blod på fingeren da jeg hadde kjent (beklager detaljer).
Mandag hadde jeg igjen skikkelige mensenmurringer og ryggvondt og var SIKKER på at tr kom for fullt den dagen. Tok en test på morgenen, BLENDA! Kom bare litt spotting den dagen, også bare på papiret.
Tirsdag tok jeg også test, blenda [emoji22] ventet fortsatt på TR, brukte tampong den dagen for jeg var sikker på at den kom. Men de var tørre? Noen var litt missfarget av gammelt blod.
Onsdag, IKM dagen. Fortsatt ikke TR.
Torsdag, ny blenda test, mensenmurringer har stoppet. Veldig følsom.
Fredag, sikker på at tr skulle komme da jeg aldri har gått mer enn 1 dag på overtid. 0 blod.
Lørdag (i dag) fortsatt 0 blod. Litt kvalm.
Har kjent litt varierende på tunge bryster (ikke vondt), stikkinger nederst i magen og i lysken, oppblåst, raper syykt mange ganger om dagen uten at jeg har rørt brus eller lignende.
Har også kjent på tappen flere ganger om dagen, den er lik hele tiden, kjenner fortsatt ikke noe åpning.
HVA SKJER???