lusemus 71
Forumet er livet
Må kåres til dronninga av skyggestreker jeg altså [emoji15][emoji849][emoji853]
Detta tror jeg er rette streker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må kåres til dronninga av skyggestreker jeg altså [emoji15][emoji849][emoji853]
Jeg ser[emoji7] [emoji294] [emoji7] [emoji1] [emoji1]Ettermiddagens test 9 dpo. Trenger ikke streksyn for å se strek nr to i virkeligheten. Mobilkameraet mitt er nok ikke tipptopp. Får vente noen dager og se om det blir noe mer... Grugleder meg til fortsettelsen [emoji854].
Jeg ser den!! Klarer ikke holde meg helt fra forum med denne spenningen!!Ettermiddagens test 9 dpo. Trenger ikke streksyn for å se strek nr to i virkeligheten. Mobilkameraet mitt er nok ikke tipptopp. Får vente noen dager og se om det blir noe mer... Grugleder meg til fortsettelsen [emoji854].
Ettermiddagens test 9 dpo. Trenger ikke streksyn for å se strek nr to i virkeligheten. Mobilkameraet mitt er nok ikke tipptopp. Får vente noen dager og se om det blir noe mer... Grugleder meg til fortsettelsen [emoji854].
Ettermiddagens test 9 dpo. Trenger ikke streksyn for å se strek nr to i virkeligheten. Mobilkameraet mitt er nok ikke tipptopp. Får vente noen dager og se om det blir noe mer... Grugleder meg til fortsettelsen [emoji854].
Krysser for deg enda, håper ikke tr kommer!
Tok en ny test som ikke går ut på dato i des 2017. Tror ikke det er så mye tvil lenger. Men det er ennå tidlig, så får vel følge utviklingen frem mot ikm i neste uke [emoji849][emoji39]
Krysser for deg enda, håper ikke tr kommer!
Tok en ny test som ikke går ut på dato i des 2017. Tror ikke det er så mye tvil lenger. Men det er ennå tidlig, så får vel følge utviklingen frem mot ikm i neste uke [emoji849][emoji39]
Ojojoj gratulerer! [emoji3] Håper spiren sitter og at du klarer å snakke deg ut av det [emoji173]️
Blank test i dag 14 dpo og har begynt å spotte nå i ettermiddag. Regner med at tanta kommer ila natta Bare å forberede seg på pp 4
ÆSJ!! Da ser d ut som kroppen har bynnt å stille seg inn mot tr, spotting på gang her[emoji19]
Jaja, får bare fortsette å prøve[emoji30]