Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du få målt hcg hos lege?
Jo, jeg gjør jo det. Skal gi det til over helga. IKM på søndag, så om tanta ikke er kommet og testene er like til da skal jeg stikke å ta blodprøve.
Jeg kan settes på tr.
Jeg hopper videre til august 2018 [emoji4]
Så gøy! Gratulerer så masse Kan jeg spørre om DPO-dager på strimmeltestene du la ved? (hilsen hun som testet blenda i dag 11 DPO, men fortsatt håper på strek )Hurraaa!! CB har talt, da er jeg offisielt gravid! Helt utrolig, håper det går bra helt til termin <3
Meldte meg inn her for en stund siden, men ser jeg ikke har kommet med på listen. Kaja9, PP2, B2, EL 13.11, IKM 27.11. Har testet vilt siden første antydning til strek 8dpo og fikk i dag disse 10 dpo. Så tror jeg kan settes på gravid! Hurra
Tror jeg kan settes som gravid[emoji7] veldig fin økning fra i går. Ca 11dpo i dag tror jeg
Hurraaa!! CB har talt, da er jeg offisielt gravid! Helt utrolig, håper det går bra helt til termin <3
Gratulere til alle med de fine testene deres[emoji173]️
Blenda test, ingen tegn til tr, 15 DPO [emoji24]
Takk Har du testet noe mer da?
Tusen takk! Jeg har ikke tatt EL-tester, men har logget forskjellige kroppslige tegn på EL. Så er ikke 100% sikker, men tipper den første var 7 eller 9 DPO, men den streken måtte en virkelig legge godviljen til for å se altså.. Var egentlig først idag jeg var sikker på at strimmeltesten definitivt var positiv. Ikke mist håpet, jeg krysser fingrene for at det kommer en til strek hos deg også!Så gøy! Gratulerer så masse Kan jeg spørre om DPO-dager på strimmeltestene du la ved? (hilsen hun som testet blenda i dag 11 DPO, men fortsatt håper på strek )