❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

7776de6ed2ea2e42fa9f96389cac4cbf.jpg


Jeg dauer! [emoji33] 8 dpo i dag. Har jo testet siden tidenes morgen (5dpo[emoji85]) og det har vært heeeeelt blanke tester til og med i morges. Etter jobb tok jeg en test som jeg glemte å se på innen fristen fordi jeg ble overfalt på do av en unge som deklarerte at middagen var ferdig. Etter middag var det en ekstra strek! [emoji33] Misforstå meg rett, den var svaaaaak som i mest sannsynlig skyggestrek. Men tydelig nok til at jeg fikk hjertet i halsen, stooor skyldfølelse og anger for min sivile ulydighet. Har holdt meg i fem timer nå og tok ny test. Ble slettes ikke så konsentrert urin som jeg ønsket meg, men det er fortsatt en svaaaaaak strek nr to- innenfor fristen på 5 min [emoji51]. Prøvde å ta bilde, men det er så svak strek at jeg sliter med å se den selv på bildene. Men altså helt klart forskjellig fra de andre jeg har tatt. Har aldri fått skygge to ganger på rad med de testene her. Kjenner jeg håper mest på at dette er tull. Det hadde spart meg for så mange bekymringer og bekjennelser de neste ukene. Blir nok lite søvn i natt. [emoji41][emoji849][emoji85]. Fortsettelse følger i morgen tidlig... wish me white! Vet ikke om det er et tegn fra oven at det plutselig snør ute [emoji13]

Spennende!! Jeg ser strekene!!
 
Du vil ikke ha to streker denne runden? Vi skal ha ivf, heldigvis bare 1 pp igjen til vi er i gang der..

Både ja og nei. Jeg vil jo egentlig ha to streker alltid, det er derfor jeg er her! Men akkurat denne runden fikk jeg streng beskjed av endo at jeg ikke måtte bli gravid, fordi jeg skal gjennomføre noen hormontester som kan kverke en evt spire... jeg klarte ikke motstå fristelsen [emoji85].
 
Meldte meg inn her for en stund siden, men ser jeg ikke har kommet med på listen. Kaja9, PP2, B2, EL 13.11, IKM 27.11. Har testet vilt siden første antydning til strek 8dpo og fikk i dag disse 10 dpo. Så tror jeg kan settes på gravid! Hurra :happy:

Hurra! Gratulerer!! [emoji1303][emoji173]️
 
Mange fine tester her i dag jeg er ikke en av de dessverre:shifty: men holder motet oppe litt til! 11 DPO i dag!
 

Vedlegg

  • 53370689-56D1-47A3-87BF-CA6E3D71AF4E.jpeg
    53370689-56D1-47A3-87BF-CA6E3D71AF4E.jpeg
    200 KB · Visninger: 80
Meldte meg inn her for en stund siden, men ser jeg ikke har kommet med på listen. Kaja9, PP2, B2, EL 13.11, IKM 27.11. Har testet vilt siden første antydning til strek 8dpo og fikk i dag disse 10 dpo. Så tror jeg kan settes på gravid! Hurra :happy:
Gratulerer så masse:p
 
5a0729bbabd9d0d5dceb71eb028f2750.heic



Må kåres til dronninga av skyggestreker jeg altså [emoji15][emoji849][emoji853]
 
Back
Topp