❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Tror kanskje jeg har streksyn, de er svake men ser antydning og den nederste ser jeg veldig god. Testene kan variere med fargestoff og hvor konsentrert urin er. Tegnene du beskriver høres jo også ut som symptomer på svangerskap.
Blir spennende dager med testing, ta en ny i morgen tidlig.

Jeg føler det er noe som skjer selv, så er så rart med null tr og null positiv test [emoji85] håper du har rett!

94d14aeb11ed331f2e9b87ff81a37dde.jpg

Ingenting [emoji22]

Jo er noe svakt der, jeg ser på nederste. Litt dårlig lys på bildet. Ville reist å fått en hcg prøve på mandag om tanta ikke dukker opp og testene ikke blir sterkere ,da får du svar.

Jeg klarer ikke se det [emoji85] må nok det om det ikke er kommet noe til i morgen [emoji25] jeg vil være gravid!!!

Mannen synes han ser noe på den ene testen, jeg tror jeg er blind [emoji85][emoji15]

Kjenner ikke til om disse testene gir skygge. Hvor mange dpo er du? De andre bildene du la ut så jeg også på den nederste som var den første du tok. Ergo har jeg jo sett strek på to av testene dine. Skader jo ikke å ta en digital for sikkerhetsskyld [emoji4] Krysser det som krysses kan for at det er babystreker!!

Kjenner ikke til om disse testene gir skygge. Hvor mange dpo er du? De andre bildene du la ut så jeg også på den nederste som var den første du tok. Ergo har jeg jo sett strek på to av testene dine. Skader jo ikke å ta en digital for sikkerhetsskyld [emoji4] Krysser det som krysses kan for at det er babystreker!!

Ikke jeg heller, første gang jeg har kjøpt de.
18 dpo ca. 3dager over ikm [emoji25]

Deet er sant, burde nok det [emoji85] vært kvalm i dag, tappen er hard og finner ikke åpningen.

Back
Topp