❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Jeg begynner på CD8 ;)
 
Litt nedover siden her er det en tabell over når man burde starte EL-testingen i forhold til sykluslengde :)
https://www.babyverden.no/Prover/Syklusen/Egglosningstester/

Jeg har bare hatt én syklus etter p-pilleslutt (på 26 dager), så vet ikke om jeg har stabile sykluser enda... Men tenker at jeg starter på CD 8 denne runden for å være helt sikker :joyful:
 
Når begynner dere å EL teste? Fikk overraskende sterk El test i dag cd 8o_O
Hmm.. lurte på det samme egentlig?
Huff nei.. får ikke håpe det. Syklusene mine er meget punktlig så får ikke håpe det endrer seg.. fikk svakere test igjen i dag så får vi håpe LH bygger seg opp igjen til helgen når EL skal være i følge syklusen :) Hva med deg?
 
Litt nedover siden her er det en tabell over når man burde starte EL-testingen i forhold til sykluslengde :)
https://www.babyverden.no/Prover/Syklusen/Egglosningstester/

Jeg har bare hatt én syklus etter p-pilleslutt (på 26 dager), så vet ikke om jeg har stabile sykluser enda... Men tenker at jeg starter på CD 8 denne runden for å være helt sikker :joyful:

Hm. I følge denne trenger jeg ikke å starte å teste før CD15.jeg startet på CD8 :hilarious::smiley-angelic002:knegg:
 
Jeg er CD6, evt CD8. Begynte å blø litt i to dager før tr virkelig satte i gang for fullt. Har fått smerter igjen og det pleier jeg å få ved EL, men dette er jo aaaaaltfor tidlig! [emoji15] Lurer på om jeg bare skal sjekke i morgen just in case...
 
Jeg har korte sykluser, 24 dager i gjennomsnitt. Må begynne å teste CD6! 3 dager til. Sist syklus fant jeg aldri el på test, så er veldig spent, for å si det mildt, på denne pp!!
 
Jeg har korte sykluser, 24 dager i gjennomsnitt. Må begynne å teste CD6! 3 dager til. Sist syklus fant jeg aldri el på test, så er veldig spent, for å si det mildt, på denne pp!!
Det er ikke lenge til :) Så spennende! Fant ikke EL sist syklus jeg heller, gav opp :wacky: Men hadde kortere syklus enn jeg trodde, så gikk kanskje glipp av den. Så blir veldig spennende her også. Begynner på mandag - CD 8 :happy:
 
Tester alle morgen og kveld? Føler meg helt grønn på dette. Sønnen min satt på første forsøk så har liksom aldri vært med på dette før. Forrige pp kjente jeg EL så prøvde bare ut ifra symptomer på kroppen. Men denne gangen tar jeg ikke sjansen. Vil så gjerne ha sommerbaby! Kommer til å bli en skikkelig testertøs denne runden :p:hilarious:
 
Tester alle morgen og kveld? Føler meg helt grønn på dette. Sønnen min satt på første forsøk så har liksom aldri vært med på dette før. Forrige pp kjente jeg EL så prøvde bare ut ifra symptomer på kroppen. Men denne gangen tar jeg ikke sjansen. Vil så gjerne ha sommerbaby! Kommer til å bli en skikkelig testertøs denne runden :p:hilarious:
Jeg tenkte å teste på ettermiddagen/kvelden jeg, mener jeg leste et sted at det var lurt. Men kanskje noen damer her inne vet bedre? :shy:
 
Ser ut som det kanskje kan bli uttak her på meg neste uke :) Ultralyd idag. 4 egg på 12, 10, 10 og 9 mm med slimhinne på 8 mm! Alt i alt fornøyd. Ny kontroll fredag kl 14 og dosejustering til 150 IE :)
 
Startet EL testing idag, 9 CD! Men tester dere morgen og kveld? Jeg testet idag tili.. men hva er lurest? Har ikke brukt å teste etter EL før..
 
Startet EL testing idag, 9 CD! Men tester dere morgen og kveld? Jeg testet idag tili.. men hva er lurest? Har ikke brukt å teste etter EL før..

Nå blir det testing ettermiddag på meg fram til jeg får utslag. Så tester jeg morgen og kveld. Skjønte at det var bedre. Men nå tør jeg nesten ikke å gå på do før jeg kommer hjem og det er leeeenge til :p:eek:
 
Nå blir det testing ettermiddag på meg fram til jeg får utslag. Så tester jeg morgen og kveld. Skjønte at det var bedre. Men nå tør jeg nesten ikke å gå på do før jeg kommer hjem og det er leeeenge til :p:eek:

Ok, da tester jeg i ettermiddag også, så får neste vente til imorgen ettermiddag[emoji85] frem til utslag[emoji1360]
 
Back
Topp