❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

SuperSussi - PP 2 - B 1 - EL 10/11 - IKM 25/11
 
Håper alle med IKM uke 47 forsvinner ut av dette forumet og inn på termingruppa :D
 
Mange med IKM 24/11 :) Spennende :joyful:
 
Vi har EL samtidig, men jeg skrev at IKM er 25/11. Men da har jeg tatt feil da? Begynner IKM den dagen mensen skal komme? Trodde det var dagen etter jeg :bored:
Da skal jeg inn på IKM 24/11 også...

Skal jeg endre det til 24? :)
 
Håpefull85 - PP3 - B2 - IKM 26.11

Har en ganske ustabil syklus, så kunne sikkert vært jeg skulle vært i uke 48 (eller 46 eller 49[emoji23]) også, men orker ikke vente på at den skal lages, så sett meg opp på søndag denne uken så lenge[emoji16]
 
Åh, dette blir så spennende! :D lykke til alle sammen!

Jeg venter TR om 4 dager, forhåpentligvis holder de dagene... lutealfasen er helt i snurr. Erfaringsmessig kommer den i dag, men ingen spor enda. Tvi tvi for normal syklus fremover
 
Menssmerter som fy, men kjennes ut som tr snart drar sin vei. Måtte hun ikke komme tilbake på et par år!! [emoji16] Nå gleder mannen seg til ny moro! [emoji23]
 
Menssmerter som fy, men kjennes ut som tr snart drar sin vei. Måtte hun ikke komme tilbake på et par år!! [emoji16] Nå gleder mannen seg til ny moro! [emoji23]
Ja, samme her:D pleier å være over på 3 dager hos meg, så samboeren har fått beskjed om en aktiv november :yuck: testet for EL forrige mnd og følte vi traff veldig godt med når vi la inn aksjer, i tillegg til litt ekstra før og etter, men lese jo at mange har EL senere enn de trodde når de også har tempet, så tror vi skal prøve oss på hver 2/3 dag hele mnd og hver dag rundt positiv el-test:D
 
Ja, samme her:D pleier å være over på 3 dager hos meg, så samboeren har fått beskjed om en aktiv november :yuck: testet for EL forrige mnd og følte vi traff veldig godt med når vi la inn aksjer, i tillegg til litt ekstra før og etter, men lese jo at mange har EL senere enn de trodde når de også har tempet, så tror vi skal prøve oss på hver 2/3 dag hele mnd og hver dag rundt positiv el-test:D

Ja, blir noe sånt her også :happy: Og så skal jeg bruke alle teknikker med stillinger etter samleie. Denne gangen SKAL spiren sitte! :p
 
Back
Topp