Ojojoj så spennende!! Håper EL kommer snart og at det kommer en liten spire!! Krysser alt for deg
Takk Ble skikkelig overrasket over så sterkt resultat så tidlig :O
Lov å håpe at den vil sitte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ojojoj så spennende!! Håper EL kommer snart og at det kommer en liten spire!! Krysser alt for deg
Da har heksa forlatt meg så på torsdag begynner EL jakten.
Den 27/11 er i uke 48 Vil du at jeg skal sette deg opp søndag 26/11?
Når begynner dere å EL teste? Fikk overraskende sterk El test i dag cd 8
Jeg skal lese denne i kveld, boka kom i posten fra bokklubben for noen dager siden. Tilfeldig? CD1 i dag.
Må nok det nå ja Masse lykke til!Cd 8, får vel bare begynne å legge inn aksjer.. Monitoren spør ikke om tester før på torsdag [emoji29][emoji28]
Cd 8, får vel bare begynne å legge inn aksjer.. Monitoren spør ikke om tester før på torsdag [emoji29][emoji28]
Kanskje jeg skal ta EL test også?
Ser det er flere som har fått positive tester. La inn noen aksjer i går, men tror det er aaaaaltfor tidlig for min del. Spotter enda etter tr og det er en uke siden hun kom.
Forventa ikke så sterk strek i dag, så fikk mannen til å komme hjem i lunsjpausa si [emoji23][emoji1316]
Herlig! Krysser fingrene for at det klaffer!Forventa ikke så sterk strek i dag, så fikk mannen til å komme hjem i lunsjpausa si [emoji23][emoji1316]
Hahaha fantastisk!! [emoji3] Det kaller jeg god mann! [emoji23] Men han var vel rimelig fornøyd etterpå.
Cd 8, får vel bare begynne å legge inn aksjer.. Monitoren spør ikke om tester før på torsdag [emoji29][emoji28]
I dag kom alle testene jeg har bestilt!! [emoji3] Når begynner dere å teste etter EL?
I dag kom alle testene jeg har bestilt!! [emoji3] Når begynner dere å teste etter EL?