❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Ojojoj så spennende!! Håper EL kommer snart og at det kommer en liten spire!! Krysser alt for deg :signs003

Takk :D Ble skikkelig overrasket over så sterkt resultat så tidlig :O
Lov å håpe at den vil sitte ;)
 
Da har heksa forlatt meg så på torsdag begynner EL jakten.

Jeg skal lese denne i kveld, boka kom i posten fra bokklubben for noen dager siden. Tilfeldig? CD1 i dag.
fef8fbacd8eaa55b6938d09a2d37934f.jpg
 
Når begynner dere å EL teste? Fikk overraskende sterk El test i dag cd 8o_O
 
Når begynner dere å EL teste? Fikk overraskende sterk El test i dag cd 8o_O

Jeg fikk samme greia :confused: Kanskje det er månen som spiller oss et puss:wacky::hilarious:
 
Cd 8, får vel bare begynne å legge inn aksjer.. Monitoren spør ikke om tester før på torsdag [emoji29][emoji28]
c17b5551d9008b24b3fc5f7ef55aa157.jpg
 
Cd 8, får vel bare begynne å legge inn aksjer.. Monitoren spør ikke om tester før på torsdag [emoji29][emoji28]
c17b5551d9008b24b3fc5f7ef55aa157.jpg

Kanskje jeg skal ta EL test også? :woot:
Ser det er flere som har fått positive tester. La inn noen aksjer i går, men tror det er aaaaaltfor tidlig for min del. Spotter enda etter tr og det er en uke siden hun kom. :banghead:
 
CD 2 idag, og allerede super-utålmodig :hilarious: Passer egentlig perfekt med tr nå da, ettersom samboeren er på jobbreise. Men må si jeg gleder meg noe veldig til jeg kan starte med EL-testing igjen og forhåpentligvis få lagt inn de rette aksjene :D
 
Kanskje jeg skal ta EL test også? :woot:
Ser det er flere som har fått positive tester. La inn noen aksjer i går, men tror det er aaaaaltfor tidlig for min del. Spotter enda etter tr og det er en uke siden hun kom. :banghead:

Forventa ikke så sterk strek i dag, så fikk mannen til å komme hjem i lunsjpausa si [emoji23][emoji1316]
 
Kontroll imorgen her!
 
Venter fortsatt på TR for ny syklus....lutealfasen min er på 10 dgr om TR kommer i morgen....veldig merkelig siden jeg har hatt faser på 6 dager en evighet! Kan kobberspiral påvirke mens?

Kan jo ha flaks med at den plutselig har stabilisert seg denne syklusen, men det er vel nesten for godt til å være sant....hmmm

Får jeg ikke TR i morgen er jeg over i IKM uke 48 faktisk
 
Back
Topp