❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Det er så lenge at jeg nesten blir umotivert! Men når EL er her føler jeg det går fortere.. hva gjør dere for å «ikke» tenke på det? [emoji28]

Akkurat nå går det fint, blir værre når jeg skal begynne å teste på monitoren, da synes jeg dagene går sakte [emoji28]
 
Kanke huske det gikk så sakte de andre pp’ene [emoji848] sikkert fordi nå som jeg har gått fra å være gravid å ønske er sååååå ille stort så går det saktere
 
Sprøytedag 4 her! Tiden går sakte, skulle vært på sprøytedag 11 egentlig.. Men men. Kontroll neste onsdag, kun 3 1/2 dag det! Da får jeg mer pekepinn på når uttak, og eventuelt IKM (om det blir innsett) blir :)
 
Kanke huske det gikk så sakte de andre pp’ene [emoji848] sikkert fordi nå som jeg har gått fra å være gravid å ønske er sååååå ille stort så går det saktere

Det tror faktisk jeg også, det ble ett ekstra tomrom.. og jeg tenker på de dagene jeg gikk rundt med hemmligheten om spire i magen, det var en deilig tanke[emoji177] å erdet tomt...
 
Bare en uke igjen til vi begynner å legge inn aksjer!! :happy093
Måtte det gå kjempe fort. Holder på å dø av spenning her. :D
 
:helloTror jeg hører til her inne. Har ustabil syklus etter p-pilleslutt. Første syklus etter pillen var på 28 dager å TR kom i dag på syklusdag 25:wacky: Har hatt 26 dagers syklus tidligere så tar utgangspunkt i det nå:)
 
f5f1a149183d54de1472ddf1132e572d.jpg


Øverste testen er fra CD7 (i går)
Nederste CD8 (i dag)
Altså, jeg spotter fremdeles enda.. Det ser faktisk ut som Letrozol virkelig har satt i gang kroppen min. Vanligvis får jeg slike tester på CD17-23.. Ser ut som det ikke er lenge til EL faktisk..
Da er det kanskje et håp for meg likevel :O
Vet at det er liten sannsynlighet for at dette ender i graviditet, men for meg er en skikkelig eggløsning en fantastisk nyhet!
 
f5f1a149183d54de1472ddf1132e572d.jpg


Øverste testen er fra CD7 (i går)
Nederste CD8 (i dag)
Altså, jeg spotter fremdeles enda.. Det ser faktisk ut som Letrozol virkelig har satt i gang kroppen min. Vanligvis får jeg slike tester på CD17-23.. Ser ut som det ikke er lenge til EL faktisk..
Da er det kanskje et håp for meg likevel :O
Vet at det er liten sannsynlighet for at dette ender i graviditet, men for meg er en skikkelig eggløsning en fantastisk nyhet!

Ojojoj så spennende!! Håper EL kommer snart og at det kommer en liten spire!! Krysser alt for deg :signs003
 
ims - PP2 - B1 - EL 10.11 - IKM 25.11
:happy:
 
Last edited:
Back
Topp