❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Jeg hadde veldig følsom livmor de første to pp etter MA. Skikkelige mensmurringer hele dpo-tiden. Aldri hatt det sånn verken før eller siden. Tror det er vanlig. Fikk i hvert fall flere tilbakemeldinger fra damer som hadde opplevd det samme da jeg lurte første syklusen... Trist å høre at du har mistet din bittelille. Håper du slipper å vente lenge på neste... [emoji173]️
Ja det er nok vanlig at den er mer følsom. Kjennes ikke ut som mensmurringer men muskler som strammer seg og ikke vil slippe. Er vel en del av prosessen, men med ekstra følsom livmor så kjenner jeg vel bare mer. Opplevde rier noen dager etter aborten så er mye man skal gjennom tydeligvis :shy: Takk for håpet, det hadde vært fantastisk om vi ble gravide igjen før jul :Heartpink
 
Da melder jeg meg ut. Testen var så svak i dag at måtte vri og vende på for å kunne sjå den streken.
Har såre bryst, illinger, murringer så no liter jeg ikkje på noen symptomer.
Heksa er vente onsdag, felt å ha eit svar så tidlig.

Ååneeei :( hadde så håpet du var gravid nå :(
 
Jeg tror jeg prøver meg og kan settes på gravid ❤️ Dagens tester er i hvertfall "gravide" så håper det fortsetter slik :rolleyes:

7826922A-43C4-4017-9CCA-BF56C38ED7E2.jpeg
 
Krysser fingrene for hele gjengen denne uken :D
 
Håper jeg åå veldig! Det hadde vært så bra! Men jeg er 13 dpo og testet negativt 11 og 12, så tror nok ikke jeg er det denne runder :/ hvor mange dpo er du?[emoji1]

Ikke gi opp håpet, man vet aldri[emoji6] men denne prøvingen og ventingen er vanskelig..

13 jeg også, ikm i morgen! Vet ikke om jeg tørr å teste i morgen[emoji15] har vært veldig trøtt den siste uken, det var jeg i forrige svangerskap også! Men jeg vet jeg blir så utrolig skuffet om det ikke har klaffet..
 
Kjenner jeg gruer meg så inderlig til i morgen! Skal ta første test på 10 dpo. Er så redd for blendatest [emoji30] Har hatt masse murringer i dag og vondt i korsryggen. Og veldig vondt i brystene. Er også kvalm og sliten. Vil så gjerne at det er en liten spire på gang!
 
Back
Topp