❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Nå vet jeg ikke om jeg tror jeg er gravid eller om tr kommer...

Skal ha tr på onsdag, de siste to dagene har jeg hatt mensenmurringer, vondt i ryggen og litt kvalme avogtil. Tappen har kjentes lukket ut, myk utenpå og hard inni.

I går begynte jeg å få brunt blod på papiret og da mistet jeg litt motet. I dag var det mye brunt blod og litt rødt etterpå. Tappen kjennes lik ut.

Jeg bestemte meg for å ta i en tampong i tilfelle det var tr som kom, tok den ut nå og er brun/litt rød, men den bare utenpå. Den har liksom ikke absorbert noe som den gjør under tr. Så jeg skjønner ingenting ??
 
Nå vet jeg ikke om jeg tror jeg er gravid eller om tr kommer...

Skal ha tr på onsdag, de siste to dagene har jeg hatt mensenmurringer, vondt i ryggen og litt kvalme avogtil. Tappen har kjentes lukket ut, myk utenpå og hard inni.

I går begynte jeg å få brunt blod på papiret og da mistet jeg litt motet. I dag var det mye brunt blod og litt rødt etterpå. Tappen kjennes lik ut.

Jeg bestemte meg for å ta i en tampong i tilfelle det var tr som kom, tok den ut nå og er brun/litt rød, men den bare utenpå. Den har liksom ikke absorbert noe som den gjør under tr. Så jeg skjønner ingenting ??
Krysser fingrene for at det ikke er mensen :shifty: har du testet noe ennå?
 
Nå vet jeg ikke om jeg tror jeg er gravid eller om tr kommer...

Skal ha tr på onsdag, de siste to dagene har jeg hatt mensenmurringer, vondt i ryggen og litt kvalme avogtil. Tappen har kjentes lukket ut, myk utenpå og hard inni.

I går begynte jeg å få brunt blod på papiret og da mistet jeg litt motet. I dag var det mye brunt blod og litt rødt etterpå. Tappen kjennes lik ut.

Jeg bestemte meg for å ta i en tampong i tilfelle det var tr som kom, tok den ut nå og er brun/litt rød, men den bare utenpå. Den har liksom ikke absorbert noe som den gjør under tr. Så jeg skjønner ingenting ??

Da et det enten spotting før tr eller festeblødning [emoji6] Eller bare en slimhinneblødning fra skjeden. Du får vente i spenning, eller teste mer [emoji1303] Krysser fingrene for gode nyheter
 
Da et det enten spotting før tr eller festeblødning [emoji6] Eller bare en slimhinneblødning fra skjeden. Du får vente i spenning, eller teste mer [emoji1303] Krysser fingrene for gode nyheter

Håper du har rett i at det er festeblødning eller slimhinneblødning!

Får så lyst til å teste allerede i kveld men det slår jo ikke ut uansett :/
 
Sant! Aldri opplevd slike murringer og kramper uten at det har vært full tr den dagen så synes det er rart [emoji85] kanskje positivt!

Det er et veldig vanlig gravidetegn at man tror tr skal komme hvert sekund, og så går dagene uten at noe skjer... [emoji1303]
 
Begynner å mistenke at EL ikke har vært og at dette blir en lang og frustrerende syklus [emoji19][emoji19]
 
Jeg er 6 dpo i dag og kjenner på "vonde muskler" nederst i magen nå på kvelden. Det er som om musklene strammer seg selv, og jeg klarer ikke å få de til å slappe av igjen. De gir seg av seg selv etter en stund. Dette er første pp etter ma uke 10. Er det noen som har opplevd lignende? Hadde ingen slike smerter da jeg ble gravid sist.. :rolleyes:
 
Jeg er litt usikker på når/om jeg har hatt EL, men jeg var til gyn 31/10 (utredning) og da mente han at det så ut som jeg kom til å få EL en av de nærmeste dagene. Det er 3 uker siden på tirsdag, men jeg har fremdeles ikke fått mensen og har bare fått negative tester. Har hatt stikkinger og mensmurringer i dag, så enten kommer nok mensen en av de kommende dagene, eller får jeg kanskje positiv test snart har brukt opp alle testene jeg hadde liggende, så jeg må nok bestille meg flere tester nå [emoji85]
 
Jeg er 6 dpo i dag og kjenner på "vonde muskler" nederst i magen nå på kvelden. Det er som om musklene strammer seg selv, og jeg klarer ikke å få de til å slappe av igjen. De gir seg av seg selv etter en stund. Dette er første pp etter ma uke 10. Er det noen som har opplevd lignende? Hadde ingen slike smerter da jeg ble gravid sist.. :rolleyes:

Jeg hadde veldig følsom livmor de første to pp etter MA. Skikkelige mensmurringer hele dpo-tiden. Aldri hatt det sånn verken før eller siden. Tror det er vanlig. Fikk i hvert fall flere tilbakemeldinger fra damer som hadde opplevd det samme da jeg lurte første syklusen... Trist å høre at du har mistet din bittelille. Håper du slipper å vente lenge på neste... [emoji173]️
 
Da melder jeg meg ut. Testen var så svak i dag at måtte vri og vende på for å kunne sjå den streken.
Har såre bryst, illinger, murringer så no liter jeg ikkje på noen symptomer.
Heksa er vente onsdag, felt å ha eit svar så tidlig.
 
Da melder jeg meg ut. Testen var så svak i dag at måtte vri og vende på for å kunne sjå den streken.
Har såre bryst, illinger, murringer så no liter jeg ikkje på noen symptomer.
Heksa er vente onsdag, felt å ha eit svar så tidlig.

God klem ❤️
 
Da melder jeg meg ut. Testen var så svak i dag at måtte vri og vende på for å kunne sjå den streken.
Har såre bryst, illinger, murringer så no liter jeg ikkje på noen symptomer.
Heksa er vente onsdag, felt å ha eit svar så tidlig.

[emoji174]☹️ Stor klem til deg - ekstra dumt når det var SÅ fine streker...
 
Back
Topp