❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

5f3ab6471568a4358cb30c1a60e95539.jpg


Husker dere å ta vare på dere selv i prøveperioden?[emoji173]️
Prøver det også, men ikke alltid like lett. Men en god tanke[emoji173]
 
Nææææh, det er viktig å få med seg litt strekanalyse og ikke minst omslaget fra negativ til positiv test [emoji39]

Blir skikkelig spennende neste uke.. Lurer på hva kroppen min vil fortelle..
Hofta vond igår, ryggen er årntlig vond nå (lurer på om det er bekkenet som tuller)
Ømme brystvorter, murring i magen!
 
Blir skikkelig spennende neste uke.. Lurer på hva kroppen min vil fortelle..
Hofta vond igår, ryggen er årntlig vond nå (lurer på om det er bekkenet som tuller)
Ømme brystvorter, murring i magen!

Jeg hadde noen timer med skikkelig mensmurring i sted. Rart hvordan man er på vakt for de minste forsndringer i disse dager. Har ingen ømme bryster da, som er hovedsignalet jeg venter på. Men det kommer nok tidligst om en uke hvis jeg blir gravid denne runden - det blir jeg jo [emoji56]
 
Jeg hadde noen timer med skikkelig mensmurring i sted. Rart hvordan man er på vakt for de minste forsndringer i disse dager. Har ingen ømme bryster da, som er hovedsignalet jeg venter på. Men det kommer nok tidligst om en uke hvis jeg blir gravid denne runden - det blir jeg jo [emoji56]

Veldig rart! Hmm, håper de ømme brystene mine er et tegn[emoji16]

Du blir jo det.. gleder meg til å høre de ømme brystene dine er kommet![emoji846]
 
Veldig rart! Hmm, håper de ømme brystene mine er et tegn[emoji16]

Du blir jo det.. gleder meg til å høre de ømme brystene dine er kommet![emoji846]

Hehehe. Litt skrekkblandet fryd denne runden, så jeg blir faktisk glad både for pos og neg resultat akkurat denne runden. [emoji85] Neste runde derimot, blir jeg skikkelig sur hvis det ikke går.
 
Ja, greit å bli fornøyd med begge resultater! Jeg orker ikke vente på en ny pp tror jeg[emoji31]

Da synes jeg du skal slippe! Hadde passet meg fint å slippe å henge over do i julen også, eller enda verre, tilbringe jul og nyttår på sykehuset. Så strengt tatt burde jeg håpe det ikke klaffer denne runden. Meeeen så er det en del av meg som skriker etter å bli gravid så raskt som mulig. Derav den noe odde situasjonen jeg har satt meg selv i [emoji6]
 
Da synes jeg du skal slippe! Hadde passet meg fint å slippe å henge over do i julen også, eller enda verre, tilbringe jul og nyttår på sykehuset. Så strengt tatt burde jeg håpe det ikke klaffer denne runden. Meeeen så er det en del av meg som skriker etter å bli gravid så raskt som mulig. Derav den noe odde situasjonen jeg har satt meg selv i [emoji6]
Det med å være dårlig i jula har jeg tenkt litt på og :p :depressed:
 
Det med å være dårlig i jula har jeg tenkt litt på og :p :depressed:

Har faktisk ikke tenkt på det før jeg regnet på uker i sted. Har hatt hyperemesis alle tre graviditeter, med innleggelse fra henholdsvis uke 7, 6 og 9. Regner liksom ikke med å slippe billigere unna neste gang. Blæsj. Jaja, enda en grunn til å bli Happy uansett utfall denne måneden [emoji23]
 
Har faktisk ikke tenkt på det før jeg regnet på uker i sted. Har hatt hyperemesis alle tre graviditeter, med innleggelse fra henholdsvis uke 7, 6 og 9. Regner liksom ikke med å slippe billigere unna neste gang. Blæsj. Jaja, enda en grunn til å bli Happy uansett utfall denne måneden [emoji23]

Huff du sier noe der[emoji85] ønsket er så stort, men mye plager man (kan) ha i vente[emoji23]
 
Tror kanskje jeg kan høre til her....? EL 10.11. IKM blir vel da 24.11. Skrev først i gruppa IKM 48, men det blir vel feil...
 
Tror kanskje jeg kan høre til her....? EL 10.11. IKM blir vel da 24.11. Skrev først i gruppa IKM 48, men det blir vel feil...

Skal sette deg på listen [emoji5][emoji5]
 
Da synes jeg du skal slippe! Hadde passet meg fint å slippe å henge over do i julen også, eller enda verre, tilbringe jul og nyttår på sykehuset. Så strengt tatt burde jeg håpe det ikke klaffer denne runden. Meeeen så er det en del av meg som skriker etter å bli gravid så raskt som mulig. Derav den noe odde situasjonen jeg har satt meg selv i [emoji6]

Ja, takk [emoji16] Veldig enig i at jeg bør få slippe [emoji28]
Du sier noe der, men jeg ønsker så masse å bli gravid nå, så om det kommer dåli form tror jeg det er verdt det[emoji85] (helt til jeg sitter der å spyr sikkert)[emoji23]
 
Ja, takk [emoji16] Veldig enig i at jeg bør få slippe [emoji28]
Du sier noe der, men jeg ønsker så masse å bli gravid nå, så om det kommer dåli form tror jeg det er verdt det[emoji85] (helt til jeg sitter der å spyr sikkert)[emoji23]

Det er verdt det -til slutt. Men nå har jeg to andre barn og et helt familieselskap pluss tilreisende overnattingsgjester å ta hensyn til, så da tenker jeg at når jeg har ventet sååå lenge på å bli gravid igjen, da tåler jeg én (men bare én) utsettelse til [emoji56]. Som om jeg får velge selv [emoji23]
 
13 dpo og har så lyst å teste! Testet 10 dpo og den var blendahvit. Kan jeg teste nå selv om det ikke er morgenurin? Det vil vel slå ut idag, ikke sant? Ble med ett så usikker.
 
13 dpo og har så lyst å teste! Testet 10 dpo og den var blendahvit. Kan jeg teste nå selv om det ikke er morgenurin? Det vil vel slå ut idag, ikke sant? Ble med ett så usikker.

Det kommer helt an på når egget festet seg... hvis det festet seg 10-11 dpo er det tidlig. Festet seg seg tidligere, og du akkurat ikke fikk pos test 10dpo, vil det slå fint ut også utenom morgenurin i dag. Kjør test - så får du fasitsvaret [emoji1303]
 
Back
Topp