❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Ahhh, nå er jeg redd det er over for meg denne runden. Får lyst blod (nesten litt utvannet?) på papiret etter jeg har vært på do. Har aldri opplevd det før, så krysser fingrene for at det bare er uskyldig og kanskje en festeblødning? Pleier heller aldri å få TR tidligere, heller litt forsinket. Blir noen spennende dager fremover nå[emoji56][emoji30] Lykke til til alle her! Og gratulerer til de som allerede har fått positiv test[emoji173]️[emoji173]️
 
Ahhh, nå er jeg redd det er over for meg denne runden. Får lyst blod (nesten litt utvannet?) på papiret etter jeg har vært på do. Har aldri opplevd det før, så krysser fingrene for at det bare er uskyldig og kanskje en festeblødning? Pleier heller aldri å få TR tidligere, heller litt forsinket. Blir noen spennende dager fremover nå[emoji56][emoji30] Lykke til til alle her! Og gratulerer til de som allerede har fått positiv test[emoji173]️[emoji173]️

Hvor mange dpo? Håper det er festeblødning da[emoji2]
 
Ah jeg har murringer! Har jo aldri pleid å ha det før ETTER tr er kommet! Får jo selvfølgelig masse håp, med desto større fallhøyde[emoji20] 6/7 dpo i dag.
 
Her murrer det godt, ca 6 dpo tror jeg, usikker på El. Men håper [emoji1305][emoji1305]
 
Hatt skikkelig kramper i magen idag.. Disse testene er fra kl 18 idag (øverste) og kl 18 igår (nederste). Rester etter ovitrelle/hCG sprøyten. Spent på testene imorgen..!

7 dpo forresten, 2 dager etter innsett.

85515826-3E36-4056-A57B-38DAFB7896D4.jpeg
 
Her er omgangssyken i hus minstemann fikk det onsdag, samboer i natt. All symptomjakten kan med andre ord settes på vent, bare å stålsette seg[emoji1377] håper det ikke lager trøbbel for en liten eventuell spire?!
 
Her har jeg noe som minner om ligament smerter. Jeg er oppblåst. Ømme bryst og større/mørkere brystvorter. Spennende!
Jeg har det samme! La merke til den for meg karakteristiske "lyske-strekken", skikkelig strekk/vondt når jeg strekker meg eller reiser med for fort. Lover godt ihvertfall! Enda mer spent for mandagen! Hvor mange dpo er du nå? Er 11/12 selv.
 
Jeg har det samme! La merke til den for meg karakteristiske "lyske-strekken", skikkelig strekk/vondt når jeg strekker meg eller reiser med for fort. Lover godt ihvertfall! Enda mer spent for mandagen! Hvor mange dpo er du nå? Er 11/12 selv.
Er bar 6 DPO... så mange dager igjen desverre :(
 
Svakere streker idag (er nok sprøyten), nyeste nederst på hvert bilde:

68418BC5-4FB0-4A09-B0A9-7DA18D623981.jpeg
3202F3C7-947A-4AAA-B622-9CA5DF70D7E0.jpeg
 
Back
Topp