❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Ifølge FF er jeg 7 dpo i dag, men tror selv jeg er 6 dpo. Testetrangen meldte seg for fullt forrige pp 8dpo, får se om jeg klarer å holde meg til mandag/tirsdag selv [emoji85] har ingen klare symptomer enda, men egget er jo kanskje ikke festet enda! Spennende helg altså! Føler «alle» rundt meg blir gravide. Det må bli vår tur snart! Festeblødning må man ikke ha for å være gravid. Jeg hadde det aldri med første heller.

Litt enklere når vi er flere som skal teste sammen [emoji3] Håper vi alle får to fine streker [emoji16]
Hadde faktisk ikke festeblødning med første jeg heller. Men hadde «tr» noen dager i uke 4/5.
 
Å, nå ble jeg litt glad for at dere skrev at det ikke nødvendigvis kommer en festeblødning... jeg har ventet på den jeg... :smiley-ashamed005 Jeg lurer på når jeg skal ta digital. Noen som har erfaring med hvor tidlig den kan slå ut? Er 11 DPO i dag og dagens tester ser slik ut.

DF499DA9-6FF0-4F0E-AA46-37B2F290A434.jpeg


For tidlig?
 
Å, nå ble jeg litt glad for at dere skrev at det ikke nødvendigvis kommer en festeblødning... jeg har ventet på den jeg... :smiley-ashamed005 Jeg lurer på når jeg skal ta digital. Noen som har erfaring med hvor tidlig den kan slå ut? Er 11 DPO i dag og dagens tester ser slik ut.

Vis vedlegget 236588

For tidlig?
Gratulerer!:Heartred Jeg vil tippe at digital slår ut nå i kveld. Selv fikk jeg positiv digital morgen 12 dpo etter sånn strek som dine på kvelden 11 dpo:happy:
 
Å, nå ble jeg litt glad for at dere skrev at det ikke nødvendigvis kommer en festeblødning... jeg har ventet på den jeg... :smiley-ashamed005 Jeg lurer på når jeg skal ta digital. Noen som har erfaring med hvor tidlig den kan slå ut? Er 11 DPO i dag og dagens tester ser slik ut.

Vis vedlegget 236588

For tidlig?

Detta ser da virkelig ut som babystreker :)
 
Idag er jeg 10 eller 11dpo og tok en ny g-test, den var blenda den og :( kjedelig!! Tester på mandag igjen og hvis jeg ikke ser noen strek da gir jeg nok opp denne pp å sikter mot neste :(
 
Idag er jeg 10 eller 11dpo og tok en ny g-test, den var blenda den og :( kjedelig!! Tester på mandag igjen og hvis jeg ikke ser noen strek da gir jeg nok opp denne pp å sikter mot neste :(
Akkurat samme her idag! Venter til mandag jeg også.
 
Idag er jeg 10 eller 11dpo og tok en ny g-test, den var blenda den og :( kjedelig!! Tester på mandag igjen og hvis jeg ikke ser noen strek da gir jeg nok opp denne pp å sikter mot neste :(

Jeg å helt likt! Enten 10 eller 11 dpo å blenda test [emoji174] jeg skal å teste på mandag! selvom håpet har gått ned en del nå.
 
Ser jeg står på lørdag, men el kom på mandag eller tirsdag ser det ut som! Såå du kan sette meg på tirsdag kanskje istede. [emoji1]
 
Å, nå ble jeg litt glad for at dere skrev at det ikke nødvendigvis kommer en festeblødning... jeg har ventet på den jeg... :smiley-ashamed005 Jeg lurer på når jeg skal ta digital. Noen som har erfaring med hvor tidlig den kan slå ut? Er 11 DPO i dag og dagens tester ser slik ut.

Vis vedlegget 236588

For tidlig?

Vil tro en digital slår ut på dette ja[emoji4]
GRATULERER[emoji16][emoji1319]
 
Da kom TR her på cd 25. Mine syklusen pleier å være på 28 dager. Ble litt beskymret for en kort lutealfase.. Noen som har så korte sykluser? EL vet jeg var på dag 14 :shifty:
 
Endelig 7 dpo og testetrangen melder seg for fullt [emoji23] Det hjalp ikke så veldig at bestevennen min ringte i går og fortalte at hun er gravid! Men jeg skal klare å holde meg til mandag [emoji12] For det er vel for tidlig å teste nå? Har ikke hatt noe festeblødning enda heller.
Alltid greit og se de gå fra negative til positive ;) testetøs her
 
Da kom TR her på cd 25. Mine syklusen pleier å være på 28 dager. Ble litt beskymret for en kort lutealfase.. Noen som har så korte sykluser? EL vet jeg var på dag 14 :shifty:

Jeg har hatt syklus på 25 og 23 dager de to siste rundene. Da med el på henholdsvis cd12 og cd11.
 
Back
Topp