❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Endelig 7 dpo og testetrangen melder seg for fullt [emoji23] Det hjalp ikke så veldig at bestevennen min ringte i går og fortalte at hun er gravid! Men jeg skal klare å holde meg til mandag [emoji12] For det er vel for tidlig å teste nå? Har ikke hatt noe festeblødning enda heller.
 
Endelig 7 dpo og testetrangen melder seg for fullt [emoji23] Det hjalp ikke så veldig at bestevennen min ringte i går og fortalte at hun er gravid! Men jeg skal klare å holde meg til mandag [emoji12] For det er vel for tidlig å teste nå? Har ikke hatt noe festeblødning enda heller.

Det er mest sannsynlig for tidlig å teste nå, men man vet aldri [emoji12]
 
Jeg klarte ikke å vente - testet negativt i morges. Men jeg fikk ikke positiv test før 12 dpo forrige gang så jeg skal vente til mandag som jeg egentlig planla. Ser det er flere som skal teste da, håper på bare babystreker!!
 
Jeg klarte ikke å vente - testet negativt i morges. Men jeg fikk ikke positiv test før 12 dpo forrige gang så jeg skal vente til mandag som jeg egentlig planla. Ser det er flere som skal teste da, håper på bare babystreker!!

Krysser fingrene for at du får to streker på mandag! Blir spennende å se testene våres da [emoji3]
 
Endelig 7 dpo og testetrangen melder seg for fullt [emoji23] Det hjalp ikke så veldig at bestevennen min ringte i går og fortalte at hun er gravid! Men jeg skal klare å holde meg til mandag [emoji12] For det er vel for tidlig å teste nå? Har ikke hatt noe festeblødning enda heller.

Ifølge FF er jeg 7 dpo i dag, men tror selv jeg er 6 dpo. Testetrangen meldte seg for fullt forrige pp 8dpo, får se om jeg klarer å holde meg til mandag/tirsdag selv [emoji85] har ingen klare symptomer enda, men egget er jo kanskje ikke festet enda! Spennende helg altså! Føler «alle» rundt meg blir gravide. Det må bli vår tur snart! Festeblødning må man ikke ha for å være gravid. Jeg hadde det aldri med første heller.
 
Murringer i venstre side, eggestokkene.. når jeg setter meg på en hard stol kjenner jeg det godt, ømme brystvorter, jeg er sååå spent!!
8 DPO idag.

Gode symptomer, lover bra[emoji2] Selv er jeg bare 4 DPO, og har foreløpig ingen symptomer, men det er jo tidlig enda. Krysser fingrene for deg[emoji4]
 
Gode symptomer, lover bra[emoji2] Selv er jeg bare 4 DPO, og har foreløpig ingen symptomer, men det er jo tidlig enda. Krysser fingrene for deg[emoji4]

Ja, håper håper!! Men siden jeg har tatt femar prøver jeg å tenke at det kanskje er en helt vanlig bivirkning også[emoji849]
Det går fort til testedag for oss begge nå.[emoji16]

Vil tro symptomene dine kommer snart[emoji16]

Krysser fingrene for oss begge!
 
Kan endelig melde meg inn her nå, første pp etter ma og el har latt vente på seg..:happy:

Andy1892 - pp12 (pp1 etter ma) - b1 - el 13.nov - ikm 26.nov

Skal føre deg opp :) Velkommen hit :D
 
Hei :) Melder meg forsiktig inn, har en litt uklar syklus, så er ikke sikker på om det er her jeg "hører til", og derfor vet jeg ikke hvor mange DPO jeg er heller.. :P Satser på IKM rundt den 20. hvis jeg skal beregne etter forrige mnd. Sluttet på minipillen for tre mnd siden, men begynte ikke å prøve aktivt før rundt EL denne mnd. Spennende tider! Har en jente på 2 år fra før forresten :D
 
Spennende :D
Da setter jeg deg opp til mandag :D
 
Back
Topp