❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Noen andre som er 1-2 dpo? Dette er så kjedelig

Oh, Yes! Usle 1dpo i en ulovlig pp, som jeg likevel har levert bittelitt aksjer til. [emoji56] Ingen tester å ta. [emoji57] Ingen symptomer å jakte på. Bare venting. Myyyye venting! 48 g-tester helt alene i skuffen sin. Sukk... [emoji13]
 
Oh, Yes! Usle 1dpo i en ulovlig pp, som jeg likevel har levert bittelitt aksjer til. [emoji56] Ingen tester å ta. [emoji57] Ingen symptomer å jakte på. Bare venting. Myyyye venting! 48 g-tester helt alene i skuffen sin. Sukk... [emoji13]
Hehe denne er pining! Da blir det test date på oss om en ukes tid vel?
Bare se her! Skuffen min!! De føler seg nok alene ;)
f3a85e125e1f383f26bfc0bdc493632e.jpg
 
Hehe denne er pining! Da blir det test date på oss om en ukes tid vel?
Bare se her! Skuffen min!! De føler seg nok alene ;)
f3a85e125e1f383f26bfc0bdc493632e.jpg


Heisann. Gått litt bananas? :knegg:
 
Haha har vel det. Bestilte ganske mye på eBay, over 100[emoji23] Også er endel av det norske tester. Tørr ikke stole på eBay [emoji23] er eggeløsningstester også da [emoji56][emoji56][emoji56]

Det er lov det ;) Skulle gjerne hamstret selv, men vi har det litt tynt økonomisk et par mnd så bruker kun temping. Har MASSE g-tester hjemme da :P Skulle gjerne hatt EL tester også :P
 
Jaaa! Det er gøy når vi er flere!

Yey :D Skal vi sette en dato og prøve så hardt vi kan å holde oss til den datoen? :P Jeg ligger litt foran dere, men jeg tror ikke det gikk denne gangen :)
 
Hah kos dere :p Innen da har det nok gått 2-sifrede antall tester herifra ;)

Det er det jeg er redd for fra min side også :P
Er bedt ut på lørdag, så mulig jeg skal snikteste for å se. Kommer til å bli tilbudt gratis alcohol.
Kommer til å være 7DPO på lørdag, så tror det er for tidlig :(
 
Det er det jeg er redd for fra min side også :p
Er bedt ut på lørdag, så mulig jeg skal snikteste for å se. Kommer til å bli tilbudt gratis alcohol.
Kommer til å være 7DPO på lørdag, så tror det er for tidlig :(

Det er nok for tidlig ja, men litt alkohol skader ikke ;)
 
Back
Topp