Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre som er 1-2 dpo? Dette er så kjedelig
Hehe denne er pining! Da blir det test date på oss om en ukes tid vel?Oh, Yes! Usle 1dpo i en ulovlig pp, som jeg likevel har levert bittelitt aksjer til. [emoji56] Ingen tester å ta. [emoji57] Ingen symptomer å jakte på. Bare venting. Myyyye venting! 48 g-tester helt alene i skuffen sin. Sukk... [emoji13]
Hehe denne er pining! Da blir det test date på oss om en ukes tid vel?
Bare se her! Skuffen min!! De føler seg nok alene
Haha har vel det. Bestilte ganske mye på eBay, over 100[emoji23] Også er endel av det norske tester. Tørr ikke stole på eBay [emoji23] er eggeløsningstester også da [emoji56][emoji56][emoji56]Heisann. Gått litt bananas?
Haha har vel det. Bestilte ganske mye på eBay, over 100[emoji23] Også er endel av det norske tester. Tørr ikke stole på eBay [emoji23] er eggeløsningstester også da [emoji56][emoji56][emoji56]
Hehe ja Men nå er det ikke noe med test shopping! Kanskje noen cb bare [emoji56]Det er lov det Skulle gjerne hamstret selv, men vi har det litt tynt økonomisk et par mnd så bruker kun temping. Har MASSE g-tester hjemme da [emoji14] Skulle gjerne hatt EL tester også
Jeg er med! Sånn fra tirsdag-onsdag er jeg vel i gang hvis jeg kjenner meg rett
Kan jeg også få være med på testedate?
Jaaa! Det er gøy når vi er flere!
Yey Skal vi sette en dato og prøve så hardt vi kan å holde oss til den datoen? Jeg ligger litt foran dere, men jeg tror ikke det gikk denne gangen
Da må du ikke være så streng med å sette den datoen... [emoji85] når tenkte du?
Da må du ikke være så streng med å sette den datoen... [emoji85] når tenkte du?
Dere nevnte tirsdag neste uke?
Tirsdag er en dateDere nevnte tirsdag neste uke?
Hah kos dere Innen da har det nok gått 2-sifrede antall tester herifra
Tirsdag er en date
Tirsdag er en date
Det er det jeg er redd for fra min side også
Er bedt ut på lørdag, så mulig jeg skal snikteste for å se. Kommer til å bli tilbudt gratis alcohol.
Kommer til å være 7DPO på lørdag, så tror det er for tidlig
Tirsdag er en date