❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Noen her som har erfaring med disse testene fra babyplan? Har aldri prøvd de før, bestilt meg 20 som kom i posten i dag. Har ikke IKM før neste onsdag.

Nå vil jeg ha positiv test!

20de843f34e6bf51156f3faf7eb95797.jpg

Sniker litt her.. Ja jeg testet positivt med den for noen uker siden, 8 dpo:p
 
Ååå, er 8 dpo i dag. Jeg tørr liksom ikke teste. Blir så sykt skuffa [emoji53] har ikm neste onsdag

Det er ikke mange som tester positivt så tidlig! MEN, mine erfaringer med testene har vært gode. Ingen skyggestreker, og så er de veldig sensitive:cool:
Lykke til!:Heartred
 
Forstår ingenting. Fått noe som ligner el slim, men er veldig melke aktig i konsistens, men noe strekkbar. Er rundt 3dpo idag. Noen som har opplevd det før? Har mensmurringer, ikke el smerter
 
Forstår ingenting. Fått noe som ligner el slim, men er veldig melke aktig i konsistens, men noe strekkbar. Er rundt 3dpo idag. Noen som har opplevd det før? Har mensmurringer, ikke el smerter
Akkurat samme her rundt 3dpo. Spent på om det er tegn på baby <3
 
Akkurat samme her rundt 3dpo. Spent på om det er tegn på baby <3
Tok el test, og den var på vei til å bli positiv. Kan vel ikke være en ny el på gang? Når jeg har hatt el slim før, så har det vært blankt, nå var det melke aktig farge, og så er livmortappen hard og lukket virker det som
 
Back
Topp