Ååh, så spennende! Masse lykke tilVictoriaH - 4 IVF - innsett blasto 15.11 - IKM 24.11 - B1
Satt inn denne fine idag
Vis vedlegget 236441 Vis vedlegget 236442
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, så spennende! Masse lykke tilVictoriaH - 4 IVF - innsett blasto 15.11 - IKM 24.11 - B1
Satt inn denne fine idag
Vis vedlegget 236441 Vis vedlegget 236442
Noen her som har erfaring med disse testene fra babyplan? Har aldri prøvd de før, bestilt meg 20 som kom i posten i dag. Har ikke IKM før neste onsdag.
Nå vil jeg ha positiv test!
Sniker litt her.. Ja jeg testet positivt med den for noen uker siden, 8 dpo
Ååå, er 8 dpo i dag. Jeg tørr liksom ikke teste. Blir så sykt skuffa [emoji53] har ikm neste onsdag
Det er ikke mange som tester positivt så tidlig! MEN, mine erfaringer med testene har vært gode. Ingen skyggestreker, og så er de veldig sensitive
Lykke til!
Jeg håper at dette er noe! Med kjemisk i forrige syklus er jeg litt engstelig kan man si!
Vis vedlegget 236480
A1 tatt i går kveld og nederst fra i dag. Er 10DPO i dag.
Vis vedlegget 236481
De nederste der ser jeg absolutt strek på! Er 10 dpo selv idag, nesten så jeg lurer på om jeg skal prøve meg på testing jeg og [emoji7]Jeg håper at dette er noe! Med kjemisk i forrige syklus er jeg litt engstelig kan man si!
Vis vedlegget 236480
Vis vedlegget 236481
Er det ikke omtrent på den tiden egget begynner å feste seg, da? lover nok godt!3 dpo og bittelitt rosa på papiret etter toalettbesøk nå. Det kan vel ikke være festeblødnig så tidlig?
Er det ikke omtrent på den tiden egget begynner å feste seg, da? lover nok godt!
Akkurat samme her rundt 3dpo. Spent på om det er tegn på baby <3Forstår ingenting. Fått noe som ligner el slim, men er veldig melke aktig i konsistens, men noe strekkbar. Er rundt 3dpo idag. Noen som har opplevd det før? Har mensmurringer, ikke el smerter
Tok el test, og den var på vei til å bli positiv. Kan vel ikke være en ny el på gang? Når jeg har hatt el slim før, så har det vært blankt, nå var det melke aktig farge, og så er livmortappen hard og lukket virker det somAkkurat samme her rundt 3dpo. Spent på om det er tegn på baby <3
I dag går jeg for 1 dpo, hurra[emoji16][emoji1319] "Bare" 7-8-9 dager igjen til testing[emoji23]
Ser tydelig strek! Så spennendeJeg håper at dette er noe! Med kjemisk i forrige syklus er jeg litt engstelig kan man si!
Vis vedlegget 236480
Vis vedlegget 236481
Jeg også! Hehehe... tålmodige sjel - jeg går nok på en blank smell sånn om 4-5-6 dager [emoji56]