❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Enig. Tiden snegler seg virkelig avgårde. Skal (heldigvis) på vakt i dag, og da bruker timene å fly. FF satte min EL til 13.11, så ser ut som jeg også er 2 dpo i dag. Gleder meg så til å begynne å teste. Tipper jeg maks kommer til å holde meg til 8 dpo om jeg skal være helt ærlig. Skal på venne/kjærestetur helga 24-26.11 så hadde vært fint å vite sånn nesten sikkert før den tid.
Ja, blir vel kanskje å prøve 8 DPO jeg også, selv om jeg helst vil vente. :wacky: Skulle på julebord med jobben neste fredag, så vil gjerne vite noe innen da jeg også! Får håpe vi begge får strek i slutten av neste uke da :)
 
Ja, det er på mandag :happy: Men jeg reiser bort fra fredag til søndag så da blir fokuset borte. Men regner med at det blir blenda på mandag, så egentlig er det litt godt å ikke teste så mye. Nederlaget blir så stort. Det er bedre å gå og kjenne på symptomene :wacky:
Hjelper å reise bort uten tester ja :D Har jo aldri vært gravid før, så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne heller, men får vel se etter ting som føles annerledes enn ellers. Foreløpig er det bare mangel på vonde pupper som er eneste "symptom" :wacky:
 
Hvordan går det med dere damer?
På mandag starter uke 47! Er dere klare? :D
 
Da er alle 32 gavene i BOX. FERDIG.

Da er det barre og følge med testene om dei blir sterkere men den F...... vennen min KJEMISK er det mykje hos meg.
 
Ja :D Ser ut som jeg bikker over i uke 48 pga litt senere EL en antatt, men begynner å prøve fra midten av neste uke, og håper på masse positive tester av mange her inne :p

Satser på positiv test før uke46 [emoji7]
 
Jeg er også bare 2 dpo i dag. I vanlige sykluser har jeg bare hatt litt murringer og stikkinger i livmorområdet etter eggløsning, men nå er jeg liksom øm i hele området, om dere skjønner hva jeg mener? Krysser iallefall fingrene for at det er et godt tegn[emoji173]️ Tenker å teste 10 dpo, neste torsdag[emoji4]
 
VictoriaH - 4 IVF - innsett blasto 15.11 - IKM 24.11 - B1

Satt inn denne fine idag ❤️

3B1D6812-74DC-4D91-BDA8-5D8DEA149A5F.jpeg
6D618037-53B5-4752-9DB2-630F9211D5DA.jpeg
 
Jeg er også bare 2 dpo i dag. I vanlige sykluser har jeg bare hatt litt murringer og stikkinger i livmorområdet etter eggløsning, men nå er jeg liksom øm i hele området, om dere skjønner hva jeg mener? Krysser iallefall fingrene for at det er et godt tegn[emoji173]️ Tenker å teste 10 dpo, neste torsdag[emoji4]

Masse lykke til!
 
Kan hende jeg detter ut av denne IKM-gruppa ettersom EL lar vente på seg, aner ikke når IKM blir nå jeg :wtf: Vet ikke om det blir forskøvet heller, og forsåvidt ikke om jeg har stabile sykluser enda. Haha, total forvirring!
Men jeg henger her allikevel :happy: Fint å ha et sted «å høre til».
 
Kan hende jeg detter ut av denne IKM-gruppa ettersom EL lar vente på seg, aner ikke når IKM blir nå jeg :wtf: Vet ikke om det blir forskøvet heller, og forsåvidt ikke om jeg har stabile sykluser enda. Haha, total forvirring!
Men jeg henger her allikevel :happy: Fint å ha et sted «å høre til».

Jeg tipper også akkurat over i ikm-uke 48, men jeg er jo en tidligtester, så tenker å bli hengende her likevel. Gøy å tilhøre to grupper også, da varer den artige testetiden myyye lenger [emoji12]
 
Noen her som har erfaring med disse testene fra babyplan? Har aldri prøvd de før, bestilt meg 20 som kom i posten i dag. Har ikke IKM før neste onsdag.

Nå vil jeg ha positiv test!

20de843f34e6bf51156f3faf7eb95797.jpg
 
Ja, blir vel kanskje å prøve 8 DPO jeg også, selv om jeg helst vil vente. :wacky: Skulle på julebord med jobben neste fredag, så vil gjerne vite noe innen da jeg også! Får håpe vi begge får strek i slutten av neste uke da :)
Jaaaa! :happy::happy:
 
Back
Topp